روش ایجاد صفحه اصلی سایت

اگر به واژه “خانه” یا “خانه” دقت کنید ، می بینید که کلمه “خانه” در آن است. بنابراین ، صفحه اصلی باید به گونه ای طراحی شود که بازدیدکنندگان همان احساسی را داشته باشند که در یک خانه واقعی احساس می کنند: راحتی ، آرامش ، گرما و امنیت. خانه مکانی است که مجبور نیستید زیاد فکر کنید ، به راحتی حرکت می کنید و همه چیز مورد نیاز شما فراهم می شود. بنابراین ، صفحه اصلی باید همان تجربه را به بازدید کننده ارائه دهد.

رفتار خریداران بی سر و صدا تغییر کرده است. اکنون خریداران تمایل بیشتری به خرید آنلاین دارند و کمتر به فروشگاه های فیزیکی مراجعه می کنند. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که به فروشگاه های آنلاین مانند دیجی کالا مراجعه کنید که حتی به دلیل این تمایل حتی یک ماشین نیز خریداری می کنند. بنابراین همانطور که می بینید ، رفتار خرید تغییر کرده است. اما مشتریان انتظارات زیادی دارند که باید توسط یک فروشگاه آنلاین برآورده شود.

مشتریان می خواهند همه چیز آسان باشد. فروشگاه با آنها تعامل می کند و به آنها پاداش می دهد ، آنها می خواهند تبلیغات شخصی مربوط به علایق خود را ارسال کنند و دوست ندارند زیاد کار کنند یا زیاد فکر کنند. در واقع ، آنها می خواهند احساس کنند که واقعاً در خانه هستند.

عامل اصلی ایجاد احساس وفاداری و تعهد در مشتری نسبت به مارک تجاری “صفحه اول سایت یا همان صفحه” است ، زیرا این صفحه وب سایت است که باعث می شود مخاطب عاشق و درک برند شما شود ، بنابراین صفحه اصلی شما باید احساس کند که خانه واقعی مخاطبان را برانگیخته است.

برای طراحی صفحه اصلی ، فقط این س questionsالات ساده را از خود بپرسید:
• بازدید کنندگان سایت من از این صفحه چه می خواهند؟
• ذهنیت آنها چیست و برای بازدید از این صفحه قصد انجام چه کاری را دارند؟
پاسخ به این س questionsالات به شما ایده ای درباره نحوه طراحی صفحه اول یک وب سایت می دهد. در واقع ، همان نکته ای که گلزارسئو همیشه بر آن تأکید دارد: خود را جای مخاطب بگذارید و از دیدگاه او به موضوع نگاه کنید.
مهمترین نکته برای بازدیدکنندگان در دسترس بودن ابزارهای تعاملی و تهیه محتوای کاملاً شخصی و تبلیغات برای آنها است.
برای طراحی صفحه اصلی ، باید سه مورد را در نظر بگیرید تا بتوانید کاربران را به نام تجاری خود وفادار و متعهد کنید: ثبات ، تعامل و شخصی سازی.

نکات مهم در دیزاین صفحه اصلی وبسایت

یکنواختی و انسجام

بازدیدکنندگان صفحه اصلی را دور می زنند زیرا متوجه می شوند که این صفحه بار دیگر بر گردن طراحان وب قرار گرفته است تا صفحات را بیشتر آموزنده و همچنین تمیز و شفاف کند. اکنون ، هر صفحه از وب سایت دروازه ورود به نام تجاری و محصولات شما است. بنابراین ، تمام صفحات وب سایت شما باید بتوانند بین بازدید کننده و نام تجاری تعامل داشته باشند. برای این کار ، عناصری مانند نوار پیمایش ، مارک و رابط کاربری باید علاوه بر صفحه اصلی در سایر صفحات وب سایت شما وجود داشته باشد. به این ترتیب دیگر مهم نیست که بازدید کننده از سایت شما به چه صفحه ای وارد می شود و چگونه ، زیرا با حضور مداوم این عناصر ، کاربر به تعامل با برند شما ترغیب می شود.

این مطلب ادامه دارد … .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بیست − نه =

فهرست