چگونگی انتخاب نام برند

ام تجاری در ایجاد نام تجاری و مدیریت نام تجاری شما نقش اساسی دارد. در واقع تبلیغات برای معرفی برند شما به مخاطبان مهمتر از ارائه محصولات و خدمات شما است. با تولید محتوای خوب و جذاب بدون اجبار نام تجاری خود ، مخاطبان خود را مجبور می کنید نام برند شما را به خاطر بسپارند.

نام تجاری در ایجاد نام تجاری و مدیریت نام تجاری شما نقش اساسی دارد. در واقع تبلیغات برای معرفی برند شما به مخاطبان مهمتر از ارائه محصولات و خدمات شما است. با تولید محتوای خوب و جذاب بدون اجبار نام تجاری خود ، مخاطبان خود را مجبور می کنید نام برند شما را به خاطر بسپارند. بنابراین ، انتخاب نام تجاری یکی از مهمترین اصول برند است. برای این کار باید نکاتی را رعایت کنید تا هم در برندسازی و هم در بازاریابی اینترنتی موفق باشید.

عوامل موثر در انتخاب برند :

نام شما باید نشان دهنده زمینه فعالیت شما باشد. شما باید به دنبال اسامی باشید که نزدیک ترین ارتباط را به کسب و کار شما دارند. این به مخاطب کمک می کند تا با نگاه به مارک تجاری خود ببیند که شما چه کاری انجام می دهید. 

نامهای کوتاه انتخاب کنید. کاملاً واضح است که نامهای کوتاه و هجا ساده در ذهن مخاطب باقی می ماند.

از خلاقیت خود استفاده کنید. خلاقیت و کلمات بازی به شما کمک می کند تا همیشه طیف وسیعی از نام ها را داشته باشید و مشکلی نداشته باشید. دیجی کالا نمونه ای عالی از خلاقیت و بازی کلمات است. (DJ مخفف Digital است). بهترین راه حل این است که یک مسابقه نام تجاری طراحی کنید و از مخاطبان خود بخواهید که بر اساس شرایطی که شما در نظر گرفته اید نام آن را بگذارند.

تلفظ نام باید آسان باشد. عدم توجه به این نکته به معنای از دست دادن مخاطب است حتی اگر خدمات و محصولات شما مهم باشند. از آنجا که مخاطبان نمی توانند به دلیل تلفظ سخت کلمه ، نام تجاری شما را به درستی به دیگران ارائه دهند ، این امر باعث می شود روند مارک تجاری به هم بریزد (مانند نام تجاری Bitoteh ، که بسیاری نمی توانند آن را به فارسی و انگلیسی بخوانند).

نام انتخاب شده باید به راحتی به زبان های دیگر ترجمه شود. اگر می خواهید کسب و کار خود را در سطح بین المللی ارتقا دهید ، باید نامهایی را انتخاب کنید که به راحتی ترجمه شوند یا ریشه لاتین داشته باشند.

نام انتخاب شده قانونی را علاوه بر سطح ملی در سطح بین المللی بررسی کنید. برای اینکه برند شما در مشارکت در عرصه های بین المللی با مشکلی روبرو نشود ، قبل از ثبت نام آن را از نظر قانونی بررسی کنید تا هیچ محدودیتی برای آن وجود نداشته باشد.

به یاد داشته باشید که همه چیز نیاز به برنامه و اصول دارد. بنابراین اگر فکر می کنید انتخاب نام مهم نیست و یک کار ساده است ، در اشتباه هستید. در واقع ، قصد ما از بیان این نکات این بود که انتخاب برند یکی از اساسی ترین اصول برند است.

منتظر سوالات شما در این زمینه هستم. شما می توانید تجربیات و مشکلات خود را در انتخاب برند خود در قسمت نظرات با من در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

11 + شانزده =

فهرست