مدیریت برند موفق در کسب و کار اینترنتی

یکی از عواملی که می تواند باعث ورشکستگی کسب و کار اینترنتی شما شود ، عدم مدیریت مناسب کسب و کار است. دوستان من ، بدانید که مدیریت علامت تجاری بسیار مهم و مهم است ، زیرا شما را از ورود به چالش ها و بحران ها و در نهایت شکست و تعطیلی کسب و کار شما نجات می دهد.

یکی از عواملی که می تواند باعث ورشکستگی کسب و کار اینترنتی شما شود ، عدم مدیریت مناسب کسب و کار است. دوستان من ، بدانید که مدیریت علامت تجاری بسیار مهم و مهم است ، زیرا شما را از ورود به چالش ها و بحران ها و در نهایت شکست و تعطیلی کسب و کار شما نجات می دهد.

به همین منظور ، من در این مقاله تصمیم گرفتم نحوه مدیریت مارک های موفق در تجارت اینترنتی را به روش صحیح و اصولی توضیح دهم.

نکاتی که هنگام مدیریت برند تجاری خود باید در نظر بگیرید:

1. نظارت بر برند یا نام تجاری – brand Monitoring:

 یکی از ساده ترین ابزارهای Google ، Google Alerts است. این ابزار به راحتی نصب و استفاده می شود. این بستر به سرعت موضوعات جدیدی را در زمینه برندسازی و کسب و کار شما شناسایی کرده و گزارش می دهد.

در واقع ، با شناسایی موضوعات داغ و جدید در کسب و کار خود ، متوجه خواهید شد که برای اینکه مخاطبان مورد نظر خود را به سمت شما سوق دهید ، باید روی کدام موضوعات بیشتر سرمایه گذاری کنید.

در اینجا مراحل نصب و پیکربندی هشدارهای Google آمده است:

وارد حساب Google خود شوید و از آنجا صفحه هشدارهای Google را باز کنید.

در قسمت Search Query کلمات کلیدی را که می خواهید جستجو کنید مشخص کنید. همچنین می توانید چندین کلمه کلیدی را در قسمت Advanced مشخص کنید.

همه چیز را که می خواهید بر اساس کلمات کلیدی در نتایج جستجوی خود نمایش دهید ، مشخص کنید. به عنوان مثال: اخبار و …

تعیین کنید که در چه فواصل زمانی می خواهید گزارش ها برای شما ارسال شود. به عنوان مثال ، هر هفته ، هر روز و …

Google Alerts یک ابزار ساده اما بسیار مفید است. ابزارهای دیگری مانند Brand Mention ، Buzzsumo ، Hooks و Best Android Apps وجود دارد که می توانید از آنها نیز استفاده کنید.

کاربرد Google Alerts

2. بررسی کلمات کلیدی مهم در حوزه کسب و کار

بارها و بارها در مورد کلمات کلیدی صنعت خود تحقیق کنید. بررسی کنید که کاربران از چه راهکارهایی برای نوشتن س questionsالات و پاسخ های خود در Google استفاده می کنند ، زیرا از این طریق می توانید بیشترین کلمات کلیدی مورد استفاده و جستجو شده در زمینه خود را شناسایی کنید. به این ترتیب شما به راحتی می توانید مخاطبان مورد نظر را به سایت خود جذب کرده و تجارت خود را توسعه دهید.

بررسی کلمات کلیدی

می توانید از ابزار Serpstat برای تأیید و رتبه بندی کلمات کلیدی و نام تجاری خود استفاده کنید.

ابزار Serpstat چیست؟

3. بررسی رقبا

تجزیه و تحلیل رقبا در بازاریابی و مدیریت استراتژیک به معنای ارزیابی نقاط قوت و ضعف رقبای فعلی و بالقوه است. این تجزیه و تحلیل امکان شناسایی فرصت ها و تهدیدها را می دهد. این تحلیل یکی از م strategiesثرترین استراتژی ها در مدیریت کسب و کار است. این را می توان در مرحله اجرا ، نظارت و تعدیل انجام داد.

به بیان ساده ، تجزیه و تحلیل رقبا به معنی شناسایی رقبا و ارزیابی استراتژی ها برای تعیین نقاط قوت و ضعف آنها در مقایسه با کسانی است که محصولات یا خدماتی مانند ما دارند.

تجزیه و تحلیل رقابتی بخش مهمی از برنامه بازاریابی شرکت است که به درک آنچه منجر به فروش بیشتر محصولات یا خدمات می شود ، کمک می کند.به این ترتیب می توان از روش هایی برای جذب مشتری بیشتر استفاده کرد.

بررسی کردن رقبا

مزایای آنالیز رقبا

در تحلیل می توان به سوالات زیر پاسخ داد:

رقبای شما چه کسانی هستند؟

آنها چه محصولات یا خدماتی را می فروشند؟

سهم بازار هر رقیب چقدر است؟

استراتژی های گذشته شما چیست و استراتژی فعلی شما چیست؟

از چه نوع رسانه ای برای تبلیغ محصولات یا خدمات خود استفاده می کنید؟

آنها چند ساعت در هفته به تبلیغ محصولات خود اختصاص می دهند؟

نقاط قوت و ضعف هر رقیب چیست؟

با چه تهدیدهای احتمالی از سوی رقبا روبرو هستید؟

رقبا چه فرصتهای بالقوه ای می توانند به شما ارائه دهند؟

برای تجزیه و تحلیل رقبا ، می توانید از ابزار رتبه بندی SE استفاده کنید:

رتبه بندی SE یکی از بهترین و در عین حال کاربردی ترین ابزارهای موجود برای بررسی و تجزیه و تحلیل رقبا است. این ابزار به سادگی رقبای شما را در یک نگاه بررسی کرده و نقاط قوت و ضعف هر یک را با استفاده از نمودارهای گرافیکی گزارش می کند.

ابزار آنالیز رقبا

همچنین می توانید از جستجوی نظر توییتر استفاده کنید.

این نوع جستجو لیستی از کاربران و مشتریانی را ارائه می دهد که از محصول یا خدمات شما راضی نیستند.

آنالیز با Twitter Sentiment Search

4. رفع مشکلات موجود در کسب و کار

آیا می دانید بدترین شغل در بازاریابی اینترنتی چیست؟ یک انجمن یا وبلاگ ایجاد کنید و وانمود کنید که همه کاربران از خدمات شما راضی هستند.

در عوض سعی کنید عصبانیت خود را از دست ندهید و با آرامش با مشکلات خود برخورد کنید. انتقاد از شما و کسب و کار شما نعمت است. خودتان را باور داشته باشید که می توانید مشکلات را حل کنید.

هرگز از بازخورد مشتریان به نفع خود استفاده نکنید. بدانید که مشتری همیشه حق دارد. زیرا اگر مشکلات را حل کنید ، همان مشتری ناراضی اولین فردی خواهد بود که به شما و محصولات شما تبریک می گوید.

رفع مشکلات موجود در کسب و کار چگونه است؟

5. اطمینان از سازگار بودن لوگو با کسب و کارتان

برای ایجاد یک نام تجاری موفق ، داشتن یک جلوه بصری یا هویت خوب بسیار خوب است. اگر لوگو و پیامی که به مخاطبان ارائه می دهید بتواند تأثیر مثبتی بر ذهن مخاطب بگذارد ، آنها همیشه سایت و لوگوی شما و همچنین پیام های شما را به خاطر خواهند داشت.

لوگو و عناصر بصری برند شرکت شما عنصری کلیدی در ارائه محصول یا خدمات شما هستند. برای ایجاد لوگو می توانید از ابزارهای زیر استفاده کنید:

قالب تجاری PSD با نام تجاری تجاری رایگان

مدل تبلیغاتی لوازم التحریر

الگوی هویت برند

سازگاری لوگو با کسب و کارتان

6. از امنیت سایت خود غافل نشوید

یکی از دلایل اصلی شکست کسب و کار شما عدم امنیت و بحران در حفاظت از وب سایت شما است. مطمئن شوید که سایت شما ایمن و سریع است. خوشبختانه ابزارهای زیادی برای آزمایش سرعت و امنیت سایت در اختیار مدیران وب وجود دارد.یکی از مهمترین ابزارهایی که می توان برای این منظور استفاده کرد Iflexion است که بهترین ابزار تست امنیت سایت است.

ابزار Iflexion

امنیت سایت بسیار مهم است و می توان گفت که امنیت م effectiveثرترین عامل برای بقا ، ثبات و اعتبار یک سایت و یک تجارت است.

متأسفانه پس از بررسی سلامت سایت های عادی و حتی بزرگ و حساس به این نتیجه رسیدم که بسیاری از مدیران و مدیران سایت توجه کمی به امنیت سایت می کنند.

دوستان من ، هک نشدن سایت امنیت سایت را تضمین نمی کند. در واقع ، سایتی با آسیب پذیری های امنیتی ممکن است هک یا هک نشده باشد و اگر چنین باشد ، سایت مورد نظر آسیب پذیر خواهد بود.

اهمیت امنیت سایت زمانی آشکار می شود که سایت مورد حمله قرار می گیرد و می تواند دو پیامد داشته باشد. اگر سایت به درستی محافظت شود ، حمله شکست می خورد و سایت آسیب نمی بیند ، اما اگر مسائل امنیتی رعایت و محافظت نشوند ، آسیب پذیری سایت بسیار بالا خواهد بود و احتمال هک شدن سایت و نفوذ وجود دارد. که

همچنین قابل توجه است که حتی با وجود پوشش امنیتی ، هر سایتی در هر زمان و هر مکان مستعد حمله و آسیب پذیری است. نوع ، تعداد و روش های دزدی دریایی و نفوذ بسیار گسترده است و مقابله با آنها نیاز به اقدامات بسیار جدی و دائمی دارد. علاوه بر پوشش و حل مسائل ایمنی ، مسئله مراقبت و رسیدگی نیز در ایمنی بسیار مهم است.

در این مقاله ، من نکات مهمی را که باید هنگام راه اندازی کسب و کار اینترنتی خود به آن توجه کنید ، خلاصه کرده ام.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

چهارده + سه =

فهرست