بهترین ابزار گفتگوی آنلاین

مهمترین موضوع در فرآیند تبدیل بازدید کننده به مشتری و تکمیل فرآیند خرید ، گفتگوی آنلاین با بازدیدکننده برای پاسخگویی به سوالات و ارائه راهنمایی های بیشتر است. در واقع مهمترین موضوع در بازاریابی اینترنتی تعامل با مخاطب است.

مهمترین موضوع در فرآیند تبدیل بازدید کننده به مشتری و تکمیل فرآیند خرید ، گفتگوی آنلاین با بازدیدکننده برای پاسخگویی به سوالات و ارائه راهنمایی های بیشتر است. در واقع مهمترین موضوع در بازاریابی اینترنتی تعامل با مخاطب است. اگر به همه کارهایی که در زمینه بازاریابی اینترنتی انجام می دهیم توجه کنید ، متوجه خواهید شد که تمام هدف ما دستیابی به تعامل درست و سازنده با مخاطبان است.

بنابراین ، در این مقاله می خواهم یک ابزار بسیار حرفه ای در زمینه چت آنلاین را برای شما دوستان عزیز معرفی کنم.

Tawk.to

به عنوان یک ابزار رایگان ، به شما امکان می دهد از طریق یک صفحه کاملاً شخصی با بازدید کننده صحبت کنید. اگرچه ویژگی های کمتری نسبت به سایر ابزارهای چت آنلاین دارد ، اما از کیفیت بالایی برخوردار است. به راحتی می توانید Tawk.to را در سایت خود نصب کنید. همچنین می توانید ISP را از کدام کشور و آدرس IP بازدید کننده مشخص کنید. تا بتوانید به راحتی منطقه جغرافیایی خود را پیدا کنید. یکی دیگر از ویژگی های این ابزار ، گفتگوی آنلاین با چندین بازدید کننده به طور همزمان است.

ویژگی های کلیدی:

بازدیدکنندگان سایت را فوراً مشاهده کنید

مکالمه از طریق تلفن همراه

با نصب ویجت های مختلف سایت را سفارشی کنید

ترجمه و بومی سازی سلام

نصب یک دقیقه ای

از طریق محرک ها با مخاطب ارتباط برقرار کنید

Liveperson

یک ابزار غیر رایگان که به شما امکان می دهد نظارت و ارتباط مستقیم با مشتریان را انجام دهید. همچنین می توانید هنگام تصمیم گیری برای خرید محصول یا خدمات با مشتری ارتباط برقرار کنید. این ابزار در افزایش بازده سرمایه گذاری و اعتماد و وفاداری مشتریان بسیار مثر است. به همین دلیل است که Liveperson بسیار مورد توجه قرار گرفته است. همچنین باید بدانید که این ابزار کاملاً با فیس بوک سازگار است.

ویژگی های کلیدی:

از ابزارهای تجزیه و تحلیل عالی لذت ببرید

در دسترس بودن اطلاعات مشتری برای استفاده در کمپین های دیگر

ارائه گزارش فوری

بهینه شده برای موبایل

پشتیبانی عالی

سازگاری فیس بوک

LiveChat

یکی دیگر از ابزارهای رایگان با پشتیبانی عالی. LiveChat یک گزینه ایده آل برای مشاغلی است که با حجم بالایی از درخواست های مشتری مواجه هستند. ویژگی که این ابزار را از سایر رقبا متمایز می کند سیستم فروش بلیط است. با استفاده از این ویژگی می توانید پیام ها را بصورت آفلاین برای شرایط مختلف تهیه کرده و در این کانال قرار دهید تا در صورت نیاز برای مشتریان خود ارسال شود. این ابزار کاملاً قابل اعتماد است و دارای نصب ساده و رابط کاربری ساده است.

ویژگی های کلیدی:

سیستم پیام رسانی آفلاین که به کارکنان اجازه می دهد تا خدمات بیشتری به مشتریان ارائه دهند.

نشان تجاری یا عکس اپراتور شرکت را نشان دهید (این ویژگی اختیاری است).

مخاطب می تواند مکالمه را کپی کند.

TouchCommerce

TouchCommerce یک ابزار درجه یک سازمانی است و بر خلاف سایر ابزارهای معرفی شده ، هیچ نسخه آزمایشی رایگان در دسترس نیست. این ابزار نوآورانه راه حل های نوآورانه ای را در زمینه تعامل ارائه می دهد. مهمترین ویژگی آن ارائه اطلاعات فوری مشتریان به منظور شناسایی مخاطبان هدف است. همچنین اجازه دارید شخصاً با او ارتباط برقرار کنید.شما می توانید از طریق کانال های ارتباطی مختلف مانند رسانه های اجتماعی ، پیام کوتاه و چت زنده در سایت با مخاطبان ارتباط برقرار کنید.

ویژگی های کلیدی:

پشتیبانی از پیام کوتاه

ابزار تعاملی سلف سرویس

در پایان ، می خواهم به شما دوستان عزیز یادآوری کنم که برای بهبود وضعیت کسب و کار اینترنتی خود ، هرگز نباید تعامل با بازدیدکنندگان را فراموش کنید. بنابراین ، با توجه به نیاز خود ، از یکی از ابزارهای ارائه شده برای گفتگوی زنده با مخاطبان استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

5 × دو =

فهرست