استراتژی بازاریابی محتوا با کمترین بودجه

به نظر شما بهترین راه برای ایجاد یک نام تجاری چیست؟ بسیار ساده است.
اما در حقیقت ، حتی اگر از کاری که انجام می دهید کاملاً آگاه باشید ، بازاریابی محتوا همچنان یک کار دلهره آور است. زیرا هنوز باید پول زیادی خرج کنید.

به نظر شما بهترین راه برای ایجاد یک نام تجاری چیست؟ بسیار ساده است. 

اما در حقیقت ، حتی اگر از کاری که انجام می دهید کاملاً آگاه باشید ، بازاریابی محتوا همچنان یک کار دلهره آور است. زیرا هنوز باید پول زیادی خرج کنید.

شرکت بزرگ Distribion ​​از محتوا برای افزایش ترافیک وبلاگ خود تا 2000 and و افزایش درآمد تا 40 used استفاده کرد. یک شرکت دیگر ، Qualtrics ، بیش از 2500 بیننده با کمتر از 1.3 دلار در هر تبدیل به دست آورد. کرافت همچنین ادعا کرد که تکنیک های ROI در بازاریابی محتوا چهار برابر بیشتر از سایر تکنیک های تبلیغاتی مورد استفاده است.

در این مقاله با شما دوستان عزیز در مورد نحوه انجام بازاریابی محتوا با بودجه صحبت می کنم. همه این نکات را با دقت بخوانید.

نکته اول: شناسایی تاثیرگذارترین نوع محتوا برای کسب و کار خود

همانطور که می دانید انواع مختلفی از محتوا وجود دارد که می توانید در بازاریابی از آنها استفاده کنید. انواع محتوا شامل پست های وبلاگ ، فیلم ها ، نمایش اسلاید ، اینفوگرافیک ها ، انیمیشن ها ، پادکست ها ، چاپ کتاب ها و تصاویر است.

ارائه انواع مختلف محتوا به شما کمک می کند ترافیک آنلاین خود را افزایش دهید. اما هر کدام از آنها بازده متفاوتی خواهند داشت.

اولین کاری که باید انجام دهید ارزیابی هر نوع محتوا بر اساس زمان و هزینه است. سپس میزان ترافیک ، اشتراک گذاری اجتماعی ، نظرات و پیوندهای ورودی را که هر یک از رقبای شما با هر نوع محتوا ایجاد کرده اند تعیین کنید.

مرحله دوم این است که دو یا سه نوع محتوا را که بیشترین تأثیر را بر کسب و کار شما دارند آزمایش کنید. در واقع ، شما باید هرکدام را از نظر هزینه ، اثربخشی و بازگشت سرمایه مقایسه کنید و سپس بهترین را انتخاب کنید. سپس بر اساس نوع یا انواع انتخابی خود شروع به تولید محتوا کنید.

نکته دوم: توجه به کیفیت، نه کمیت

اکثر بازاریابان فکر می کنند با تولید هرچه بیشتر محتوا می توانند به بهترین نتایج ممکن دست یابند. در حالی که این اتلاف وقت و سرمایه است.

تقلید مهمترین خطر برای شما خواهد بود. احتمالاً شما نیز همین کار را می کنید و هفته ای 5 پست منتشر می کنید. اما در پایان خواهید دید که محتوای بی کیفیت زیادی منتشر کرده اید. این برای هیچ کس خوب نیست.

در عوض ، تفکر خود را به چیزهای ظریف زندگی مانند بازاریابی محتوا منحرف کنید. توجه به مقدار فقط بودجه شما را هدر می دهد.

برای روشن شدن موضوع ، فقط به سخنان برایان دین توجه کنید. شخصی که Backlinko را در سال 2012 تأسیس کرد ، اما کمتر از 40 پست وبلاگ منتشر کرده است:

در حال حاضر من می دانم که دین تعداد کمی از پست ها را به دلیل کمبود بودجه منتشر نکرده است ، بلکه به این دلیل که می دانسته محتوای با کیفیت بیشتر از کمیت است و این موفقیت او را افزایش داده است.بنابراین توصیه من این است که اگر بودجه نامحدودی دارید ، بر کیفیت محتوا تمرکز کنید تا کمیت. قانون 80-20 می تواند به شما کمک کند: 80٪ از نتایج کار شما از 20٪ از تلاش های شما ناشی می شود. بنابراین ، تلاش بیشتر برای تولید محتوا نتایج را کاهش می دهد.

نکته سوم: افزایش بهره بری

اگر مسئول مشکلات بازاریابی هستید ، بهره وری باید مهمترین دغدغه شما باشد. اگر زمانی را صرف ایجاد ، برنامه ریزی و بهبود محتوا می کنید ، باید راه هایی برای کاهش زمان صرف شده برای هر یک از این کارها بیابید. این امر استفاده بهتر از منابع را تضمین می کند.

یکی از تکنیک های افزایش بهره وری بررسی کامل موضوعی است که می خواهید برای آن محتوا تولید کنید. به این ترتیب ، هنگام مطالعه موضوع اصلی ، تمام جزئیات و ابعاد را در نظر بگیرید ، سپس ایده هایی را که می توانید در رابطه با موضوع اصلی محتوا ایجاد کنید ، بنویسید. سپس با برنامه ریزی تمام ایده های موجود ، شروع به تولید محتوا کنید. به این ترتیب ، زمان کمتری را صرف تولید محتوای مربوط به یک موضوع خاص می کنید. علاوه بر این ، کیفیت محتوا بهبود یافته و از هزینه های اضافی اجتناب می شود.

همچنین می توانید برای افزایش بهره وری و بهبود بهره وری ، کار را به افراد یا شرکت های دیگر واگذار کنید. این استراتژی برای مواقعی که زمان کافی ندارید یا مهارت های لازم را ندارید بسیار مفید است ، زیرا ارائه کار با کیفیت هزینه های شما را در دراز مدت افزایش می دهد.

این مطلب ادامه دارد … .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

2 × 2 =

فهرست