راهنمای اتوماسیون بازاریابی – قسمت چهارم

بازاریابی اینترنتی با کمک اتوماسیون بازاریابی در افزایش فروش بسیار مثر است. در این بخش نهایی ، ما نکات پیام های اتوماسیون بازاریابی و اشتباهات رایج را بررسی می کنیم.

داشتن ارتباط با یک مشاوره سئو حرفه ای می تواند در فرایند بازاریابی سایت ما تاثیر گذار باشد. بازاریابی اینترنتی با کمک اتوماسیون بازاریابی در افزایش فروش بسیار مثر است. در این بخش نهایی ، ما نکات پیام های اتوماسیون بازاریابی و اشتباهات رایج را بررسی می کنیم.

بهترین توصیه ها برای پیام رسانی اتوماسیون بازاریابی

در این قسمت می توانید چند تکنیک و توصیه کوتاه و مفید را مشاهده کنید که بر اساس آنها می توانید اتوماسیون بازاریابی را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.

خود را به هدفتان برسانید

به سرعت هدف گذاری کنید و هدف مشخصی داشته باشید. همه ما در طول روز زمان محدودی داریم و یکی از مواردی که مردم برای آن کمی صبر می کنند ، پیام های طولانی است. مردم فقط می خواهند بدانند چه چیزی در ایمیل وجود دارد. چگونه محصول یا خدمات شما می تواند مشکل شما را حل کند؟ کدام بخش از پیشنهاد شما منحصر به فرد است؟

پیام پویا ارسال کنید

هدف استراتژی های اتوماسیون بازاریابی این است که با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید. بنابراین ، پیام های شما نیز باید به زبان پویا نوشته شوند و گیرنده را تشویق به اقدام کند. اکنون می توانید یک مقاله را بارگیری کنید ، یک پست وبلاگ بخوانید ، یک فیلم تماشا کنید یا خرید کنید.

به خاطر داشته باشید که افراد در کدام بخش از فرآیند هستند

به یاد داشته باشید که برخی از محتواها بسته به جایی که فرد در قیف تبدیل است جذابتر از سایر موارد است. افرادی که می خواهند درباره شرکت یا محصولات شرکت اطلاعات بیشتری کسب کنند ، خریدهای سنگین را دوست ندارند. اما محتوای پیشنهادی می تواند برای افرادی که در انتهای قیف هستند ، مثر باشد.

سعی کنید اسپم به نظر نیایید

وقتی از اتوماسیون بازاریابی به درستی استفاده شود ، هرزنامه ظاهر نمی شود. مخاطبین خود را اشتباه متوجه نشوید. برخی موارد معمولاً شبیه هرزنامه هستند. به عنوان مثال ، نوشتن تمام متن با حروف بزرگ ، استفاده از رنگ قرمز زیاد و استفاده از پیوندهای زیاد در بدنه پیام. اگر می خواهید از نمادها در قسمت موضوع یا پیام استفاده کنید ، زیاده روی نکنید. از کلماتی که بیشتر یادآور پیام های اسپم است خودداری کنید.

اگر با قانون CAN-SPAM آشنایی ندارید ، مدتی برای یادگیری آن وقت بگذارید. موضوع ایمیل باید به درستی انتخاب شود و حاوی اطلاعات نادرست نباشد. مشاغلی که از ایمیل برای ارسال پیامهای بازاریابی قانع کننده استفاده می کنند ، باید یک آدرس ایمیل واقعی ارائه دهند. همچنین باید لغو اشتراک همه پیام ها را در نظر بگیرید تا اطمینان حاصل کنید که هرکسی می تواند هر زمان که می خواهد اشتراک خود را لغو کند این کار را انجام دهد.

لیست خود را بهینه کنید

یک لیست تماس بزرگتر همیشه به معنی بهتر نیست. یکی از اهداف اصلی اتوماسیون بازاریابی ارسال پیام مناسب به افراد مناسب است. به معیارهای خود توجه کنید تا دریابید کدام یک از مشتریان با انگیزه شما بهترین هستند و بنابراین مشتریانی را در نظر بگیرید که برای شما سودآور نیستند. بهتر است با یک لیست کوتاه اما پر از مخاطبین با کیفیت کار کنید تا یک لیست طولانی از مخاطبین که به کار شما اهمیت نمی دهند.اگر ماه ها از آخرین باری که ایمیل شما باز شده می گذرد ، فقط آن مخاطب را حذف کرده و روی مشتریان خاص تری تمرکز کنید که احتمالاً شما را دوست دارند.

بهینه سازی لیست خود

اشتباهات متداول درباره اتوماسیون بازاریابی

برخی از بازاریابان هنوز از تفاوت های اساسی بین بازاریابی ایمیلی و اتوماسیون بازاریابی آگاه نیستند. گاهی اوقات مشاهده می شود که آنها به دلیل تصورات اشتباه در مورد اتوماسیون بازاریابی از این سرویس به خوبی استفاده نمی کنند. به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم با ذکر برخی باورهای غلط ، بازاریابان عزیز خود را راهنمایی کنیم.

این یک پیام عمومی است

اگر اتوماسیون بازاریابی به درستی انجام شود ، باید به شخص گیرنده حس شخصیتی بدهد. به راحتی می توان فهمید که چرا اینقدر سوءتفاهم شده است. به طور کلی ، کلمه “اتوماسیون” اغلب با عملیات رایانه و روبات ها مرتبط است. اما برای موفقیت اتوماسیون بازاریابی ، عملیات انسانی باید از آن پشتیبانی کند. اتوماسیون بازاریابی ارسال پیام را آسان می کند. ایجاد محتوای مناسب برای مردم و ایجاد استراتژی پیام رسانی به شما بستگی دارد.

اسپم است

همه ، به ویژه بازاریابان ، می دانند که کلمه اسپم چقدر نفرت انگیز است. بازاریابان همچنین می دانند که پیام های اسپم چقدر بی اثر هستند. اگرچه پیام های هرزنامه پیام های نامربوطی را برای مخاطبان زیادی ارسال می کند ، اما هدف از اتوماسیون بازاریابی این است که پیامهای مربوطه را به کاربرانی که علاقه مند به دریافت آن پیام ها هستند ارسال کند.

برخلاف پیام های اسپم ، اتوماسیون بازاریابی اغلب شامل محتوای غیر تبلیغاتی است. پیامهای اتوماسیون بازاریابی ذاتاً تبلیغاتی هستند ، اما در نهایت ، هدف ایجاد یک رابطه مثبت با ارائه چیزی ارزشمند است و این همیشه شامل فروش عالی نمی شود.

پس از تنظیم نیازی به پیگیری ندارد

در اینجا مکان دیگری وجود دارد که می توان از کلمه “اتوماسیون” سوء برداشت کرد. وقتی به چیزی خودکار فکر می کنید ، احتمالاً به این فکر می کنید که چیزی را بسازید ، بی حرکت بایستید و بگذارید خودش کار کند. اما در واقعیت ، اتوماسیون بازاریابی چیزی جز یک فرایند بدون دست نیست! اتوماسیون بازاریابی برای اطمینان از موفقیت آمیز بودن آن نیازمند توجه و دقت مداوم است. بسیاری از مردم از عملکردهای تست A / B در نرم افزار اتوماسیون بازاریابی استفاده می کنند تا ببینند کدام قسمت از محتوا ، موضوع ، طرح بندی و فراخوان به عمل بهتر کار می کند.

این فقط یک بازاریابی ایمیلی ساده است

ایمیل بخش مهمی از اتوماسیون بازاریابی است ، اما اتوماسیون بازاریابی تنها نام جدیدی برای بازاریابی ایمیلی نیست.

اول ، انواع پیام ها در بازاریابی ایمیلی و اتوماسیون بازاریابی کاملاً متفاوت است. اکثر مردم وقتی به بازاریابی ایمیلی فکر می کنند ، فکر می کنند که بسیاری از ایمیل های مشابه به کل لیست مخاطبین ارسال می شود ، اما این تنها طرز فکر آنها در مورد عدم انجام خودکار بازاریابی است! بیش از این ، پیامهای اتوماسیون بازاریابی متناسب با علایق و نیازهای کاربران است. در حالی که برخی از تفکیک های اساسی با برنامه های بازاریابی ایمیلی اولیه امکان پذیر است ، برنامه های اتوماسیون بازاریابی به شما امکان می دهد دسته بندی ها و تقسیم بندی های بسیار دقیق تری داشته باشید.بازاریابی ایمیلی و برنامه های اتوماسیون بازاریابی قابلیت های دیگری نیز دارند. در حالی که سیستم عامل های بازاریابی ایمیلی تنها اطلاعات اولیه در مورد نحوه پاسخ کاربران به پیام های شما را ارائه می دهند ، برنامه های اتوماسیون بازاریابی آمار عمیق تر و ملموس تری را در اختیار شما قرار می دهند.

اگرچه اتوماسیون بازاریابی ویژگی های خوب زیادی دارد ، اما راه حل ایده آل برای هر مشاغل نیست. برخی از مشاغل فقط به بازاریابی ایمیلی ساده نیاز دارند. مطالعات نشان داده است که بازاریابان اغلب فکر می کنند نرم افزار اتوماسیون بازاریابی ارزش سرمایه گذاری را ندارد ، در حالی که بسیاری از بازاریابان نمی دانند چگونه از قابلیت های کامل آن استفاده کنند و برخی از شرکت ها حتی قبل از بنیاد اگر اطلاعات زیادی از مخاطبین شما داشته باشند ، از آن استفاده خواهند کرد. . قبل از استفاده از اتوماسیون بازاریابی ، نکات کلیدی که باید در نظر بگیرید این است که آیا وقت و منابع لازم برای استفاده از نرم افزار را دارید یا خیر.

اینجاست که قسمت پایانی آموزش اتوماسیون بازاریابی به پایان می رسد. امیدواریم از توسعه تجارت خود با کمک اتوماسیون بازاریابی لذت ببرید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

پنج + شانزده =

فهرست