بهترین ابزارهای بازاریابی اینترنتی – قسمت دوم

ابزارهای بازاریابی اینترنتی در زمینه بازاریابی و فروش و همچنین بازاریابی ایمیلی را در قسمت اول مقاله معرفی کردیم. اما قسمت دوم مقاله به ابزارهای بازاریابی محتوا ، رسانه های اجتماعی و بازاریابی ویدیویی اختصاص دارد.

ابزارهای بازاریابی اینترنتی در زمینه بازاریابی و فروش و همچنین بازاریابی ایمیلی را در قسمت اول مقاله معرفی کردیم. اما قسمت دوم مقاله به ابزارهای بازاریابی محتوا ، رسانه های اجتماعی و بازاریابی ویدیویی اختصاص دارد.

بازاریابی محتوا :

در این قسمت ، ابزارهای بازاریابی محتوا را معرفی می کنم.

ظاهر:

Apester یک ابزار مفید و رایگان برای تولید محتوای تعاملی است. با استفاده از این ابزار می توانید آزمایشات تعاملی را به صورت آنلاین ایجاد کنید.

پیکتوچارت:

یک ابزار بسیار محبوب و آسان برای ایجاد اینفوگرافیک با تمام ویژگی های لازم برای ایجاد انواع محتوای بصری مانند پوستر ، عکس و .. کار با این ابزار از طریق کشیدن و رها کردن است و بسیار ساده است و با آن می توانید ایجاد کنید مشاغل بسیار جذاب و حرفه ای

Canva:

Canva بستر دیگری برای ایجاد محتوای بصری است. ابزار Canva به شما کمک می کند تا برای همه چیز از گرافیک رسانه های اجتماعی گرفته تا بنرها ، عکس های وبلاگ و کارت ویزیت ، تصاویری جذاب ایجاد کنید.

فهرست:

یک پلت فرم عالی ، سرگرم کننده و رایگان برای به اشتراک گذاشتن انواع لیست ها. لیست های شما می تواند شامل هر موضوعی مانند فیلم ، فناوری ، علم ، بازاریابی باشد. سایر کاربران می توانند لیست های شما را دنبال کرده و به موارد دلخواه خود رای دهند.

تریبرر:

Triberr بستری برای به اشتراک گذاری محتوا است. به عنوان مثال ، اگر شما خالق محتوا یا وبلاگ نویس هستید ، می توانید از این بستر برای به اشتراک گذاشتن محتوای خود با سایر سازندگان محتوا استفاده کنید. همچنین می توانید از این ابزار برای ایجاد گروه هایی برای کسب و کار خود مانند گروه های LinkedIn استفاده کنید.

اگر مدیر کسب و کار هستید ، می توانید از Triberr برای تبلیغات موثر بازاریابی استفاده کنید. با استفاده از این ابزار ، شما همچنین می توانید یک کمپ بازاریابی با ویژگی هایی مانند بودجه بندی ، برنامه ریزی ، هدف گذاری ، کنترل پروژه و موارد دیگر ایجاد کنید.

شبکه های اجتماعی :

نقش شبکه های اجتماعی در بازاریابی اینترنتی

گروه زیر از ابزارهای بازاریابی آنلاین متعلق به ابزارهای بازاریابی رسانه های اجتماعی است.

SocioBoard:

 بستری برای مدیریت شبکه های اجتماعی با هدف کمک و حمایت از مشتریان ، بازاریابی تعاملی و برندسازی.

می توانید از این ابزار در شبکه های اجتماعی مانند Instagram ، LinkedIn ، Facebook و Twitter استفاده کنید.

نسخه رایگان این پلتفرم به شما امکان می دهد تمام شبکه های اجتماعی مورد نیاز خود را از داشبورد مرکزی مدیریت کنید.

همچنین دارای سیستم مدیریت مشتری و ابزارهای گزارش دهی قوی است.

Hootsuite:

این یک ابزار مدیریت رسانه های اجتماعی قوی است و دارای ویژگی هایی مانند مدیریت ، هماهنگی رسانه های اجتماعی ، زمان بندی و زمان بندی پست ها ، تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی ، مدیریت برگه ها و منوها است.

نسخه رایگان این نرم افزار به شما امکان مدیریت اتصال سه حساب کاربری را می دهد.

TweetReach:

ابزار TweetReach برای تجزیه و دسترسی به هر نوع نام کاربری ، هشتگ یا کلمه کلیدی مناسب است. این ابزار می تواند اثرات بازاریابی را اندازه گیری کرده و بگوید که تاکنون چند حساب برنده شده اید.نسخه رایگان این ابزار فقط تصاویری از 100 توییت اخیر را ارائه می دهد. بنابراین برای تجزیه و تحلیل بهتر ، باید ابزار خود را با استفاده از یکی از گزینه های پولی به روز کنید. به علاوه ، می توانید با گذر زمان ، چند تصویر فوری در دست داشته باشید ، تجزیه و تحلیل اجمالی بازاریابی خود را انجام دهید.

ذکر اجتماعی:

با استفاده از ابزار ذکر اجتماعی ، می توانید هر کلمه ، هشتگ یا عبارت را جستجو کنید تا ببینید مردم از آن در فضای مجازی برای چه چیزی استفاده می کنند. این ابزار برای نظارت بر هشتگ کمپین یا نام تجاری در رسانه های اجتماعی بسیار مثر است. زیرا می تواند شامل وبلاگ ها ، نشانک ها ، تصاویر و فیلم ها نیز باشد. همچنین می توانید ببینید آیا افراد نام شما را منفی یا مثبت ذکر می کنند ، آیا آنها دائماً در مورد شما صحبت می کنند یا نه.

به سادگی اندازه گیری می شود:

این پلت فرم همچنین گزارش های شما را در شبکه های اجتماعی به صورت رایگان تجزیه و تحلیل کرده و گزارشی را در اختیار شما قرار می دهد. می توانید از این ابزار در فیس بوک ، گوگل پلاس و توییتر استفاده کنید.

بازاریابی ویدئویی :

بازاریابی ویدئویی چیست؟

در این بخش ، من به بهترین ابزارهای بازاریابی ویدیویی اشاره می کنم.

ویستیا:

 Wistia یک سرویس میزبانی ویدئو بسیار قدرتمند است که به تجارت اینترنتی شما خدمات می دهد. یک پلت فرم تجزیه و تحلیل دقیق برای تجزیه و تحلیل فضای مجازی ، نمودارهای تعاملی و نقشه های حرارتی ارائه می دهد.

پودون:

این نرم افزار برای ساخت و بازاریابی ویدئوها ، اینفوگرافیک های متحرک و حتی علامت گذاری واترمارک یا کلیپ های تبلیغاتی استفاده می شود.

این نرم افزار رایگان است و به شما اجازه می دهد ویدیوی خود را در مدت 5 دقیقه در فضای مجازی بارگذاری کنید.

WeVideo:

WeVideo یک ابزار ایجاد و ویرایش کلیپ آنلاین با قابلیت ذخیره سازی ابری است که می تواند در مدت زمان کوتاهی علامت گذاری کرده و ویدئوهای با کیفیت 720P را در فضای مجازی ارسال کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

13 − هفت =

فهرست