راه هایی برای جذب و حفظ مشتری آنلاین

در این مقاله بازاریابی اینترنتی ، به شما آموزش می دهم که چگونه با پرسیدن سوالات کلیدی ، مشتری آنلاین را در وب سایت خود جذب و حفظ کنید. امیدوارم از این مقاله لذت برده باشید.

در این مقاله بازاریابی اینترنتی ، به شما آموزش می دهم که چگونه با پرسیدن سوالات کلیدی ، مشتری آنلاین را در وب سایت خود جذب و حفظ کنید. امیدوارم از این مقاله لذت برده باشید. اگر سوالی در رابطه با این مقاله یا کسب و کار خود داشتید می توانید از صفحه مشاوره سئو حرفه ای با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

برای یادگیری بهترین روش جذب و حفظ مشتری به صورت آنلاین ، باید به این سوالات کلیدی پاسخ دهیم:

استراتژی جستجوی کاربر چیست؟

شاید ساده ترین س isال این باشد که استراتژی جستجوی کاربران چه می تواند باشد؟ اگرچه این س veryال بسیار ساده است ، اما شروع و بررسی نوع استراتژی بسیار کلیدی است. این س questionال به شما کمک می کند تا استراتژی جستجوی کاربران موردنظر خود را در این فرایند و راههای جذب مشتری آنلاین و موفقیت بیشتر تعیین کنید.

رقبای ما اخیراً روی چه کلمات کلیدی کار می کنند؟

نکته مهم این است که بر فعالیت رقبای خود در کسب و کار خود نظارت داشته باشید. شما باید سعی کنید کلمات کلیدی را که بیشترین تعداد بازدیدکنندگان و استفاده آنها از رقبای شما وجود دارد ، مشخص کنید. کلمات کلیدی نقش مهمی در جذب مشتریان آنلاین و هدایت آنها به وب سایت شما خواهند داشت.

منبع جذب مشتریان ما کجاست؟

یکی از نکات مهم تجزیه و تحلیل و بررسی کسب و کار شما شناسایی کانال هایی است که مهمترین نقش را در جذب مشتری به سمت شما ایفا می کنند.

در اینجا چند نکته کلیدی برای پیش بردن مشتری وجود دارد:

فروشگاه زیبا:

اولین سوالی که باید از خود بپرسید این است: “آیا سایت شما جذاب است؟”

طراحی یک فروشگاه آنلاین بسیار دشوار است ، زیرا اگر طراحی زیبا نباشد ، مخاطبان شما سایت شما را ترک می کنند.

توجه داشته باشید که پس از 3 ثانیه ، مشتریان تصمیم می گیرند از فروشگاه آنلاین شما خرید کنند. بنابراین ظاهر سایت اولین عاملی است که بر مخاطب تأثیر می گذارد و همچنین روش های حفظ مشتری آنلاین.

فعالیت در شبکه های اجتماعی:

رسانه های اجتماعی یکی از راه حل های حفظ مشتری آنلاین است که می توانید به صورت رایگان از آن برای توسعه کسب و کار خود استفاده کنید. البته شما هزینه تبلیغات در رسانه های اجتماعی را می پردازید ، اما حضور و استفاده از این روش بسیار مهم و کلیدی است و آثار بسیار مفیدی دارد. دوستان عزیز ، کلید موفقیت در رسانه های اجتماعی تولید محتوای جذاب ، با کیفیت و با ارزش است. اگر از این پتانسیل در رسانه های اجتماعی به درستی استفاده کنید ، یک کانال بازاریابی رایگان خواهید داشت.

راههای جذب مشتری به فروشگاه های اینترنتی چیست؟

سرگرمی کاربران:

از مشتریان سوال بپرسید و به نظرات آنها پاسخ دهید. سعی کنید توجه آنها را جلب کنید.

از رسانه های اجتماعی برای تجارت خود استفاده کنید:

همیشه روی فیس بوک و اینستاگرام تمرکز کنید زیرا بیشترین ترافیک را به فروشگاه های آنلاین هدایت می کنند.

از طرح های گرافیکی استفاده کنید:

سعی کنید مطالب را با استفاده از عکس ارسال کنید. عکسها 50٪ سرگرم کننده تر از سایر ابزارها هستند.

حفظ مشتری:

ترفند دیگری که در جذب مشتری تا حد زیادی پیش می رود ، حفظ مشتریان برجسته است. این را همیشه به خاطر داشته باشید:

“هیچ تبلیغاتی موثرتر از مشتری راضی نیست”

برتری مشتری راضی بر تبلیغات

هدایای تبلیغاتی و تخفیفات:

همه ما عاشق هدایای تبلیغاتی و تخفیف ها هستیم ، اما میزان پولی که پس انداز می کنیم دلیل این احساس نیست ، بلکه مکانیسم روانی است که باعث می شود احساس خوبی داشته باشید.هیجان شنیدن کلمه “رایگان” در سراسر جهان شناخته شده است و به خریدار راضی انگیزه می دهد.

  • ایمیل مارکتینگ:

هرگز بازاریابی ایمیلی را دست کم نگیرید. این نوع بازاریابی یک راه حل ارزان و م toثر برای جذب مشتری است. تحقیقات نشان می دهد 54 درصد از مردم نگرش مثبت تری نسبت به شرکت هایی که از آنها ایمیل دریافت می کنند دارند. چه بهتر از این که بگوییم 71 درصد از کسانی که به ایمیل ها پاسخ داده اند می گویند وقتی ما خرید می کنیم ، ایمیلی را که برای اولین بار از شما دریافت کرده ایم به خاطر می آوریم.

اینها همه دلایلی برای استفاده از بازاریابی ایمیلی است.

اما چگونه باید از آن استفاده کرد؟

چندین روش عالی برای استفاده از این نوع بازاریابی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید:

 در مورد محصولات جدید خود ایمیل ارسال کنید.

ایمیل های حاوی پیشنهادات ویژه و بسته های تخفیف را برای کاربران خود ارسال کنید.

پس از خرید ، ایمیل هایی با موضوع محصولات مشابه یا محصولات پیشنهادی ارسال کنید و مشتریان را به خرید بعدی ترغیب کنید.

برای مشتریانی که مدتی است از سایت شما بازدید نکرده اند ایمیل ارسال کنید و تخفیف های خود را به آنها اطلاع دهید. با این کار آنها را تشویق می کنید که از سایت دیدن کنند.

اطلاعات مربوط به محصولات خود را برای مشتریان خود ارسال کرده و آنها را مجبور به بازدید از سایت خود کنید.

همانطور که می بینید ، برای جذب مشتری نیازی به کارهای زیادی ندارید. فقط باید خلاق باشید و بدانید از کدام کانال استفاده کنید. شما اکنون دانش استفاده از آن و موفقیت بیشتر در توسعه سایت خود را دارید. برای درخشش جذاب باشید!

چه چیزی را باید به مشتریان خود القا کنیم؟

دیدید که قبلا برای شما توضیح دادم که چگونه می توان مشتریان را جذب کرد و چگونه آنها را حفظ کرد. اما گاهی اوقات فقط باید با کمک هایی که به دیگران می کنید تبعیض آمیزتر عمل کنید.

آیا سایت شما سریع است یا کند؟

س Anotherال دیگری که باید از خود بپرسید سرعت سایت است ، زیرا سرعت وب سایت برای جذب و حفظ مشتری بسیار مهم است. هرچه یک سایت سریعتر اجرا شود ، در جذب و حفظ مشتری موفق تر خواهد بود. فقط به این آمار توجه کنید:

طبق آمار منتشر شده در سال 2017 ، 86 درصد از افرادی که از سایتی بازدید می کنند در صورت کند بودن سایت آن را ترک می کنند.

با این 6 س keyال کلیدی ، می توانید استراتژی جذب و حفظ مشتریان را به بهترین شکل ممکن برای وب سایت خود طراحی کنید. اگر س questionsال یا نگرانی در مورد این مقاله دارید ، لطفاً به من اطلاع دهید تا بتوانم به آنها پاسخ دهم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

3 × 2 =

فهرست