طراحی پلن بازاریابی برای جستجوی صوتی – بازاریابی محلی

شما باید سرمایه گذاری جدی در بازاریابی محلی انجام دهید. ما به وضوح می توانیم اهمیت جستجوها را از نظر تمایل به خرید یا واکنش کاربر نشان دهیم.

موقعیت های محلی (Local opportunity) 

شما باید سرمایه گذاری جدی در بازاریابی محلی انجام دهید. ما به وضوح می توانیم اهمیت جستجوها را از نظر تمایل به خرید یا واکنش کاربر نشان دهیم. ایجاد آدرس و موقعیت برای یک وب سایت تنها وظیفه بازاریابی محلی نیست. برای حداکثر دید ، باید یک برنامه بازاریابی محلی خاص وجود داشته باشد که نه تنها عناصر فنی را پوشش دهد ، بلکه برای همه قابلیت های دستیار صوتی نیز مناسب است. ما می دانیم که عوامل مشارکت کاربر نقش مهمی در الگوریتم های رتبه بندی صفحات وب محلی دارد ، اما درک ما از معنای واقعی آنها ممکن است کمی محدود باشد. توجه داشته باشید در کنار همه این موارد مشاوره سئو می تواند بسیار به کسب و کار شما کمک کند.

ارتباطات کاربر تنها یک معیار اجتماعی نیست ، بلکه یک دنیای واقعی است. برای مثال ، گوگل نه تنها می داند که بدنبال چه چیزی هستید. شما می دانید کجا هستید و کجا می روید (از طریق داده های موقعیت مکانی) ، به چه چیزی (از طریق یوتیوب) نگاه می کنید ، چه چیزی برای شما جالب است و به کجا می روید (با جستجوی پروازها و نقشه های داده خود). بنابراین ما باید به همه این داده ها دسترسی داشته باشیم تا بیشترین تأثیر را داشته باشیم.

یک مثال خوب برای این بخش ، ما قبلاً به اهمیت و استراتژی بازخورد مشتری و کاربر اشاره کرده ایم. بازخورد در اینجا نقش مهمی در برنامه محلی ایفا می کند. داشتن استراتژی برای دریافت بازخورد بسیار مهم است ، بنابراین سعی کنید بازدیدکنندگان خود را به نظر دادن علاقه مند کنید. برای انجام این کار ، شما باید به طور فعال تمام سایتهای مهم نظرخواهی را نظارت کنید ، نه فقط آنهایی که دوست دارید!

برای دستیابی به این هدف از استراتژی بازاریابی ایمیلی خود استفاده کنید و مطمئن شوید که خبرنامه و ایمیل های شما با برنامه کلی محلی شما سازگار است.

داشتن یک استراتژی محلی برای رسانه های اجتماعی نیز مهم است. سعی کنید بهترین مشتریان خود و اکثر بازدیدکنندگان محلی را بشناسید و آنها را متقاعد کنید که از شما خرید کنند.

گفتن انجام آن آسان تر از انجام آن است ؛ همچنین می توانید از ابزارهای نظارت بر ذکر توییتر نه تنها برای جستجوی کلمات کلیدی ، بلکه برای جستجوی عرض و طول جغرافیایی نیز استفاده کنید.

جستجوی پیشرفته به شما امکان می دهد توییت ها را بر اساس مکان یا مکان موجود در لیست جستجو کنید. از این عملکرد می توان برای جستجوی مکان استفاده کرد.

بازاریابی محلی

بازاریابی محلی چیست؟

اگر می خواهیم از این فرصت استفاده کنیم ، باید بازاریابی محلی را به گونه دیگری نگاه کنیم. برای درک آن ، باید در مورد سفر کاربر فکر کنیم.

تلاش برای شناسایی و ترسیم نقشه سفر همه کاربران بالقوه تجاری یک چالش بسیار دشوار است.بیایید به مثال ماشین چمن زن برگردیم. با این حال ، این بار ، ما می خواهیم به مشکل از دیدگاه خرده فروشی نگاه کنیم ، که 20 مایل با موتور جستجو فاصله دارد. در این سناریو ، ما باید در مورد چگونگی دریافت بازخورد مشتری قبل از فروشندگان دیگر در صورت فروش مدل مک کالچ فکر کنیم.

وقتی ما ، به عنوان مشتری ، محصول مورد نظر خود را پیدا می کنیم ، به دنبال عوامل زیر می گردیم.

به طور طبیعی ، ما نه تنها به دنبال فروشگاهی خواهیم بود که مدل محصول مورد نظر خود را به فروش برساند ، بلکه به دنبال ساعات کار این فروشگاه نیز خواهیم بود. حتی ممکن است سوالات خاص دیگری نیز داشته باشیم. به عنوان مثال ، اگر فروشگاه دارای پارکینگ است یا خیر ، اگر در زمان مورد نظر ما ساکت یا شلوغ هستند ، یا کد تخفیف ارائه می دهند یا خیر.

این عوامل ثانویه یک گام منطقی است. مخصوصاً برای شرکتهایی که اینگونه کار می کنند. به عنوان مثال ، دندانپزشکان ، پزشکان ، سالن های زیبایی و حتی مشاغل. توانایی استخدام یک لوله کش برای مدت زمان مشخص در هر صدا می تواند بازی را تغییر دهد.

محله خود را بشناسید

به عنوان یک تجارت محلی ، مهم است که همه مکان های اطراف خود را بشناسید و بتوانید نشان دهید که از محیط خود به اندازه کافی آگاهی دارید. برای انجام این کار ، می توانید افراد را در مورد علائم اصلی صحبت کنید.

ما اغلب از نامهای اختصاری و محاوره ای که با قرارداد می شناسیم استفاده می کنیم. اگر در حال بررسی یک مکالمه معمولی هستید ، ممکن است برخی کاربران را با استفاده نکردن از این کلمات در محتوای سایت یا برنامه از دست داده باشید.

تکنولوژی صدا در تفریح و سرگرمی

کاربرد تکنولوژی صدا در تفریح و سرگرمی

اکنون زمان تفریح ​​است. مانند App Store ، در مورد آن فکر کنید. این ممکن است کمی منطقی به نظر برسد ، اما در واقع یک بخش صنعتی جداگانه و مهم است.

صدا می تواند دوره جدیدی از سرگرمی و سرگرمی را رقم بزند. در حالی که برخی از شما ممکن است فکر کنید که نمی توانید از این مخاطبان پرشور سود ببرید ، اکثر مارک ها به اندازه کافی باهوش هستند که از این فرصت برای ارتباط با کاربر و ایجاد آگاهی از نام تجاری استفاده کنند.

برخی از توسعه دهندگان بازی ترجیح می دهند بازی ها و معماهایی ایجاد کنند که ذهن را تمرین دهند. اما برخی دیگر از سازندگان بازی نیز از این مشکل استفاده می کنند. به این فکر کنید که چگونه صدا می تواند مشکل مربیان را تغییر دهد و چگونه می تواند قضاوت مسابقات را تغییر دهد. این فرصت برای توسعه دهندگان بازی برای استفاده از فناوری های صوتی بی پایان است و می تواند بر اساس آمار موجود حدود 25 درصد از کل تاریخ توسعه بازی را تغییر دهد.

روش های کسب درآمد از این طریق هنوز ناشناخته است ، اما فرصت های تبلیغاتی از این طریق قابل توجه است. زیرا فناوری بلاک چین می تواند پرداخت ها را بسیار آسان تر کند.

این امر به معرفی استراتژی صوتی در بازاریابی محلی برای دستیارهای صوتی و جستجو پایان می دهد. در قسمت بعدی این مقاله ، ما فرصت ها و مهارت های مورد نیاز برای استفاده از رابط های صوتی در تجارت را معرفی می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

هشت + سه =

فهرست