راهنمای اعمال تخفیف ویژه فروشگاه های اینترنتی

تخفیف فروشگاه آنلاین یا فروش فوری در تجارت الکترونیک و بازاریابی اینترنتی برای افزایش فروش و افزایش ترافیک فروشگاه های اینترنتی استفاده می شود. در سال 2012 ، فروشگاه اینترنتی J.C Penny از ارائه کوپن تخفیف خودداری کرد. در عوض ، محصولات جدیدی را با شعار “تخفیف روزانه” معرفی کرد. به نظر فکر خوبی میاد! اینجوری نیست؟ اما در سال 2012 ، فروش محصولات با تخفیف در این فروشگاه آنلاین 25 درصد کاهش یافت.

تخفیف فروشگاه آنلاین یا فروش فوری در تجارت الکترونیک و بازاریابی اینترنتی برای افزایش فروش و افزایش ترافیک فروشگاه های اینترنتی استفاده می شود. در سال 2012 ، فروشگاه اینترنتی J.C Penny از ارائه کوپن تخفیف خودداری کرد. در عوض ، محصولات جدیدی را با شعار “تخفیف روزانه” معرفی کرد. به نظر فکر خوبی میاد! اینجوری نیست؟ اما در سال 2012 ، فروش محصولات با تخفیف در این فروشگاه آنلاین 25 درصد کاهش یافت. شما می توانید با کمک خدمات مشاوره سئو حرفه ای گلزارسئو فروش خود را بیش تر از این ها افزایش دهید. فقط کافی است با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

مدیران این فروشگاه دریافتند که با افزایش قیمت محصولات و سپس ارائه تخفیف برای آنها ، تمایل به فروش بیشتری دارند. به این می گویند “فروش لحظه آخری”. هنگامی که مردم تخفیف بزرگی روی محصولات احساس می کنند ، بیشتر خرید می کنند. در صورتی که چنین وضعیتی در روش “تخفیف روزانه” رخ ندهد.

اگرچه مثال فروشگاه J.C Penny کمی عجیب به نظر می رسد ، اما برای افرادی مانند خانم Fobes ، وبلاگ نویس و صاحب فروشگاه Penny Pinchin’s Mom ، چیز عجیبی نیست. میلی ثانیه فوبز در مصاحبه با مجله نیویورک تایمز گفت که وقتی J.C. پنی تموم شد ، من دیگه نخریدم. زیرا “برای کسی مانند من که همیشه به دنبال تخفیف است ، دیدن 20٪ تخفیف به این معنی است که می توانم در پول خود صرفه جویی کنم.” این واقعا من را تشویق به خرید می کند. “

اگر با خانم فوبز موافقید با تخفیف موافقید ، باید بگویم که شما تنها نیستید. خریداران اغلب وقتی متوجه تخفیف می شوند به خرید بیشتر تشویق می شوند. خوشبختانه ، مشکل روانی پشت تخفیف تنها به فروشگاه های فیزیکی محدود نمی شود. در مورد فروشگاه های آنلاین نیز همینطور است.

Flash sale چیست؟

Flash sale چیست؟

تخفیف فروشگاه اینترنتی (فروش فلش) یک تخفیف کوتاه مدت است که فروشگاه آنلاین برای محصولات خود اعمال می کند. این تخفیف معمولاً کمتر از 24 ساعت اعتبار دارد. هدف از تخفیف ویژه فروشگاه اینترنتی تشویق خریداران آنلاین برای خرید بیشتر ، افزایش آگاهی از برند (آگاهی از شعبه) ، افزایش وفاداری مشتریان و تشویق مشتریان برای مشاهده محصولات تخفیف دار در سایت است.

تخفیف های فروشگاه اینترنتی می تواند معاملات را به طور متوسط ​​تا 35 درصد افزایش دهد. جشنواره فروش تخفیفی علاوه بر افزایش درآمد ، می تواند به تجارت آنلاین شما کمک کند تا محصولاتی را که در انبار دارید خلاص شود و موجودی خود را تجمیع کند. مهمتر از همه ، تخفیفات خرید آنلاین اغلب ترافیک زیادی را به سایت شما وارد می کند و بازدیدکنندگان را ترغیب به خرید محصولات بدون تخفیف می کند.

به منظور برقراری ارتباط بهتر با مخاطبان خود و حضور بهتر در دنیای آنلاین ، ما لیستی از هفت مرحله آسان برای درخواست تخفیف فروشگاه اینترنتی را به همراه نمونه هایی از تخفیف های موفق فروشگاه آنلاین گردآوری کرده ایم.

چطور با هفت گام ساده، برای فروشگاه اینترنتی خود تخفیف در نظر بگیریم؟

هدف فروش تخفیفان خود را بدانید:

تخفیفات فروشگاه آنلاین به شما کمک می کند چندین کار را به صورت موازی انجام دهید. تمرکز بر یک هدف نیز به شما کمک می کند موفقیت خود را بسنجید. اجازه دهید مشکل را کمی ساده کنیم: آیا مقدار اضافی از محصول در انبار دارید که فروش خوبی ندارد؟ آیا می خواهید مردم را بر روی چند محصول مختلف متمرکز کنید تا موجودی شما تثبیت شود؟ آیا می خواهید با ارائه تخفیف روی محصولات با کیفیت ، بازدید سایت خود را افزایش دهید؟ تمرکز بر روی هدف می تواند به شما در انتخاب محصولات مناسب برای فروش فلش کمک کند.محصول مناسب را برای بازار ایده آل خود انتخاب کنید:

اگرچه کمی با مرحله اول متفاوت است ، اما باید توجه داشته باشید که نمی توانید “هر” محصولی را که می خواهید انتخاب کنید. محصولی که انتخاب می کنید باید با مخاطبان هدف شما مرتبط باشد. اگر به دنبال مشتریان دائمی هستید ، باید تخفیفی روی محصولاتی بگذارید که این محصولات افرادی را که می خواهید روی سایت شما کلیک کنند ترغیب می کند.

زمان شروع تخفیف فروشگاه آنلاین را از قبل اعلام کنید:

مردم دوست دارند در مورد محصول مورد نظر خود تحقیق کنند و قبل از خرید نظرات سایر کاربران را بخوانند. بنابراین ، بهتر است زمان شروع تخفیف ویژه فروشگاه اینترنتی را از قبل به مشتریان خود اطلاع دهید. به این ترتیب ، می توانید با ایجاد ایمیل ها و پست های جالب در رسانه های اجتماعی ، رسانه های اجتماعی و خدمات ایمیل ، ارتباط بهتری با کاربران برقرار کنید.

تخفیف ارائه شده را مشخص کرده و به درستی توضیح دهید:

تخفیفی که می دهید باید بسیار واضح و ملموس باشد – پس انداز 5 دلار در 100 دلار احتمالاً آنطور که می خواهید مورد توجه قرار نخواهد گرفت. بنابراین عنوان پیشنهاد خود را تصحیح کنید. شما می توانید پیشنهاد خود را به دو روش مختلف ارائه دهید: “دریافت تخفیف X $” ، که بیشتر تمرکز بر به دست آوردن چیزی است. “صرفه جویی در $ X” ، که تأکید بیشتری بر اجتناب از هزینه ها دارد. اگرچه انتخاب روش صحیح بستگی به مخاطب مورد نظر شما دارد ، اما به طور کلی ، افراد بیشتری نمی خواهند چیزی را از دست بدهند! به همین دلیل است که از دست دادن تخفیف برای آنها بسیار دردناک است.

برای تخفیف فروشگاه آنلاین خود کمی وقت بگذارید:

دلیل موثر بودن تخفیفات در فروشگاه های آنلاین ، فشار بر مشتری برای خرید است. کاربران باید فشار را احساس کنند – تخفیف 3 ساعته فروشگاه آنلاین بالاترین نرخ فروش را با 14 دارد. فروش تخفیف شما بهتر است 24 ساعت دوام نیاورد.

فهرست موجودی خود را مرور کنید:

برای اینکه تخفیف فروشگاه اینترنتی شما م effectiveثرتر باشد ، باید محصولات کافی در فروشگاه خود داشته باشید. برای داشتن آمار دقیق محصولات ، از یک شرکت تدارکات استفاده کنید. شما قطعاً نمی خواهید با فروشگاه اینترنتی خود از تخفیف ویژه ای برخوردار شوید و تجربیات منفی برند خود را به افراد ارائه دهید.

برای ارسال و تحویل کالا آماده باشید:

اگر مشتریان شما برای تحویل محصولاتی که سفارش داده اند یک ماه منتظر بمانند ، قطعاً به شما وفادار نخواهند ماند. در دنیای تجارت الکترونیکی امروز ، جایی که انتظار می رود محصولات در همان روز یا روز بعد تحویل داده شوند ، باید آمادگی ارسال بسیاری از محصولات را از قبل داشته باشید تا بتوانید از ابتدا تا انتها بهترین تجربه را برای مشتریان خود ایجاد کنید. . تمام شود

6 مثال از بهترین و موفق ترین تخفیف های فروشگاه های اینترنتی دنیا

  1. Crew

این تخفیف فروشگاه آنلاین م effectiveثر و موفق است زیرا J. Crew آن را فقط برای مخاطبین خاص دارد:

افرادی که با قایق سفر می کنند. اگر با قایق سفر می کنید ، این تخفیف ویژه آنلاین شما را تشویق می کند تا نگاهی به تخفیفات لباس J. Crew بیندازید. شما مخاطبین کمتری دارید ، اما احتمال خرید آنها از شما بیشتر است.

  1. Loft

دکمه تماس بنفش روشن آن مردم را تشویق می کند تا کلیک کنند تا از میزان تخفیف استفاده کنند. همچنین ، وقتی مردم می بینند که چقدر تخفیف می دهند ، محصولات Loft را بررسی می کنند تا از کد تخفیف فروشگاه اینترنتی خود استفاده کنند.

  1. Hype
تخفیف های Hype

در تخفیفات گام به گام ، هرچه زودتر درخواست تخفیف کنید ، پول بیشتری پس انداز می کنید. هیاهو به شما احساس فوریت می دهد (اوه! آیا من جزو اولین نفرات هستم؟ اجازه دهید تلاش کنم!). تبدیل تخفیف فروشگاه آنلاین به یک بازی رقابتی می تواند بسیار مثر باشد.

  1. Auchan Retail

Auchan Retail ، یک شرکت بین المللی فرانسوی ، چندین کودک را نشان می دهد که تخفیف فروشگاه اینترنتی خود را تبلیغ می کنند. این فروشگاه اینترنتی با تخفیف ویژه ، خریداران آنلاین را تشویق می کند تا محصولات موجود در تخفیف را بررسی کنند.

  1. Pottery Barn
نحوه تخفیف دهی Pottery Barn

این تخفیف فروشگاه اینترنتی از عبارت “کمد لباس خود را انتخاب کنید” استفاده می کند. به این ترتیب ، افراد با کنجکاوی برانگیخته می شوند و روی پیوند کلیک می کنند تا کمد لباس ها را ببینند (مردم با خود می گویند بگذارید ببینم منظور شما از کدام کمد لباس است! شاید یکی از آنها را دوست داشته باشم!). در این آگهی نیز پسری نشسته است که در کمد لباس نشسته است. با دیدن این تصویر ، بیننده فکر می کند که پسر خودش در گنجه نشسته است.

  1. JetBlue

وقتی این پیشنهاد را می بینم ، آنقدر از قیمت پایین آن شگفت زده می شوم که حتی فکر نمی کنم این بلیط کجاست! البته بلیط 15 دلاری بلیط پاریس نیست! اما توجه بیننده را به خود جلب می کند و او را آنقدر غافلگیر می کند که با خودش می گوید: بگذار ببینم! با 20 دلار کمتر کجا می توانم سفر کنم؟ من عاشق سفرم! بهتر است این را بررسی کنید. .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بیست − 5 =

فهرست