طراحی پلن بازاریابی برای جستجوی صوتی – دستیار صوتی

طراحی یک برنامه بازاریابی در عصر دیجیتال جدید یکی از راه های موفقیت در بازاریابی اینترنتی است. نوشتن یک برنامه بازاریابی با کمک یک برنامه بازاریابی برای موفقیت تجارت اینترنتی شما مثر است.

طراحی یک برنامه بازاریابی در عصر دیجیتال جدید یکی از راه های موفقیت در بازاریابی اینترنتی است. نوشتن یک برنامه بازاریابی با کمک یک برنامه بازاریابی برای موفقیت تجارت اینترنتی شما مثر است.

در مقاله زیر ، که ترجمه ای از یک پست منتشر شده در سایت MOZ است ، ما شما را در مورد نحوه آماده شدن برای جستجوی صوتی راهنمایی می کنیم. در عین حال ، ما به شما یادآوری می کنیم که صنعت ما بسیار بزرگ ، پیچیده و در حال توسعه است و ما مطمئناً باید برای این تحولات آماده باشیم.

به نظر من ، صدا فقط یک ویژگی نیست ، بلکه یک روش کاملاً جدید برای برقراری ارتباط با اتومبیل است که می تواند ب anotherعد دیگری به زندگی ما ببخشد. صدا یک بستر مهم برای رقابت در عصر دیجیتال جدید است.

برندها و شرکت ها باید در خط مقدم این انقلاب باشند. برای من ، پیشگام بودن در این صنعت با سرمایه گذاری روی یک تیم قوی شروع می شود.

بگذارید به شما بگویم که برنامه من برای انجام این کار چیست و چرا قبل از اینکه دیگران احساس کنند که این کار را می کنم ، این کار را کردم.

معرفی تکنولوژی صوتی

ما در سال 2018 هستیم و در حال نزدیک شدن به یک رابط صوتی هستیم که قبلاً ندیده بودیم.

افرادی که با جستجو و سایر زمینه های بازاریابی دیجیتال سر و کار دارند با “تغییر” غریبه نیستند. رویدادهای غیرمنتظره ، مانند معرفی اولیه الگوریتم های پاندا و پنگوئن ، نشان داد که آماده نشدن برای آینده چقدر دردناک است.

در بهترین حالت همه چیز را تغییر می دهد. در بدترین حالت ، آژانس ها یا شرکت هایی را که تمایلی به تغییر ندارند از بین می برد.

دلیل اینکه مجبور شدم این پست را بنویسم این بود که متوجه شدم 62 درصد بازاریابان هنوز برنامه جستجوی صوتی ندارند.

همچنین ، در این پست می خواهم بگویم اگرچه رشد موتورهای جستجوی سنتی از اوایل دهه 2000 متوقف شده است ، اما باز هم برای افرادی که می خواهند استراتژی های صوتی را با استراتژی های خود برای مشتریان ادغام کنند ، جایی برای موفقیت وجود دارد.

بهار در راه است!

پذیرش رابط صوتی هنوز در ابتدای راه است. قانون مور یک معادله خطی برای پیشرفت فناوری ارائه می دهد که می توانیم از آن برای یافتن مکان خود استفاده کنیم و ما لحظه به لحظه در امتداد آن خط حرکت می کنیم.

نظریه رشد فناوری کورزویل می گوید: “در قرن 21 ، ما 100 سال پیشرفت را تجربه نمی کنیم ، بلکه تقریبا 200،000 سال پیشرفت را تجربه می کنیم.”

به عبارت دیگر ، می گوید نمودار پیشرفت فناوری یک مسیر خطی را دنبال نمی کند ، بلکه بیشتر شبیه یک تابع نمایی است.

 وی در مصاحبه اخیر خود با فایننشال تایمز گفت: “در عملکرد خطی ، اگر 30 قدم بردارید ، به مرحله 30 می رسید.” “اما در رشد نمایی ، شما اولین قدم را بر می دارید ، مرحله دوم ، چهارم ، هشتم ، سی ام ، و اکنون در مرحله میلیاردی قرار دارید.”

به عبارت دیگر ، ما فناوری ها و فناوری ها را سریعتر از آنچه تصور می کردیم به وجود می آوریم. نمودار زیر نیز همین را نشان می دهد:

تئوری Kurzweil چیست؟

در نمودار بالا ، می بینید که کورزویل به ما نشان می دهد که تا سال 2023 ، ما قادر به تولید انرژی رایانه ای با انرژی مشابه انسان خواهیم بود.تا سال 2037 ، ما قادر خواهیم بود این کار را با کمتر از یک پنی انجام دهیم. در پانزده سال آینده ، کامپیوترها از هر انسانی روی زمین قدرتمندتر خواهند بود.

صدا

چه مفهومی داره؟ اگرچه بسیاری از مردم معتقدند که صدا از ما بسیار دور است ، اما دیدگاه دیگری می گوید که در حال حاضر صدا نقش مهمی را ایفا می کند. و افرادی که آنقدر سریع هستند که از موقعیت استفاده کنند ، به طور تصاعدی رشد خواهند کرد. در واقع خود گوگل می گوید که بیش از 20 درصد از کل موتورهای جستجو از جستجوی صوتی استفاده می کنند و تا سال 2020 به 50 درصد می رسد.

بیایید ابتدا فرآیند مورد نیاز برای آن را درک کنیم و سپس تجربه و دانش را به کار گیریم و آن را پیاده کنیم.

ما چه چیزی لازمه بدانیم؟

بیایید با فرضیات خود شروع کنیم. اگر این پست را می خوانید ، اصول اولیه فناوری صوت را می دانید.

تعداد رقبا هر روز در حال افزایش است ، اما در حال حاضر بازیکنان اصلی عبارتند از:

مایکروسافت کورتانا – موجود در Windows ، iOS و Android

Amazon Alexa: دستیار صوتی در Amazon Audio (Echo ، Echo Dot ، Tap) و Fire TV.

دستیار Google: دستیار صوتی Google در Google Home و دستگاه های تلفن همراه موجود است و قابلیت جستجوی صوتی را ارائه می دهد.

Apple Siri – دستیار صوتی بومی در همه محصولات اپل موجود است.

Samsung Bixby: دستیار صوتی بومی برای محصولات سامسونگ.

و دستیاری که به زودی خودش را معرفی می کند:

دستیار صوتی فیس بوک (هنوز نامی ندارد): فیس بوک از M برای مسنجر خود استفاده می کند. مارک زاکربرگ همچنین شخصاً “Jarvis AI” را در خانه خود آزمایش می کند.

همه اینها به گونه ای طراحی شده است که مصرف کنندگان می توانند اطلاعات مورد نیاز خود را بدون لمس صفحه نمایش تلفن یا تایپ هر چیزی به دست آورند.

این تأثیر عمیقی بر افرادی دارد که به جستجوی تایپ معتاد هستند و از پیشرفت فناوری می ترسند ، به عنوان مثال IoT یا IoT که به سرعت در حال رشد است.

به طور خلاصه ، دستیار صوتی به ما امکان دسترسی به همه چیز را می دهد. از روزنامه ها و لیست های خرید گرفته تا پاسخ به سوالات و حتی خاموش کردن چراغ های خانه ما.

دستیار صوتی گوگل

چرا این زمان؟

گذشته از موج فناوری که باعث ایجاد دستیار صوتی شده است ، دلیل کلیدی دیگری برای دستیار صوتی وجود دارد و همه آن به سرعت تکامل و رشد دستیار صوتی مربوط می شود.

یک مطالعه اخیر KPCB در مورد استفاده از اینترنت از اندرو ان جی ، اولین دستیار موتور جستجوی چینی بایدو ، پرسید که چه چیزی باعث شد صدا از سایه خارج شود.

اولین چیزی که او ذکر کرد این بود که در حال حاضر “صدا فقط 90 accurate دقیق است” ، بنابراین نتایج گاهی ناامید کننده است. این امر درک ماشین آلات را کاهش می دهد.

البته او معتقد است که این وضعیت به سرعت تغییر خواهد کرد. وی می گوید: “اگر دقت تشخیص دستیار صوتی از 95 to به 99 increases افزایش یابد ، وضعیت ما از استفاده نادر به استفاده مداوم تغییر می کند.””اکثر مردم تفاوت بین تشخیص تشخیص 95 and و 99 realize را تشخیص می دهند ؛ دقت تشخیص 99 can می تواند تغییر دهنده بازی باشد.”

اما کی این اتفاق می افتد؟ در جدول زیر می توانیم نظر گوگل را در مورد این سوال مشاهده کنیم. گوگل می گوید امسال ، در سال 2018 ، به 99 درصد دقت دست پیدا می کنیم.

آیا این به معنی خط پایان جستجوهای سنتی است؟

باید اشاره کنم که دستیار صوتی فقط یک رابط “دیگر” است و هیچ یک از موارد فوق را جایگزین نمی کند. فقط به تاریخ نگاه کنید تا ببینید چگونه فناوری های چاپی ، رادیویی و تلویزیونی در کنار دیگر رابط های جدید و به روز شده در زندگی ما نقش دارند.

رند فیشکین ، یکی از بنیانگذاران Moz در آخرین WBF ، اظهار داشت و گفت که در حالی که حجم جستجوهای صوتی انجام شده ممکن است جایگزین عبارات تایپ شده شود ، تقاضا برای نتایج قدیمی SERP و نتایج تایپ به دلیل افزایش استفاده است. جستجو نیز در حال افزایش است.

کلید موفقیت ایجاد یک استراتژی و روشی است که به وسیله آن می توانید محتوای خود را در دو نوع صوتی و تایپی جستجو کنید.

چه تفاوتی ایجاد شده است؟

اصلی ترین تفاوت ما هنگام بررسی جستجوی صوتی این است که این رابط به انسان اجازه می دهد تا یک مکالمه طبیعی داشته باشد. سالهاست که ما به نوشتن جملات کوتاه و مفید عادت کرده ایم تا سریعتر به جواب برسیم. اما امروزه دیگر جستجوی صوتی نیازی به این کار ندارد.

در عوض ، ما می توانیم هر چیزی را که می خواهیم بپرسیم پیدا کرده و کشف کنیم. فقط از زبان طبیعی ما استفاده کنید.

در واقع ، ما به طور طبیعی جملات خود را طولانی می کنیم تا دقیقاً به آنچه می خواهیم برسیم. مطالعات اخیر این فرضیه را تأیید می کند.

در تحقیقی که مایکروسافت و Purna Virji درخشان در سال گذشته انجام دادند ، ما می توانیم تمایز واضحی بین طول کلمات جستجوی صوتی و اصطلاحات جستجوی نوشتاری ، حتی در این سطوح اولیه مشاهده کنیم. می توان انتظار داشت که با افزایش استفاده از جستجوی صوتی ، طول عبارات جستجو افزایش یابد.

شواهد نشان می دهد که این امر به سرعت اتفاق می افتد. داده های گوگل نشان می دهد که 55 درصد از نوجوانان و 40 درصد از بزرگسالان به طور روزانه از جستجوی صوتی استفاده می کنند. در تصویر زیر می بینید که هر گروه از جستجوی صوتی برای چه چیزی استفاده می کند:

آمار سنی کاربران گوگل

اگرچه اکثر مردم تصور می کنند که صدا فقط برای جستجو استفاده می شود ، اما باید در نظر داشته باشیم که استفاده از صدا بسیار بیشتر است. در جدول زیر ، نتایج مطالعه انجام شده در سال 2016 در مورد استفاده از اینترنت توسط صدا را مشاهده می کنید.

البته ، مهمترین بخش جستجو و بازیابی اطلاعات است ، زیرا بیش از 50 درصد فعالیتها مربوط به یافتن چیزی (اغلب با تلفن همراه و به ویژه کلماتی مانند go / see / do) یا استفاده از صدا به عنوان دستیار جستجو بوده است.

بخشی که در آینده توسعه می یابد ، بخش سرگرمی خواهد بود.

این داده ها از کجا می آیند؟

برای پاسخ به س questionالی که کمی در بالا مطرح شد ، ابتدا باید بفهمیم که اطلاعات از کجا می آیند ، و درک این موضوع مطمئناً آسان نخواهد بود. اگر می خواهید یک استراتژی بازاریابی عالی برای موتورهای جستجو ایجاد کنید ، باید آن را کشف کنید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

8 + هجده =

فهرست