تبدیل بازدیدکننده به مشتری

ممکن است ایده ها و ابتکارات بازاریابی خوبی داشته باشید. اما اگر وب سایت شما از سطح کیفی خوب و قابل قبولی برخوردار نباشد و از توصیه های موجود در آن پیروی نکنید ، قطعاً شکست خواهید خورد و نمی توانید روند تبدیل بازدیدکنندگان به مشتریان را به درستی و اصولی انجام دهید.

ممکن است ایده ها و ابتکارات بازاریابی خوبی داشته باشید. اما اگر وب سایت شما از سطح کیفی خوب و قابل قبولی برخوردار نباشد و از توصیه های موجود در آن پیروی نکنید ، قطعاً شکست خواهید خورد و نمی توانید روند تبدیل بازدیدکنندگان به مشتریان را به درستی و اصولی انجام دهید.

این سناریو را تصور کنید: نام تجاری شما در بالای نتایج جستجو به خوبی جا افتاده است ، شما روزانه محتوایی ارسال می کنید که دنبال کنندگان را به سمتی که می خواهید هدایت می کند و ایمیل شما روزانه به روز می شود. درصد بسیار بالایی از پیام ها توسط بازدیدکنندگان دریافت می شود. تبریک می گویم ، زیرا شما کل سناریوی رویایی بازاریابی اینترنتی را به خوبی اجرا کرده اید.

اما نباید فکر کنید کار تمام شده است و به خودتان افتخار کنید! می پرسید چرا؟ پاسخ را می توان به صورت زیر بیان کرد: با وجود ترافیک ثابت بالا ، بازدیدکنندگان سایت شما را به سرعت ترک می کنند. متأسفانه ، اگر سایت به خوبی برای تبدیل بازدیدکنندگان به خریدار طراحی نشده باشد ، این کابوس به واقعیت تبدیل می شود. در واقع ، کاری که وب سایت شما باید انجام دهد این است که ابتدا بازدیدکنندگان را به سایت بیاورد و سپس آنها را به خریدار تبدیل کند.

در این مقاله ، می خواهم به شما پاسخ دهم که چگونه یک بازدید کننده را به مشتری تبدیل کنید. پیشنهاد می کنم دست و صورت خود را آبی کنید و قهوه بنوشید تا بتوانید با تمرکز کافی این مقاله را دنبال کنید.

اما من بر نکاتی تمرکز می کنم که باید در وب سایت رعایت کنیم تا بازدیدکننده را متقاعد کنیم که به سایت بازگردد و در نهایت مشتری شود.

اساساً ، پنج مشکل عمده در وب سایت وجود دارد که باعث می شود بازدیدکنندگان وب سایت شما را به سرعت ترک کنند:

سرعت سایت

اگر از سایتی دیدن کنید که سرعت قابل قبولی ندارد ، عصبانی و عصبانی می شوید ، آن را رها می کنید و دیگر به آن سر نخواهید زد. طبق نظرسنجی ها ، اگر بارگیری بیش از 3 ثانیه طول بکشد ، بیش از 53 درصد بازدیدکنندگان سایت را ترک می کنند. کد جاوا ، افزونه های سنگین و غیر ضروری و نبود SEO ، مخصوصاً برای تلفن های همراه (AMP) ، باعث کندی سایت ها و افزایش زمان بارگذاری می شود. پس حتما به این نکات توجه کنید.

عدم داشتن صفحات فرود و یا لندینگ پیج های ضعیف

صفحات فرود در تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری بسیار مهم هستند. اگر به وب سایت های خارجی که فروش عالی دارند نگاه کنید ، متوجه می شوید که آنها تمام پیشنهادات ویژه یا محصولات جدید خود را از طریق صفحات فرود جذاب و با کیفیت به بازدیدکنندگان خود ارائه می دهند. در حقیقت ، پس از سرعت وب سایت ، مهمترین چیز صفحات فرود است. صفحات فرود موفق هستند که بتوانند تمام اطلاعات مربوط به محصول یا خدمات مشتری خود را به صورت مختصر اما جامع ارائه دهند. اگر اطلاعاتی که وارد می کنید با تبلیغات و شعار برند شما مغایرت دارد ؛ مطمئن باشید که بازدیدکنندگان وب سایت شما را به سرعت ترک می کنند و دیگر نمی توانند به شما اعتماد کنند. در این مقاله می توانید اطلاعات مهم و ضروری درباره صفحات فرود را بخوانید.

طراحی نامناسب

سایت باید به گونه ای طراحی شود که بازدیدکننده ابتدا اطلاعات مربوط به شما را پیدا کند (صفحه درباره ما) ، سپس بتواند کانالهای ارتباطی را به وضوح و متمایز ببیند (صفحه تماس با ما) ، سپس از قوانین حفظ حریم خصوصی پرسنل جستجو و محافظت از داده ها بسیار سریع و آسان ، و در نهایت بتوانید از هر صفحه به بخش خرید هدایت شوید. در غیر این صورت ، مطمئن شوید که به دلیل سردرگمی ، آنها به شما اعتماد نمی کنند و علاقه ای به خرید ندارند.

عدم اعتماد به محصول و یا خدمات

متأسفانه می توان گفت در اکثر وب سایت های ایرانی که خدمات آنلاین ارائه می دهند ، راهی برای آزمایش آن خدمات برای مشتری وجود ندارد. اگر خدمات آنلاین را نیز در وب سایت خود ارائه می دهید ، این اشتباه را تکرار نکنید. به خاطر داشته باشید که اگر بازدیدکننده به سرویس اعتماد نداشته باشد ، آن را درخواست نخواهد کرد ، یا حداقل تعداد درخواست ها بسیار کم خواهد بود. بهتر است خدمات خود را به صورت رایگان برای مدت محدود بین پانزده روز تا یک ماه ارائه دهید. همچنین به س questionsالاتی که به ذهن شما می رسد بسیار واضح پاسخ دهید.

اگر محصولات فیزیکی می فروشید ، می توانید مقدار بسیار محدودی از آنها را به صورت رایگان به افراد بدهید تا فرآیند آزمایش محصول انجام شود. سپس نظرات خود را به صورت ویدئو در سایت ارسال کنید. همچنین ، نظرات افرادی را که از محصول استفاده می کنند در سایت ارسال کنید.

محتوای بی ارزش و بی کیفیت

محتوایی که در سایت قرار می دهید نشان دهنده میزان دانش و آگاهی شما در صنعت و تجارت شما است. در حقیقت ، بدون محتوا ، شما چیزی برای ارائه خود و جلب اعتماد بازدیدکنندگان خود نخواهید داشت. آنچه باعث تشویق بازدیدکنندگان برای بازگشت می شود ، محتوایی است که در سایت قرار می دهید.

در این مقاله نکات مهم تبدیل بازدید کننده به مشتری را برای شما دوستان عزیز توضیح داده ام. اطمینان حاصل کنید که به همه این نکات توجه کرده و سوالات و نظرات خود را با من در میان بگذارید. .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

17 + 6 =

فهرست