علایق و خواسته های کاربران شبکه های اجتماعی

تعداد کاربران شبکه های اجتماعی تأثیر قابل توجهی بر بازاریابی مارک ها در اینترنت دارد. آیا می خواهید در رسانه های اجتماعی برنده شوید؟ در این مقاله می توانید علایق و خواسته های دنبال کنندگان خود را بیابید. افراد احساسات متفاوتی نسبت به شبکه های اجتماعی دارند. آنها دوست دارند. از آن متنفرند. آنها از آن برای تجارت خود استفاده می کنند. آنها بر روی آن نام تجاری ایجاد می کنند. آنها از آنجا بیرون می آیند. آنها دوباره به این موضوع برمی گردند.

تعداد کاربران شبکه های اجتماعی تأثیر قابل توجهی بر بازاریابی مارک ها در اینترنت دارد. آیا می خواهید در رسانه های اجتماعی برنده شوید؟ در این مقاله می توانید علایق و خواسته های دنبال کنندگان خود را بیابید. افراد احساسات متفاوتی نسبت به شبکه های اجتماعی دارند. آنها دوست دارند. از آن متنفرند. آنها از آن برای تجارت خود استفاده می کنند. آنها بر روی آن نام تجاری ایجاد می کنند. آنها از آنجا بیرون می آیند. آنها دوباره به این موضوع برمی گردند.

با همه پیام هایی که به کاربران می رسد ، چگونه بازاریابان می توانند در رأس رسانه های اجتماعی کاربران باشند؟ همچنین ، کاربران شبکه های اجتماعی واقعاً چه انتظاری دارند؟ پاسخ این سوالات را در این مقاله دنبال کنید.

مواردی که کاربران شبکه های اجتماعی می خواهند:

1. جوامع در شبکه های اجتماعی

جوامع کاربران در شبکه های اجتماعی

برای یک لحظه تصور کنید که به دنیای کارمی ارل منتقل شده اید. این به این دلیل است که ما در عصری زندگی می کردیم که هدف از ایجاد صفحات اجتماعی مدیریت مجموعه ها بود.

اگرچه هنوز گروه هایی در فیس بوک وجود دارند. بیشتر گروه های کوچک و خصوصی برای برقراری ارتباط در گروه های کوچک مردم ایجاد شده اند. می توان گفت که ایجاد این گروه ها دیگر مانند گذشته مرفه نیست و هدف مارک هایی که می خواهند با مخاطب ارتباط برقرار کنند ، دیگر آن گروه ها نیستند.

اما در شرایط کنونی ، برخی معتقدند که کاربران همچنان از شبکه های اجتماعی برای ایجاد مجموعه استفاده می کنند. برای شنیدن صداهای خود ، با افرادی که صدمه می زنند ارتباط برقرار کنید و حرکتی پیرامون این مسئله ایجاد کنید.

در واقع ، رسانه های اجتماعی چیزی است که حرکتی را پوشش می دهد و به افراد اجازه می دهد سریعتر و کارآمدتر دور هم جمع شوند.

در حالی که پوشش یک جنبش بخشی از اهداف استراتژیک همه شرکت ها و سازمان ها نیست (در سازمان های کوچک و متوسط) ، هنوز راه هایی برای بهبود حضور در شبکه های اجتماعی وجود دارد.

به نظر من ، شرکت های مختلف باید از خود بپرسند: “کار مناسب برای کارکنان من چیست؟” چه چیزی برای مشتریان من مناسب است؟ “

پس از پاسخگویی به این سوالات ، بازاریابان می توانند مسائلی را که باعث ایجاد سر و صدا در اطراف شما می شوند ، شناسایی کنند.

اگر هیچ یک از این موارد جواب نداد ، حداقل مارک هایی که می توانند انجام دهند این است که با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند. من فکر می کنم کاربران رسانه های اجتماعی هنوز دوست دارند با برندها ارتباط برقرار کنند.

مشاغل نباید فقط محتوای بی فایده زیادی را جمع آوری کنند. بلکه باید به محتوایی که تولید می کنند توجه زیادی داشته باشند.

این به عوامل رتبه بندی خاصی مربوط می شود ، که نتیجه تغییرات اخیر فیس بوک در الگوریتم خود است. اگرچه صفحه اخبار کاربران دارای محتوای کلی کمتر در مورد مارک های مختلف است ، اما فیس بوک پست ها را در اولویت قرار می دهد. فیس بوک در قسمت نظرات رابطه با مخاطبان را در اولویت قرار می دهد.

در واقع ، فیس بوک در تلاش است تا مصرف محتوای غیر ضروری توسط مارک ها را کاهش دهد. در واقع ریشه استراتژی فیس بوک حل مشکلات مردم و کاربرانی است که مخاطبان برند هستند.

دوستان عزیز ، بر مشکلات اصلی افراد در رسانه های اجتماعی تمرکز کنید و سپس دریابید که برای رفع آنها باید چه کار کنید. از خود بپرسید: محصولات و خدمات من چه کاربردهایی دارد؟

حل مشکلات مردم به تدریج به یکی از معیارهای موفقیت در بین بازاریابان تبدیل می شود. این معیار در حال حاضر در اینستاگرام موجود است.

ما هرگز مدت زمانی را که شخصی در شبکه اجتماعی ما می گذراند به عنوان معیار موفقیت اندازه گیری نمی کنیم. معیار موفقیت ما این است که چقدر به خوبی توانسته ایم یک مشکل شخصی را حل کنیم.

2. حریم خصوصی در شبکه های اجتماعی

بررسی حریم خصوصی در شبکه های اجتماعی

هنوز هیچ چیز شخصی نیست؟

پاسخ این س bitال کمی مبهم است. اما ما به وضوح می بینیم که حتی کاربرانی که سعی در ایجاد یک نام تجاری یا به اشتراک گذاشتن یک داستان دارند ، به حریم خصوصی اهمیت می دهند.

به نظر من ، سوالی که در بالا مطرح کردم بله و خیر است.

بستگی به چیزی دارد که می خواهید نشان دهید. شاید شما دو حساب متفاوت در شبکه اجتماعی اینستاگرام دارید. به نظر من ، مردم حساب های متفاوتی در شبکه های اجتماعی ایجاد می کنند تا لحظات مختلف را به اشتراک بگذارند.

در واقع ، بسته به نحوه استفاده از شبکه ، حریم خصوصی دارید.

س nextال بعدی که مطرح می شود این است که چه زمانی رسانه های اجتماعی تأثیر مثبتی بر زندگی افراد می گذارند و چه زمانی اینطور نیست. چه زمانی یک شبکه اجتماعی وقت گیر است؟

چه محتوایی فقط باید با دوستان و خانواده به اشتراک گذاشته شود و چه محتوایی باید عمومی باشد؟

تفاوت این دو محتوا در چیست؟

یکی از راه هایی که بازاریابان می توانند برای حل این چالش استفاده کنند این است که به نیاز مخاطبان برای حفظ حریم خصوصی احترام بگذارند و راهی برای ارتباط آنها با برند و سایر مخاطبان در اختیار آنها قرار دهند تا رضایت را به حداکثر برسانند.

ممکن است به نظر بزرگ نرسد ، اما در مورد ایده ایجاد مجموعه ای برای دنبال کنندگان شما ، صرف نظر از کسب و کار شما است. همچنین ، این یک بحث فرهنگی است و به این بستگی دارد که بدانیم از چه پروتکل هایی باید برای اطمینان از امنیت همه مخاطبین خود استفاده کنیم.

علاوه بر همه اینها ، باید بدانید چه زمانی کاربران شما باید شبکه های اجتماعی را ترک کرده و صفحات خود را ترک کنند.

رسانه های اجتماعی گاهی اوقات برای کاربران خیلی طول می کشد. گاهی اوقات کاربران از آنچه می بینند اعتماد به نفس خود را از دست می دهند. به همین دلیل است که برخی از کاربران ترجیح می دهند صفحات اجتماعی خود را ببندند و به زندگی واقعی خود بازگردند.

برای هرکسی که مدت طولانی در شبکه های اجتماعی بوده است ، فاصله گرفتن از زندگی واقعی می تواند زیبا باشد. اما اگر بازاریابان این پدیده را در دراز مدت مشاهده کنند ، می توانند خود را برای ارتباط بهتر با کاربران آماده کنند. بازاریابان می توانند از فرصت هایی استفاده کنند که مخاطبان آنها برای ارائه محتوای بهتر وجود ندارند.

3. جایی برای اشتراک گذاری داستان های شخصی

شبکه های اجتماعی محل اشتراک گذاری داستان های شخصی

بازاریابان باید علت اصلی استفاده از رسانه های اجتماعی را بدانند. هدف این است که از طریق اشتراک گذاری محتوا با دیگران ارتباط برقرار کنید.

مردم خلاقیت خود را در صفحات رسانه های اجتماعی خود منتشر می کنند و آن را با مخاطبان خود به اشتراک می گذارند. به نظر می رسد وظیفه بازاریابان این است که به مخاطبان خود یادآوری کنند که رسانه های اجتماعی محلی برای انجام این کار است و آنها را به انجام همین کار تشویق می کند.

من دوباره به شما هشدار می دهم که این کار را با تکنیک های Clickbait انجام ندهید. در عوض ، به مخاطبان خود بگویید که عکس های شما را به اشتراک بگذارند و دوستان خود را در قسمت نظرات تگ کنید. برای بازاریابان ، امکان شروع گفتگو و ایجاد بستری برای کاربران وجود دارد. آنها می توانند این بستر را بسازند و کاربران را تشویق کنند تا داستانهای خود را بیان کنند.

یکی از کارهایی که یک برند می تواند انجام دهد این است که داستان خود را به اشتراک بگذارد و از دیگران بخواهد که آن را بیان کنند. به این ترتیب ، آنها می توانند به مخاطبان خود اطمینان دهند که صدای آنها شنیده می شود.

رسانه های اجتماعی باعث می شود افرادی که حتی فکر نمی کردند صدایی دارند شنیده شوند.

بنابراین چرا به مخاطبان خود نمی گویید که ما شما را دعوت می کنیم تا داستانهای خود را به روشی که به دوستان خود می گویید ، بیان کنید؟

4. شبکه های کوچکتر

شبکه های کوچکتر چیست؟

احتمالاً کاربرانی در این شبکه ها هستند که در انتقال ایده های خود به عموم مردم مشکل دارند. به عنوان مثال ، این کاربران با مارک های صفحه فیس بوک ، که همه می توانند ببینند ، چندان راحت نیستند. این کاربران به شبکه های کوچکتر و خصوصی تری نیاز دارند.

به خاطر داشته باشید که چالش بسیاری از مدیران وب سایت و سازندگان صفحات ، به دلیل صفحه جدید و بهبود یافته اخبار فیس بوک ، تولید محتواهایی است که الگوریتم جدید فیس بوک را درگیر می کند. این هدف پشت این الگوریتم بود. هدف شروع گفتگو با حضار بود.

اما گاهی اوقات به اشتراک گذاری محتوا در گروه های شخصی بسیار ساده تر است. زیرا این گروهها کوچکتر و صمیمی تر هستند.

بگذارید برای شما مثالی بزنم. برنامه ای وجود داشت که مسابقات را به صورت زنده نشان می داد و همچنین جوایز اهدا شده به برندگان را به صورت زنده پخش می کرد. این ایده واقعا جالب است. این برنامه آنچه را که در دنیای واقعی برای گروهی از مردم اتفاق می افتد نشان می دهد.

چگونه بازاریابان می توانند اینقدر موفق باشند؟ برای پاسخ به این س ،ال ، من از همان آماری استفاده می کنم که فیس بوک هنگام انتشار تغییرات الگوریتم خود در ماه ژانویه استفاده کرد. ویدئوهای زنده تا 6 برابر بیشتر از ویدیوهای ضبط شده به کاربران متصل می شوند.

بین تجربه تماشاگران از ویدئوها و نظراتی که آنها بر روی ویدیوهای زنده و واقعی می دهند و سطح ارتباط با مخاطب رابطه وجود دارد.

این امر می تواند در ویدئوهای زنده بسیار خوب اتفاق بیفتد ، اگرچه بازاریابان می توانند با این آمار برای تولید چنین محتوایی کار کنند.آنها باید به دنبال راه هایی برای ایجاد جوامع کوچک و صمیمی برای پیروان خود باشند تا بتوانند علایق و ایده های خود را در آن جوامع به اشتراک بگذارند و صحبت کنند.

این به یکی از فلسفه های ابتدایی تر اشاره شده در این مقاله برمی گردد. بر آنچه مخاطبان شما به اشتراک می گذارند تمرکز کنید و نحوه ارتباط با آنها را بر اساس محتوایی که ارسال می کنند درک کنید.

شما می توانید آنچه در حال حاضر در جهان اتفاق می افتد را ببینید و سعی کنید اجتماعاتی با موضوعات فعلی جهان ایجاد کنید. ما می خواهیم تغییری در جهان ایجاد کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

دو × چهار =

فهرست