طراحی پلن بازاریابی برای جستجوی صوتی – نتیجه گیری

در اینجا ما قصد داریم محتوا را نهایی کرده و طراحی طرح بازاریابی را به پایان برسانیم تا شما دوستان عزیز بتوانید تیم بازاریابی اینترنتی خود را با مهارت های مورد نیاز برای جستجوی صوتی و دستیاران آشنا کرده و در بالای نتایج جستجو قرار بگیرید.

در اینجا ما قصد داریم محتوا را نهایی کرده و طراحی طرح بازاریابی را به پایان برسانیم تا شما دوستان عزیز بتوانید تیم بازاریابی اینترنتی خود را با مهارت های مورد نیاز برای جستجوی صوتی و دستیاران آشنا کرده و در بالای نتایج جستجو قرار بگیرید. اگر تمایل داشتید می توانید از طریق لینک مشاوره سئو حرفه ای با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

رسم نقشه سفر کاربر (User journey mapping)

چگونه می توانید یک برنامه یکپارچه با همه پیچیدگی هایی که اهداف شما را برآورده می کند بسازید؟ پاسخ این سوال با ترسیم نقشه کاربر شروع و به پایان می رسد.

شخصاً ، این کار را اکنون به عنوان بخشی از چالش های بازاریابی انجام می دهم. مخاطبان متنوع و بی شمار دستگاه ها و فناوری های مختلف به این معناست که ایجاد یک استراتژی یکپارچه بیش از هر زمان دیگری دشوار شده است. هدف قرار دادن کاربر و مرکزیت آنها تنها راه فرار از این هرج و مرج است.

صدا به خودی خود فرقی نمی کند. تفاوت اصلی در اینجا این واقعیت است که در این دنیای جدید ، سفر کاربر به گفتگو (یا مجموعه ای از مکالمات) بستگی دارد.

رسم نقشه سفر مکالمات (Conversation journey mapping)

اگرچه فناوری آنطور که باید از مکالمات صوتی پشتیبانی نمی کند ، اما خوب است بدانید که با پیشرفت تکنولوژی ، مکالمات سریعتر از آنچه فکر می کنیم پشتیبانی می شوند.

از برخی جهات ، زمان این پیشرفت بی اهمیت است. فرآیندی که طی آن مجموعه ای از مکالمات با مشتریان در مورد محصولات و خدمات را انجام می دهید ، برای یک موتور جستجو به همان اندازه ناچیز است.

Conversation journey mapping چیست؟

حالا بیایید یک تمرین نگاشت مکالمه را با استفاده از همان مثال ماشین چمن زن که در قسمت قبلی این مقاله ذکر شده است انجام دهیم:

[I] بهترین ماشین چمن زنی زیر 500 500 کدام است؟

[دستیار صوتی] چمنزار شما چقدر بزرگ است؟

[من] آنقدرها هم بزرگ نیست

[دستیار صوتی] خوب. آیا مدل سیلندر را ترجیح می دهید یا مدل دوار؟

[نمی دانم. چگونه باید انتخاب کنم؟

[دستیار صوتی] اگر می خواهید چمنزار شما بسیار صاف باشد ، مدل استوانه ای بهتر است. اگر دوار نیست بهتر است.

[من] خوب ، من حتماً روتاری را انتخاب می کنم!

[دستیار صوتی] گزینه خوبی است. در این صورت ، بهترین گزینه برای شما McCulloch M46-125WR یا BMC Lawn Racer است.

[I] کدام بهتر است؟

[دستیار صوتی] به گفته Trustpilot ، مک کالوچ از 36 بررسی 4.5 ستاره و BMC 3.5 ستاره دریافت کرده است. گزینه McCulloch نیز ارزان تر است. آیا می خواهید من بهترین فروشنده یا مغازه ای را که در نزدیکی شما فروش دارد پیدا کنم؟

[من] دوست دارم در صورت امکان شما را ببینم.

[دستیار صوتی] بسیار خوب ، محصولات ABC Lawn در فاصله 12 مایلی شما هستند و ساعت 11 صبح باز می شوند. آیا میخواهی به آنجا بروی؟

[من] عالی است

چه فرصت هایی برای بهینه سازی یا تولید محتوا برای این فناوری وجود دارد؟

به مطالب بالا دقت کنید. می توانید ببینید در مکالمات چه موقعیت های ظریفی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید. در حال تولید محتوا یا سایر روشهای بهینه سازی.

برای درک بهتر منظورم ، به لیست زیر نگاه کنید:

نکات: بهترین ماشین چمن زنی زیر 500 500 قیمت

نکات: ماشین چمن زنی سیلندر در مقابل ماشین روتاری

استراتژی بازخورد مشتری – برنامه ای برای جمع آوری بازخورد بیشتر ایجاد کنید

بهینه سازی – یک استراتژی بهینه سازی محتوای سایت برای استفاده بهتر از قطعه برجسته.

جستجوی محلی – لیست مشاغل خود را بهینه کنید تا شامل نظرات ، فرصت های شغلی و موارد دیگر شود.قرارها: یک سیستم آنلاین برای برنامه ریزی قرار ملاقات ها و بهینه سازی آن برای صدا تنظیم کنید

در تهیه چنین نقشه هایی ، در نظر گرفتن موضوع و محتوای مکالمه نیز مهم است.

تعداد کمی از افراد در مکان های شلوغ مانند مکان های عمومی ، اتوبوس یا قطار از صدا استفاده می کنند.

در حقیقت ، رابط های صوتی بیشتر در مکان های خصوصی ، مانند خانه ها یا ماشین ها یا مکان هایی که می خواهیم چند کار را انجام دهیم ، رایج است.

درک این موضوع می تواند به شما در شناسایی مکالمات احتمالی و بهینه سازی آنها برای چنین شرایطی کمک کند.

برای انجام این بهینه سازی ها به چه افرادی نیاز داریم؟

انجام موارد فوق نیاز به کار و تلاش زیادی دارد و در حالی که برخی از ویژگی های بازاریابی صوتی هنوز باید بهبود یابد ، ما برای اجرای استراتژی های منسجم به مجموعه خاصی از مهارت ها نیاز داریم.

برای بیشتر شرکت ها ، این بدان معناست که یک تیم پروژه با همان افراد قبلی ایجاد کنید. اما آن دسته از سایت هایی که فرصت های بیشتری را ارائه می دهند ، احتمالاً می خواهند تیمی جداگانه برای این کار تشکیل دهند.

من لیستی از نیازهای این تیم را تهیه کرده ام:

توسعه دهنده: با مهارت های ویژه در ایجاد Google Home Actions ، Alexa Skills و غیره

محقق – برای کار با گروهی از مشتریان و درک نحوه استفاده آنها از قابلیت های صوتی. همچنین برای شناسایی فرصت های موجود برای پیشرفت.

SEO: برای کمک به اولویت بندی تولید و ساختار محتوا و بهینه سازی آن.

نویسنده: ایجاد محتوای گسترده و راهنماهای ضروری.

کارشناس تجربه صوتی – متخصص در توسعه برنامه های گفتگو و اجرای آنها بر روی نقشه سفر کاربر ، برای محتوا و بسترهای مختلف که مارک شما استفاده می کند.

دستیار صوتی ، دستیار صوتی Google ، دستیارهای صوتی

چه کسانی بهینه سازی را انجام میدهند؟

نتیجه گیری

اگر تا به حال این مقاله را دنبال کرده اید ، احتمالاً حداقل به این بخش از فناوری علاقه دارید. تا اینجا ، ما آموخته ایم که فناوری صوتی به سرعت پیشرفت می کند و مزایای زیادی برای کاربران دارد.

وقتی این دو عامل کلیدی را با هم ترکیب کنیم ، با توجه به قیمت پایین مورد نیاز برای دسترسی به این فناوری ، تنها می توانیم به یک نتیجه برسیم: ما در عصر و عصر جدیدی از فعالیت های محاسباتی زندگی می کنیم.

این عبارت هم برای دنیای دیجیتال و هم برای دنیای تجارت معنای وسیع و پیچیده ای دارد. علاوه بر این ، هر کسی که اولین گام ها را در این فناوری بردارد ، سود زیادی خواهد برد.

در واقع ، ما باید به اندازه کافی تحصیل کرده باشیم و به این فکر کنیم که رابط های صوتی چگونه می توانند تجارت ما را در آینده تغییر دهند. اما واقعا چه کسی می داند این فناوری به کجا ختم می شود؟

برای برخی از شرکت ها ، تغییرات کوچک هستند ، برای برخی دیگر بزرگ. اما خبر خوب برای بازاریابان جستجو این است که بسیاری از تاکتیک ها و مهارت های مورد استفاده در آینده نقش بزرگی را ایفا خواهند کرد.

مهارت های موجود

قطعه های ویژه و جعبه های پاسخ در آینده اهمیت بیشتری خواهند داشت. زیرا می توانند پاسخ میلیون ها جستجوی صوتی باشند.

تحقیقات کلمات کلیدی نقش بیشتری در شکل گیری استراتژی های بهینه سازی فناوری صوتی ایفا می کند.زیرا بازاریابان تمایل بیشتری به زبان طبیعی مورد استفاده مخاطبان خود خواهند داشت.

نقش سئوی محلی فراتر از ظاهر شدن در موتورهای جستجو خواهد بود.

لحظات طلایی بیش از پیش خاص خواهند شد. اهمیت تحقیق و مطالعه این لحظات برای شناسایی آنها افزایش می یابد.

فرصت های جدیدی که می توانید از آنها استفاده کنید

استفاده بیشتر از محتوا ، به دلیل استفاده روزانه از این فناوری ؛ بنابراین به این فکر کنید که از چه نوع محتوا دیگری می توانید برای استفاده از این فرصت ها استفاده کنید.

به یکپارچگی اینترنت اشیا و نحوه مارک تجاری شما برای تولید محتوا برای آن دستگاه ها و کمک بیشتر مردم به استفاده از آنها فکر کنید.

به مهارتها یا فعالیتهایی فکر کنید که می توانید از آنها برای موفقیت در بخش “سرگرم کننده” استفاده کنید. این موضوع بیشتر به ارتباطات و آگاهی از برند مربوط می شود تا تبدیل و فروش ، اما همچنان بازارهای زیادی را ایجاد خواهد کرد. به بازی های کوتاه ، حقایق جالب ، شوخی ها و موارد دیگر فکر کنید.

نقشه سفر مکالمه یک مهارت جدید قدرتمند است که می تواند برای ادغام محتوا استفاده شود. امیدواریم هنگام طراحی برنامه بازاریابی مناسب برای نتایج جستجوی صوتی کاربران ، خود را در دستیار صوتی Google و سایر دستیارهای صوتی پیدا کنید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

شش − چهار =

فهرست