تاثیر تبلیغات بر فروش شما

بودجه تبلیغاتی مایکروسافت برای سال مالی منتهی به ژوئن 2.6 میلیارد دلار بود. اپل در سال مالی خود تا اکتبر 1.1 میلیارد دلار برای تبلیغات هزینه کرد.

شرکتهای دیگر هزینه تبلیغات خود را در سال مالی اخیر در آینده اعلام خواهند کرد ، اما در سالهای گذشته هزینه به شرح زیر بود:

من یک نمودار در کنار نمودار اصلی رسم کرده ام که درصد هزینه های تبلیغات را از بودجه شرکت نشان می دهد. توجه داشته باشید که کوکاکولا درصد بیشتری از بودجه خود را نسبت به سایر شرکتها صرف تبلیغات می کند.

نمودار تاثیر تبلیغات بر فروش

آیا شما دوستان عزیز فکر می کنید در این بازار نوشیدنی که بسیاری از مردم می گویند ما به جای اینکه بگوییم ما نوشابه می خواهیم کوکا می خواهیم ، اینقدر تبلیغات لازم دارد؟!

با این حال ، مایکروسافت به 3 تا 5 درصد از فروش خود رسیده است. حتی استفاده از بودجه های تبلیغاتی نیز واضح است: مصرف کنندگان. مشاغل ، سرورها و ابزارهای بخشهای مختلف مایکروسافت نیز ممکن است بودجه تبلیغاتی داشته باشند ، اما بسیار کمتر از بخشهای ویندوز ، سرگرمی و آنلاین هستند.

وقتی بودجه تبلیغات درصدی از فروش به مصرف کنندگان در نظر گرفته شد ، مایکروسافت ناگهان به بزرگترین پرداخت کننده بودجه تبلیغاتی تبدیل شد ، حتی بیشتر از کوکاکولا. من نمی دانم چگونه این اتفاق افتاد. به نظر می رسد مایکروسافت مانند کوکاکولا در تلاش فروش محصولات خود است. کوکاکولا سخت تلاش می کند تا نام تجاری خود را به عنوان یک محصول محبوب حفظ کند. آیا بازاریابی مایکروسافت اینگونه است؟

عجیب است که بدانید شرکتی مانند کوکاکولا حتی روی ماه تبلیغات کرده است.

همچنین جالب است بدانید که اپل کمتر از 12.1٪ از این مبلغ را در شرایط مشابه هزینه می کند. محصولات بهتر ، با کیفیت بالاتر و خاص تر ، به تبلیغات کمتری نیاز دارند (اما اینگونه نیست).

خوب است بدانید که بسیاری از افراد کوته فکر در بازار مجازی و واقعی که ادعاهای زیادی می کنند (و تا آنجا که دوست دارید ، حلقه ما پر از این افراد است) ، اولاً ، آنها نمی دانند تبلیغات در چیست اصل و هدف آن چیست ، ثانیا ، آنها می گویند چرا تبلیغات اصلاً؟

نمونه ای از تبلیغات خلاقانه

همانطور که مشاهده می کنید ، این نوع تبلیغات نیازی به توضیح ندارد. نمونه های زیادی از تبلیغات را دیده اید. فضا برای شما بسیار آشنا است. چرا؟ این فضا شما را به یاد موتورهای جستجو می اندازد که اطلاعات جامع و کاملی را در اختیار شما قرار می دهند.

این سایت مشغول فروش وسایل نقلیه سنگین است و فضا برای شما مهیا شده است تا بتوانید به راحتی وسیله مورد نظر خود را پیدا کنید.

تبلیغ خلاقانه یک شرکت
تبلیغ ابتکاری یک برند
اهمیت یک تبلیغ در سایت

در خود ایران ، نمونه بارزی از بحث تبلیغات صحیح و کارآمد ، که بسیار نیز م effectiveثر بوده است ، ایرانسل است. آیا این شرکت واقعاً به تبلیغ نیاز دارد؟!

دارد ؟!!!!!!!!!

بله ، همه شرکت ها به تبلیغات نیاز دارند.

نام ایرانسل معتبر است و اکثر مردم آن را می دانند ، اما این شرکت در حالت های مختلف در تمام روزهای سال تبلیغ می کند و اینگونه است که به چنین درآمد خوبی رسیده است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

دو + شش =

فهرست