بهترین ابزارهای بازاریابی اینترنتی – قسمت اول

اما اگر بودجه محدودی دارید و نمی دانید روی چه ابزارهایی سرمایه گذاری کنید یا می خواهید بازاریابی دیجیتال خود را بدون صرف هزینه زیاد توسعه دهید ، چگونه می توانید گزینه مناسب را انتخاب کنید؟

اما اگر بودجه محدودی دارید و نمی دانید روی چه ابزارهایی سرمایه گذاری کنید یا می خواهید بازاریابی دیجیتال خود را بدون صرف هزینه زیاد توسعه دهید ، چگونه می توانید گزینه مناسب را انتخاب کنید؟

در برخی از مقالات ، ما بهترین ابزارهای بازاریابی اینترنتی را به شما معرفی می کنیم که می تواند به شما در توسعه کسب و کار شما در هر زمینه ای کمک کند: از ایمیل گرفته تا رویدادها ، از محتوا گرفته تا رسانه های اجتماعی.

ابزارهای بازاریابی و فروش :

Hubspot:

این ابزار یک ابزار خوب برای بازاریابی ورودی است ، بسیاری از عملکردهای آن نیز رایگان است. نرم افزار فروش رایگان آن به شما امکان می دهد قالب های تبلیغاتی متن و ایمیل ایجاد کنید ، آنها را با Gmail و Outlook ادغام کنید یا ایمیل های خود را برنامه ریزی کنید.

Hubspot همچنین شامل CRM یا نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری است که با Hubspot ادغام می شود. اگر می خواهید این نرم افزار را ارتقا دهید ، باید بدانید که نسخه Pro از 50 دلار در ماه شروع می شود.

مودبانه:

این یک ابزار بسیار جالب است که می توانید با آن دکمه های فراخوانی (CTA) ایجاد کرده و آنها را به محتوای منتشر شده اضافه کنید. اگر صفحه شما از فریم پشتیبانی می کند ، می توانید CTA های منحصر به فرد ایجاد کرده و آنها را به صفحات خود اضافه کنید. فقط افرادی که به پیوند شما دسترسی دارند می توانند این تماس ها را مشاهده کنند.

SumoMe:

SumoMe همچنین دارای مجموعه ای قدرتمند از ابزارهای بازاریابی از جمله تجزیه و تحلیل محتوا ، صندوق ورودی ایمیل ، فرم ارتباط ، ویرایشگر تصویر و موارد دیگر است. نسخه رایگان این ابزار دسترسی به همه برنامه های SumoMe را فراهم می کند و بسیاری دیگر از ویژگی های تست A / B در نسخه Pro ابزار موجود است که از 20 دلار در ماه شروع می شود.

آب و هوا:

اگر نمی دانید با کدام ابزارهای بازاریابی دیجیتال شروع کنید ، دریافت گزارش رایگان از Ampervize می تواند به شما کمک کند. بسته به پاسخ هایی که به چند س simpleال ساده در مورد تجارت خود می دهید ، این ابزار نمای کلی خدمات ارائه دهندگان خدمات مناسب شما و زمینه های بازاریابی را که برای شما مناسب تر است ، ارائه می دهد.

سایف:

این ابزار یک داشبورد کامل برای مدیریت مشاغل آنلاین شما است. شما می توانید همه چیز را از ابزارهای تبلیغاتی گرفته تا بسترهای وبلاگ نویسی ، ابزارهای ایمیل ، SEO و رسانه های اجتماعی را در یک ابزار کنترل کنید. نسخه رایگان این ابزار تا 5 ویجت دارد. همچنین می توانید این ابزار را با قیمت 19 دلار در ماه به نسخه پیشرفته ارتقا دهید.

Cyfe چیست؟

ابزارهای ایمیل مارکتینگ :

از این ابزارها در زمینه بازاریابی ایمیلی استفاده می شود.

بومرنگ:

بومرنگ یک برنامه رایگان برای Gmail ، Outlook و Android است که شامل تعداد زیادی ابزار مدیریت ایمیل است.این برنامه به راحتی با صندوق ورودی شما ادغام می شود و می توانید از ویژگی هایی مانند زمانبندی ایمیل ها ، رسیدها و یادآوری های بعدی استفاده کنید.

من همیشه از این برنامه برای برنامه ریزی ایمیل هایم و خواندن رسیدهایم استفاده می کنم و البته بومرنگ اخیراً سایر ویژگی های تجاری پیشرفته را معرفی کرده است. این یک ویژگی دستیار هوش مصنوعی است که به شما در ایجاد ایمیل های عالی کمک می کند.

Mailchimp:

احتمالاً در سفرهای خود با MailChimp برخورد کرده اید. این برنامه بسیار محبوب است.

استفاده از نرم افزار mailchimp برای 2000 مشترک و 12000 ایمیل در ماه کاملاً رایگان است. این برنامه کاربردی و ساده برای مشاغل و گروه های کوچک است که می خواهند خبرنامه داشته باشند و از فرم های منحصر به فرد خود استفاده کنند. با استفاده از این نرم افزار ، می توانید اطلاعات رایگان در مورد نحوه نظارت بر بازاریابی ایمیلی در شرکت خود دریافت کنید.

KLAVIYO:

این ابزار برای بازاریابی ایمیلی نیز استفاده می شود. مهمترین ویژگی این ابزار استفاده از برنامه های a و b برای آزمایش ، تفکیک و … برای ارسال و دریافت ایمیل است.

Klaviyo همچنین یک نرم افزار بازاریابی ایمیلی است که به شما در ارسال ایمیل های هدفمند و هدفمند کمک می کند. این برنامه برای 250 مخاطب و ارسال 500 ایمیل رایگان است. این حساب رایگان همچنین ابزارهای تست A / B ، ادغام ، تقسیم بندی و ارسال ایمیل سازگار با کشیدن و رها کردن را ارائه می دهد.

جادوگر نشانه گذاری داده های ساخت یافته:

Schema.org نشانه گذاری داده های ساختاریافته است که می توانید به ایمیل های داخل Gmail اضافه کنید و از ویژگی های بازاریابی آن استفاده کنید. اگر تا به حال در مورد داده های ساختار یافته Schema.org چیزی نشنیده اید یا دقیقاً نمی دانید منظور از آن چیست ، به طور خلاصه می توانم بگویم: Schema.org نتیجه همکاری بین Google ، Microsoft ، Yandex و Yahoo است که زبان OR آنها یک نشانگر جهانی ایجاد کردند که هر موتور جستجو می تواند درک کند.

داده های Schema.org به صورت کدی است که به عنوان برچسب به وب سایت خود اضافه می کنید و عناصر مختلفی مانند تصاویر ، نام ها ، آدرس های اینترنتی ، دستورالعمل ها ، نظرسنجی ها و غیره را وارد می کنید. به موتور جستجو

با این کار به موتور جستجو کمک می کنید تا مطالب شما را بخواند ، اطلاعات مربوطه را از آن استخراج کرده و در نتایج جستجو نمایش دهد. اما علاوه بر صفحات وب ، می توانید نشانک های Schema.org را نیز به ایمیل های خود اضافه کنید. همچنین می توانید از آن برای ایجاد پین های غنی در Pinterest برای ارتباط بهتر با کاربر استفاده کنید.

استفاده از Schema.org برای ایمیل ها ابتکار Google بود ، بنابراین استفاده از آن فقط برای حساب های Gmail منطقی است.

گوگل گفته است که با Schema.org همکاری کرده است تا داده ها را در اختیار سایر سرویس های ایمیل قرار دهد. به این ترتیب ، سایر مشتریان می توانند حداکثر بهره وری از این داده ها را داشته باشند. اما به نظر می رسد که هنوز انجام نشده و در حال انجام است.

Structured Data Markup Helper چیست؟

هایور:

Hiver یک ابزار ایمیل است که به شما کمک می کند با حساب های مشترک بهتر کار کنید. نظارت بر عملیات ، دسترسی به صندوق ورودی ، نوشتن یادداشت ها ، اطلاع رسانی ایمیل به اعضای گروه و علامت گذاری وظایف از جمله کارهای مورد انتظار این ابزار است. نسخه رایگان این ابزار حداکثر تا 3 کاربر را پشتیبانی می کند. می توانید این ابزار را 6 دلار در ماه ارتقا دهید تا بتوانید از آن در تیم های بزرگتر استفاده کنید.

ارسال نبض:

SendPulse یک پلت فرم پیام یکپارچه برای بازاریابان است که از چندین روش مختلف پشتیبانی می کند. به عنوان مثال ، ایمیل ، پیامک و اعلان های وب. نسخه رایگان این پلتفرم به شما امکان می دهد ماهانه 15000 ایمیل به 2500 مشترک ارسال کنید و همچنین دسترسی کامل به ویژگی های پیشرفته را ارائه می دهد.

قسمت اول مقاله به پایان رسید. همانطور که می بینید ، در قسمت اول ابزارهای بازاریابی اینترنتی را برای بهبود بازاریابی و فروش و همچنین بازاریابی ایمیلی بهتر معرفی کردم. .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

16 + هجده =

فهرست