بهبود نرخ تبدیل بازدید کننده به مشتری

یکی از دلایل عدم بهبود نرخ تبدیل بازدید کنندگان به خریداران عدم درک عمیق است. متأسفانه ، بیشتر صاحبان مشاغل دریافتند که تجزیه و تحلیل نمودارها و جداول به آنها اطلاعات کافی می دهد ، در حالی که موضوع اصلی آنالیز ترافیک است که نیاز به مطالعه بیشتر دارد. در حقیقت ، وقتی دانش و درک کافی نیست ، هنوز سوالاتی وجود دارد که نمی توان به طور واضح به آنها پاسخ داد.
فراموش نکنید که تجزیه و تحلیل ترافیک فقط در درک بازدیدکنندگان وب سایت با استفاده از میانگین ها ، نمودارها و اقدامات انجام شده م effectiveثر خواهد بود ، اما به شما درک کافی از دلیل انجام کاری توسط مخاطبان شما نمی دهد. در واقع ، پس از انجام تجزیه و تحلیل ، متوجه خواهید شد که به عنوان مثال ، 45٪ از مخاطبان سایت را ترک کرده اند ، اما هرگز نخواهید فهمید که چرا آنها سایت را ترک کرده اند.
برای اینکه بدانید چرا بازدیدکنندگان سایت شما بدون خرید خرید می کنند ، می توانید اقدامات آنها را ثبت کنید یا بر اساس کلیک آنها نقشه های حرارتی ایجاد کنید. راه حل دیگر آزمایش قابلیت استفاده از راه دور یا به صورت محلی با استفاده از مشتریان بالقوه سایت است. اما هیچ یک از این روشها به اندازه ارتباط مستقیم با مخاطب مفید نخواهد بود.
دوستان عزیز ، برای دریافت نتایج واقعی در مورد دلایل ترک بازدیدکنندگان از سایت و عدم خرید ، باید از دو روش مکمل استفاده کنید.

تکنیک اول: بررسی وب سایت


استفاده از نظرسنجی ها یکی از بهترین راه ها برای یادگیری عادات ، رفتارها و دلایل رفتار کاربر است. به همین دلیل ، سایتها معمولاً از روش پیمایشی استفاده می کنند. اما نکته مهم در استفاده از این روش این است که در هر نظرسنجی نباید بیش از یک سوال بپرسید و هر بار فقط باید یک جنبه از کاربر بپرسید. همچنین ، برای جلوگیری از مزاحمت مخاطبان خود ، از صفحات پاپ آپ برای نظرسنجی استفاده نکنید ، اجازه دهید مخاطبان شما طبق نظر خود در نظرسنجی شرکت کنند.

بهبود نرخ کلیک برای افزایش ترافیک و فروش

این مطلب ادامه دارد … .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

دوازده − 6 =

فهرست