سه موتور جستجوگر مهم برای بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا نقش بسیار مهمی در بازاریابی اینترنتی تجاری دارد. اگر می خواهید بازاریابی محتوایی بهتری انجام دهید ، باید در مورد بهینه سازی موتورهای جستجو فکر کنید. Rachel Lindteigen برخی از بهترین بازاریابان محتوا را که می توانند برای SEO شما انجام دهند شرح می دهد.

بازاریابی محتوا نقش بسیار مهمی در بازاریابی اینترنتی تجاری دارد. اگر می خواهید بازاریابی محتوایی بهتری انجام دهید ، باید در مورد بهینه سازی موتورهای جستجو فکر کنید. Rachel Lindteigen برخی از بهترین بازاریابان محتوا را که می توانند برای SEO شما انجام دهند شرح می دهد. توجه داشته باشید برای این که موتورهای جستجو با شما رفیق شوند و شما بتوانید از آن ها برای بازاریابی محتوا استفاده کنید با از خدمات مشاوره سئو استفاده کنید.

وقتی صحبت از بهینه سازی موتورهای جستجو می شود ، اکثر مردم به گوگل فکر می کنند. در حالی که وقتی از منظر بازاریابی محتوا به آن نگاه می کنیم ، سه موتور جستجو را مشاهده می کنیم. محتوا به طرق مختلف ارائه می شود. متن ، صدا ، عکس و فیلم. به همین دلیل است که ما باید موتورهای جستجوی مختلف را در نظر بگیریم و وب سایت خود را برای این موتورهای جستجو بهینه کنیم.

سه موتور جستجو برای یک بازاریاب محتوا چه هستند؟

گوگل

یوتیوب

Pinterest

استراتژی های بهینه سازی پیشرفته گوگل

همه ما برای SEO و بازاریابی محتوا برای Google ارزش قائل هستیم. هر پست وبلاگ یا صفحه وب ایجاد شده برای بازبینی ، نمایه سازی و رتبه بندی آسان باید کاملاً بهینه شده باشد. هرچه این کار را برای گوگل راحت تر انجام دهیم ، افراد بیشتری به احتمال زیاد محتوای ما را خواهند دید و ترافیک بیشتری نیز برای ما ایجاد خواهد شد.

موتور جستجوی گوگل دارای چندین قسمت است. آیا وب سایت خود را برای جستجوی تصویر بهینه می کنید؟ هر عکس یا ویدئویی که در سایت خود ، در یک پست وبلاگ یا در YouTube (فقط ویدیو) قرار می دهید ، توسط Google فهرست بندی شده و در بخش نتایج جستجو برای عکس ها یا فیلم ها نمایش داده می شود. ویدئوها نیز اغلب در نتایج جستجوی سنتی ظاهر می شوند.

چگونه از جستجو های تصویری و ویدیویی در گوگل استفاده می کنید؟

مهمترین بخش عبارتهای کلیدی است. استفاده از کلمات کلیدی مناسب برای نام فایل عکس یا ویدیو به شما کمک می کند تا جستجوی فیلم ها و عکس ها را رتبه بندی کنید.

اگر می خواهید از ویدیوهایی که برای وب سایت یا وبلاگ خود ایجاد می کنید استفاده کنید و سعی کنید از طریق جستجوی ویدئویی ترافیک بیشتری کسب کنید ، در انتخاب کلمه کلیدی خود باید بسیار استراتژیک عمل کنید. از عباراتی استفاده کنید که افراد می توانند برای جستجوی فیلم و متن استفاده کنند.

اگر می خواهید در نتایج تصویر رتبه بندی شوید ، حتما نام تجاری و کلمات کلیدی مورد نظر خود را در فایل تصویری خود قرار دهید. استفاده از این اطلاعات در فایل ها به شما کمک می کند تا سهم قابل توجهی در نتایج جستجوی Google داشته باشید.

تصاویر و ویدئوها در صفحه نتایج جستجوی سنتی و نتایج جستجوی سفارشی نمایش داده می شوند.

چرا باید به سراغ موتورهای جستجوگر یوتیوب و پینترست برویم؟

آیا YouTube و Pinterest فقط کانال های اجتماعی نیستند؟ بنابراین چرا آنها را به عنوان یک موتور جستجو در نظر می گیرید؟

بله ، YouTube و Pinterest کانال های اجتماعی هستند ، اما علاوه بر این ، سایتهای دارای ترافیک بسیار زیاد وجود دارد که روزانه هزاران جستجو در آنها انجام می شود. این دو شبکه فرصت های خوبی برای تعداد زیادی از مخاطبان برای کشف و مصرف محتوا هستند.

یوتیوب میلیاردها کاربر دارد که بیش از یک سوم کاربران اینترنتی جهان هستند. این موتور جستجو از پتانسیل جستجوی بالایی برخوردار است. به خصوص اگر مخاطبان شما افراد بین 18 تا 34 سال باشند.این امر به این دلیل است که در بین مردم آمریکا ، افراد در این سن بیشتر از هر شبکه تلویزیونی در تلفن های همراه خود فعالیت می کنند. Pinterest همچنین بیش از 200 میلیون کاربر فعال در هر ماه دارد.

اگر از YouTube و Pinterest برای بازاریابی محتوای خود به عنوان بخشی از استراتژی SEO خود استفاده نمی کنید ، به احتمال زیاد فرصت های افزایش مخاطبان خود را از دست خواهید داد.

کاربران YouTube و Pinterest به دنبال کشف محتوای جدید هستند. آنها تصاویر ، فیلم ها ، نکات ، الهامات ، دستورالعمل ها و موارد دیگر را جستجو می کنند. آنها احتمالاً هرگز درباره وبلاگ یا حتی نام تجاری شما چیزی نشنیده اند ، اما اگر می دانید چگونه محتوای خود را برای هر کانال خاص بهینه کنید ، می توانید ترافیک زیادی را به وب سایت یا وبلاگ خود هدایت کنید.

گزینه های پیشنهادی در بخش جستجوی یوتیوب و پینترست

مانند Google ، YouTube و Pinterest نیز دارای گزینه های جستجو هستند که به بازاریابان و تولیدکنندگان محتوا کمک می کند تا نیازهای مخاطبان خود را درک کنند. این ویژگی پیشنهاد جستجو به ما کمک می کند تا ویدیوهای خود را متناسب با مخاطبان خود نامگذاری و بهینه سازی کنیم. توجه به اصطلاحات مورد استفاده مخاطب بسیار مهم است.

بخش جستجوی یوتیوب

گزینه های پیشنهادی در بخش جستجوی یوتیوب و پینترست

YouTube به شما این امکان را می دهد تا برچسب گذاری کنید ، کلمات کلیدی اضافه کنید و توضیحات بنویسید یا گفتار را به متن ویدیوی خود ترجمه کنید. بهتر است از این سه فرصت برای به دست آوردن بازدیدهای بیشتر برای فیلم های خود استفاده کنید. پیوند کامل وب سایت را در صفحه ای که ویدیو در آن قرار دارد وارد کنید.

اگرچه کلمات کلیدی و توضیحاتی که استفاده می کنید برای نتایج جستجوی Pinterest ضروری هستند ، تصاویر شما مهمترین چیز در Pinterest هستند. تصاویر عمودی با توضیحات کوتاه ، پین های چندتایی م effectiveثرترین هستند ، رنگارنگ ترین تصاویر یا تصاویری که توجه مخاطب را به خود جلب می کند نیز بسیار مفید است.

بخش جستجوی پینترست

بهتر است برای هر یک از پین ها توضیحات خاصی درج شود. صحبت هایی وجود دارد که هشتگ ها برای جذب مخاطب در Pinterest خوب عمل می کنند. در نهایت ، حتماً به پست وبلاگ یا وب سایت خود با یک تصویر پیوند دهید تا کاربران بتوانند به راحتی آن را پیدا کنند.

پینترست و یوتیوب با گوگل متفاوت است

خوب است بدانید که نحوه جستجوی افراد در YouTube و Pinterest با نحوه جستجوی آنها در Google متفاوت است ، بنابراین کلمات کلیدی شما باید بر اساس آن تنظیم شوند. هنگام تحقیق در مورد کلمات کلیدی پست وب سایت یا وب سایت خود ، زمان خود را صرف پیش بینی های جستجوی YouTube و Pinterest کنید.

اگر تا به حال از YouTube و Pinterest به عنوان کانال های رسانه های اجتماعی استفاده کرده اید ، سعی کنید آنها را به عنوان موتورهای جستجو در نظر بگیرید ، آنها را در سال 2018 به برنامه SEO خود اضافه کنید و نتایج را بررسی کنید. ایجاد محتوایی که قبلاً ایجاد کرده اید کار را دشوارتر می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

12 − 4 =

فهرست