راه های افزایش بازدید مطالب در لینکدین

افزایش بازدید محتوا یکی از مواردی است که برای بازاریابی LinkedIn نیز مورد توجه قرار می گیرد. چگونه می توان هزاران بازدید برای محتوایی که در شبکه اجتماعی LinkedIn منتشر می کنیم بدست آورد؟

افزایش بازدید محتوا یکی از مواردی است که برای بازاریابی LinkedIn نیز مورد توجه قرار می گیرد. چگونه می توان هزاران بازدید برای محتوایی که در شبکه اجتماعی LinkedIn منتشر می کنیم بدست آورد؟ همه ما چنین شرایطی را تجربه کرده ایم. فرض کنید شما 4 ساعت صرف نوشتن مقاله در LinkedIn می کنید و خود را متقاعد می کنید که دنبال کنندگان شما این مقاله را دوست خواهند داشت. بنابراین ، دکمه انتشار را فشار دهید و منتظر بمانید … . اگر دوست دارید مطالب بیشتری را در شبکه اجتماعی لینکدین منتشر کرده و بازدید خوبی کسب کنید این مقاله را مطالعه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از خدمات مشاوره سئو گلزارسئو استفاده نمایید.

بیشتر صبر کن …

اما صدای جیرجیرک ها تنها صدایی است که می شنوید. به غیر از این که اولین همکار پس از کالج خود را دوست داشتید ، مقاله شما هیچ تعامل دیگری با مخاطب نداشت.

متأسفانه ، این یک داستان رایج در میان کارآفرینانی است که سعی می کنند نام تجاری خود را در LinkedIn تبلیغ کنند. شما برای محتوا تلاش زیادی کرده اید اما هیچ کس آن را نمی بیند.

البته همیشه اینطور نیست. مطالب من در شش ماه گذشته بیش از 1.2 میلیون بار مشاهده شده است. این دید بیش از 100،000 دلار برای تجارت من (از جمله قرارداد با 100 شرکت) ایجاد کرده است.

این نتایج کاملاً طبیعی است. من هرگز یک ریال برای تبلیغات LinkedIn خرج نکرده ام. بنابراین چگونه این نتایج را بدست آوردم؟ خوشحالم که پرسیدی. در اینجا 7 کاری که من برای به دست آوردن هزاران بازدید از محتوای LinkedIn انجام می دهم ، آمده است:

1. به جای نوشتن مقاله در لینکدین، Statusهای بلند بنویسید

چگونه در LinkedIn پیام ارسال کنیم؟ چگونه در LinkedIn کار کنیم؟ من دقیقاً نمی دانم چرا LinkedIn بیشتر از مقالات به وضعیت ها توجه می کند ، اما تجربه به من نشان داده است که اغلب این مورد وجود دارد.

ایالت محدودیت کاراکتری دارد. شما نمی توانید بیش از 1300 نویسه در حالت خود (تقریباً 300-250 کلمه) تایپ کنید. این بدان معناست که می توانید زمان بسیار کمتری را صرف نوشتن محتوایی کنید که بسیار بیشتر قابل مشاهده است.

اولین جمله وضعیت شما باید گمراه کننده باشد. مردم فید LinkedIn شما را با سرعت نور حرکت می دهند و فقط اولین جمله یا دو جمله اول پست شما را می بینند. بنابراین اگر اولین جمله شما توجه شما را جلب نکرده و نمی خواهید روی “مشاهده بیشتر” کلیک کنید ، وضعیت شما هرگز دیده نمی شود.

2. پاراگراف های یک تا دو جمله ای بنویسید

دلیل این کار این ساده است. پاراگراف های کوتاه خوانندگان بیشتری را جذب می کند.

بیشتر مردم با تلفن های خود به صفحه LinkedIn شما نگاه می کنند. خواندن متون طولانی در تلفن های هوشمند به هیچ وجه خوشایند نیست. اگر می خواهید کاربران کل پست شما را بخوانند ، این پاراگراف ها را کوتاه و جذاب نگه دارید.

نوشتن مطلب در لینکدین

3. در Status خود لینک نگذارید (این لینک ها را در اولین کامنت بگذارید)

وقتی برای اولین بار سعی کردم بیشتر در LinkedIn دیده شوم ، به عنوان اولین تجربه ، نتایج خیلی خوبی نگرفتم. اما من به سرعت توانستم از 200-100 بازدید در هر پست به بیش از 5000 بازدید در هر پست برسم. واقعاً پیشرفت خوبی بود.

چرا LinkedIn دوست ندارد به وضعیت پیوند دهد؟ این فرض که من می توانم انجام دهم این است که چون شما نمی خواهید مردم پلتفرم شما را ترک کنند.

اگر پیوندی دارید که می خواهید به اشتراک بگذارید ، حتماً آن را در اولین نظر پست خود وارد کنید.مطمئن شوید مردم می دانند که شما در اولین نظر پیوند را وارد می کنید تا بتوانند پیوند را پیدا کنند.

4. از چارچوب های محتوایی استفاده کنید که امتحان خود را پس داده اند

الگوهای پستی که در زیر مشاهده می کنید برای من به خوبی با کاربر ارتباط برقرار کرده و خوب به نظر می رسند. شاید برای شما اینطور باشد.

لیست پست ها – کتاب ها ، وبلاگ ها ، پادکست ها یا ابزارهای مورد علاقه خود را در تجارت خود فهرست کنید.

داستانهای شکست – در مورد لحظات مهم زندگی حرفه ای خود و درسهایی که آموخته اید بنویسید. نشان دادن این که با تمام اعتبار خود آسیب پذیر هستید می تواند خوانندگان را با خود جذب کرده و تعامل بیشتری ایجاد کند.

دیدگاه مخالف یک باور رایج را در نظر بگیرید: من معمولاً از این روش استفاده نمی کنم ، اما هر بار که از آن استفاده می کنم با مخاطب تعامل فوق العاده ای دارم.

از گروه خود بخواهید در مورد تخصص شما س questionsالاتی از شما بپرسد – وقتی وضعیت را ارسال می کنم و از دنبال کنندگان خود می خواهم نظر بدهند و س theirالات خود را بپرسند ، بازخوردهای زیادی دریافت می کنم.

نکته: اطمینان حاصل کنید که به س questionsالاتی که از شما می پرسند توجه کرده و آنها را در برنامه محتوای خود قرار دهید.

5. به تمامی کامنت هایی که در پست خود دریافت می کنید، Reply بزنید

وقتی چند مکالمه را در قسمت نظرات وضعیت شروع می کنید ، پست شما در فیدهای بسیاری از افراد ظاهر می شود.

گاهی اوقات وقتی به نظرات پاسخ می دهم ، بحث را ادامه می دهم. اما خیلی اوقات فقط با لبخند یا لایک پاسخ می دهم.

پخش نظرات نباید طولانی باشد ، اما هرچه بیشتر با نظرات تعامل داشته باشید ، وضعیت آنها در خوراک شبکه های سطح اول ، دوم و سوم بیشتر نشان داده می شود.

6. با محتوای افراد دیگر تعامل داشته باشید

بسیاری از کاربران LinkedIn این را نمی دانند ، اما نظراتی که در زیر پست های دیگر می دهید در فید اول شخص نشان داده می شود.

به عنوان مثال ، وقتی در مورد وضعیت دوست من نظر می دهم ، پست شما در فید دوستان درجه یک من نشان داده می شود و نظر من مستقیماً زیر این پست (بدون توجه به تعداد نظرات دیگر زیر این پست) ظاهر می شود.

بنابراین وقتی درباره پست های دیگران نظر می دهید ، مانند نوشتن یک پست کوچک است. هرچه پست های کوتاه بیشتری بنویسید ، بیشتر شما را در LinkedIn می بینند. همانطور که کوکا سکستون ، کارشناس فروش رسانه های اجتماعی می گوید: “هرچه بیشتر شما را ببینند ، فرصتهای بیشتری خواهید داشت.”

LinkedIn دیگر مکانی برای ذخیره رزومه دیجیتال شما نیست. این یک پلت فرم پررونق شده است که به مشتریان ایده آل شما اجازه می دهد بدون هیچ هزینه ای آن را مشاهده کنند. رسانه های اجتماعی به سرعت در حال تغییر است و هیچ کس نمی تواند پیش بینی کند که تا چه مدت می توانید از این شبکه رایگان استفاده کنید. همانطور که می بینید ، دسترسی رایگان به مخاطبان (دسترسی ارگانیک) در سیستم عامل هایی مانند YouTube ، Facebook و در حال حاضر Instagram از بین رفته است. تنها کاری که می توانیم انجام دهیم این است که تا حد امکان در استفاده از ویژگی های رایگان سیستم عامل ها سرمایه گذاری کنیم. زیرا دیر یا زود باید هزینه پرداخت کنیم تا به جلسه رسیدگی برسیم..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

5 × پنج =

فهرست