هفت استراتژی بازاریابی اینترنتی برای افزایش فروش

بازاریابی اینترنتی تأثیر زیادی در افزایش فروش آنلاین محصولات شما دارد. آیا به دنبال افزایش فروش خود هستید اما نمی دانید چگونه این کار را انجام دهید؟ این راهنما هفت استراتژی بازاریابی اینترنتی را برای افزایش فروش شما پوشش می دهد.

بازاریابی اینترنتی تأثیر زیادی در افزایش فروش آنلاین محصولات شما دارد. آیا به دنبال افزایش فروش خود هستید اما نمی دانید چگونه این کار را انجام دهید؟ این راهنما هفت استراتژی بازاریابی اینترنتی را برای افزایش فروش شما پوشش می دهد.

1. یک تایمر به وب سایتتان اضافه کنید

این ترفند کوچک می تواند تفاوت زیادی در فروش شما ایجاد کند. همه ما آنها را دیده ایم ؛ شمارش معکوس برای پایان فروش و کد تخفیف برای خرید در 5 دقیقه آینده و غیره.

این تایمرها بدون دلیل در سایت قرار نگرفته اند. دلیل آن ایجاد احساس فوریت و فوریت است. تایمر به مردم می گوید که زمان بسیار محدودی برای خرید دارند و آنها را مجبور می کند زودتر از آنچه می خواهند خرید کنند.

اورژانس یک راه اثبات شده برای افزایش فروش در بازار رقابتی است. در اینجا ، برای مثال ، تست A / B انجام شده در سایت conversionxl را مرور می کنیم.

آنها آزمایش A / B را بین دو صفحه فرود انجام دادند. تنها تفاوت بین دو صفحه این بود که صفحه دوم تعداد خریدهای انجام شده را نشان می داد و همچنین دارای یک تایمر شمارش معکوس بود.

نتیجه آزمایش چه شد؟ نرخ تبدیل صفحه دوم تقریباً 3 برابر صفحه اول بود ، از 3.5 to به 10.

به یاد داشته باشید ، این تاکتیک به سادگی قرار دادن تایمر در گوشه صفحه نیست. برای پاسخ به این قاعده اساسی ، باید آن را با تاکتیک ها و قوانین دیگر ترکیب کنید.

به عنوان مثال ، می توانید به مدل LIFT مراجعه کنید. این مدل 6 عامل تبدیل را نشان می دهد که باید با هم کار کنند:

مقدار

مربوط

وضوح

فوریت

برای نگرانی

حواس پرتی

مدل LIFT چیست؟

2. استراتژی های بازاریابی اینترنتی – از ویژگی Login در فیسبوک استفاده کنید

فیس بوک کارهای زیادی برای بازاریابی آنلاین انجام داده است. در حال حاضر ، شما حتی می توانید از فیس بوک در وب سایت خود استفاده کنید.

اگر وب سایت یا برنامه ای دارید که نیاز به ورود به سیستم دارد ، ورود به سیستم را با فیس بوک ادغام کنید.

دکمه جایگزین به کاربران امکان می دهد بدون ثبت اطلاعات وارد سیستم شوند و همچنین می تواند اطلاعات خود را مانند موارد پسندیده ، موارد دلخواه ، اطلاعات تصویر و غیره را بر اساس نمایه فیس بوک خود جمع آوری کند.

سپس ، بسته به اطلاعاتی که جمع آوری می کنید ، می توانید یک صفحه فرود خاص را برای هر کاربری که می دانید علاقه مند است ارسال کنید.

فیس بوک به شما امکان می دهد 50 مدل اطلاعات مختلف درخواست کنید. از موسیقی مورد علاقه مردم گرفته تا فعالیت های مدرسه. وسوسه نشوید که اطلاعات زیادی دریافت کنید. فقط بر اطلاعات ضروری کسب و کار خود تمرکز کنید.

برای افزودن ویژگی ورود فیس بوک به سایت خود ، باید درخواست خود را در فیس بوک ارسال کرده و منتظر تأیید آن باشید. هنگام استفاده از اطلاعات کاربر نیز باید هدف خود را مشخص کنید.

پس از تأیید درخواست شما و افزودن دکمه ورود به فیس بوک ، می توانید پیشنهادات شخصی خود را به کاربران خود بدهید.

دکمه ورود فیسبوک

3. استراتژی های بازاریابی اینترنتی – برای ارسال سفارشات موقعیت شخص را تشخیص دهید

می توانید از این استراتژی خلاق بازیابی اینترنت با استراتژی فوق استفاده کنید ، به خصوص اگر از ورود به سیستم فیس بوک استفاده می کنید و می توانید اطلاعات موقعیت مکانی کاربران را دریافت کنید.همچنین می توانید این کار را به روش قدیمی انجام دهید. می توانید بخش “موقعیت” را به فرم ثبت نام وب سایت خود اضافه کنید. وقتی مکان افراد را در اختیار دارید کارهای زیادی می توانید انجام دهید.

البته ساده ترین راه برای استفاده از موقعیت مکانی افراد ، پیشنهاد خرید از فروشگاه ها و مغازه های واقعی است.

اما این روزها ، هر شغلی یک فروشگاه فیزیکی واقعی ندارد. البته این بدان معنا نیست که داشتن اطلاعات مکانی غیر عملی است.

به عنوان مثال ، اگر لوازم آرایشی را به صورت آنلاین می فروشید و متوجه شدید که یکی از مشتریان شما دارای سالن زیبایی است ، می توانید از این فرصت استفاده کرده و تخفیف هایی را در زمینه لوازم آرایشی ، شامپوها و نرم کننده های مو ارائه دهید.

به این می گویند جغرافیایی ، که از فناوری GPS برای ردیابی زمان نزدیک شدن کاربر به مرز مجازی استفاده می کند.

4. استراتژی های بازاریابی اینترنتی – کاری کنید شما را به دوستانشان پیشنهاد دهند

بهترین راه برای بازاریابی چیست؟ پاسخ این س isال این است: از مشتریان راضی برای بازاریابی استفاده کنید.

یکی از روشهای جدید فروش و بازاریابی استفاده از روش ارجاع به دوست است.

دوستان عزیز خوب فکر کنید. آیا به دلیل تبلیغات یا پیشنهاد دوستانتان به احتمال زیاد به مغازه می روید؟

حدس می زنم به پیشنهاد دوستان!

در حقیقت ، مطالعات نظرسنجی هریس نشان می دهد که 82 درصد از آمریکایی ها می گویند وقتی می خواهند خرید کنند از خانواده و دوستان خود پیشنهاد می گیرند.

وظیفه شما این است که در پیشنهادات اطرافیان خود حضور داشته باشید!

همان مطالعه نشان می دهد که 88 درصد از آمریکایی ها می گویند برای ارائه و به اشتراک گذاری محصول از طریق رسانه های اجتماعی یا ایمیل به انگیزه ای (پول ، محصول یا خدمات ، اشتراک مشتری وفادار ، دسترسی سریعتر ، هدیه) نیاز دارند.

این را اغلب در برنامه های حمل و نقل مسافر مشاهده می کنید. به عنوان مثال ، برنامه Uber را در نظر بگیرید. هنگامی که ثبت نام می کنید ، به طور خودکار کد پیشنهاد را برای یک دوست دریافت خواهید کرد.

در آینده ، هر بار که یکی از دوستان شما با این کد ثبت نام می کند ، 5 دلار تخفیف برای خدمات خود دریافت می کند. در عوض ، یک سواری رایگان به عنوان هدیه دریافت خواهید کرد.

بازاریابی اینترنتی با دعوت دوستان

البته دوستان شما کد پیشنهادی برای دوست ویژه خود را نیز دریافت می کنند ، بنابراین این روند ادامه خواهد یافت.

هنگام برنامه ریزی استراتژی ارائه دوستان ، بر انگیزه های قوی مرتبط با تجارت تمرکز کنید و مشتریان خود را به طور مداوم به مشارکت و همکاری دعوت کنید.

5. استراتژی های بازاریابی اینترنتی – پیشنهادهای هدف دار را به مشتریان برتر خود ارسال کنید

یک واقعیت جالب در مورد بازاریابی این است که برنده شدن و جذب مشتری جدید 6 تا 7 برابر بیشتر از حفظ مشتری فعلی هزینه دارد.

مشتریان قبلی شما قبلاً از شما خرید کرده اند ، بنابراین می توانید عادات خرید آنها را بهتر درک کنید. علاوه بر این ، توانسته آنها را به مشتری با انگیزه تبدیل کند.این بدان معناست که اگر تمام وقت خود را صرف بازاریابی مشتریان احتمالی جدید کنید ، فرصت ارزشمندی را برای جذب خریداران قبلی از دست خواهید داد.

با استفاده از استراتژی های حفظ مشتری ، این افراد را برای خود نگه دارید. به عنوان مثال ، به خریداران برتر خود در پنج سال گذشته نگاه کنید. عادات و چرخه خرید آنها را ارزیابی کنید و پیشنهادات خاصی را برای آنها ارسال کنید.

روانشناسی می گوید: “مردم دوست دارند پاداش بگیرند.” پیشنهادات ویژه یکی از راه های قدردانی شماست.

6. استراتژی های بازاریابی اینترنتی – به منظور به دست آوردن لینک، در صفحه های فرود خود از شیرین کاری تبلیغاتی استفاده کنید.

ترفند تبلیغاتی (Stunt PR) بسیار شبیه بازاریابی ویروسی است. گاهی هدف دارد و گاهی هم ندارد.

این تکنیک برای ارائه شرکت شما ، شگفت انگیز ، جذاب ، تأثیرگذار ، خبرساز و غیره طراحی شده است.

برای مشاغل کوچک ، این یک راه عالی برای جلب توجه و خبرسازان است.

بگذارید چند مثال برای شما بیاورم:

لاک ناخن KFC: طعم مرغ سرخ شده ، نمی خواهید؟

جمعه سیاه را انتخاب کنید ، به نمایندگی از REI ترک کنید: این شرکت در جمعه سیاه تعطیل شد و به همه کارکنان خود پول داد تا آنجا را ترک کنند.

Airbnb: من یک کابین برای اسکیموها اجاره کردم.

اگرچه برخی از شرکت ها به کار بیشتری نیاز دارند (و به بودجه و نیروی انسانی بیشتری نیاز دارند) ، اما با خلاقیت کافی ، هرکسی می تواند دست به حرکات تبلیغاتی بزند.

برای افزایش تعداد فروش و فروش ، روی کلمات کلیدی که می خواهید رتبه بندی کنید کار کنید و صفحه فرود را به طور خاص برای ترفندهای تبلیغاتی در نظر بگیرید.

بنابراین اگر یکی از کلیدواژه های کلیدی شما “باغبانی” است ، باید حول محور همان عبارت شروع کنید.

وقتی این استراتژی را پیاده سازی می کنید ، خواهید دید که برای کلمات کلیدی مورد نظر خود رتبه بالاتری کسب می کنید و افراد بیشتری به صفحات فرود شما می آیند و اگر ایده بسیار خوبی را پیاده سازی کرده باشید ، احتمالاً این افراد به شما پیوند می دهند.

او! انجام یک کار تبلیغاتی می تواند مشکل باشد. پس به یاد داشته باشید:

کاری که انجام می دهید باید به خاطر سپرده شود

بدلکاری های تبلیغاتی موفق اغلب با رویدادهای اخیر بازی می کنند

در نظر بگیرید که چگونه می توانید این ترفند تبلیغاتی را در رسانه ها به دست آورید.

7. استراتژی های بازاریابی اینترنتی – برای تعطیلات، بسته محصولات تخفیف دار بسازید.

برای بسته های تخفیفی ، هیچ زمانی بهتر از تعطیلات وجود ندارد.

مردم در این زمان تصمیم می گیرند هزینه های زیادی را خرج کنند. اخیراً Adobe گزارشی را منتشر کرد که پیش بینی می کرد فروش آنلاین در تعطیلات به رکورد 107.4 میلیارد دلار برسد.

برای اینکه تجارت شما در ایام تعطیل فروش بالایی داشته باشد ، باید از استراتژی خاصی استفاده کنید.

این استراتژی را امتحان کنید: هر روز برای کل ماه یک فروش بزرگ انجام دهید.

در این استراتژی ، ابتدا به لیست محصولات خود نگاه کنید. چه محصولی در حجم زیاد دارید و می خواهید آن را رد کنید؟

در مرحله بعد ، مجموعه ای از پیشنهادات را تنظیم کنید.به عنوان مثال ، خرید یک ، دو ببر ، تخفیف ، پیشنهاد برای یک دوست و….

پیشنهاد تأیید شده خود را از طریق وبلاگ نویسی ، رسانه های اجتماعی و بازاریابی ایمیلی برای مشتریان خود ارسال کنید. سعی کنید با ایجاد اشتیاق در بین کاربران ، کاربران را به خرید تشویق کنید.

به یاد داشته باشید ، فراگیر بودن پیشنهادات شما کلیدی است. بنابراین پیشنهادات خود را به خوبی تبلیغ کنید و محصولات خوب و جالبی را ارائه دهید.

در اینجا هفت استراتژی خلاق بازاریابی اینترنتی آورده شده است. امیدواریم با کمک این تکنیک ها شاهد افزایش فروش مشاغل خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

هفده − چهارده =

فهرست