هشت اشتباه رایج در بازاریابی شبکه‌ های اجتماعی

همانطور که همه شما دوستان عزیز می دانید ، امروزه یکی از مهمترین راههای تبلیغات آنلاین استفاده از شبکه های اجتماعی است یا به عبارت دیگر هر استراتژی بازاریابی دیجیتال موثر شامل بخشی جدایی ناپذیر به نام شبکه های اجتماعی است. یکی از بهترین رسانه های دیجیتال پیشبرد سریع تجارت است که از طریق بازاریابی در شبکه های اجتماعی به خوبی انجام می شود.

اشتباهات متداول در شبکه های اجتماعی

برای تازه واردان در صنعت بازاریابی اینترنتی ، اولین تأثیر خوب یا سودآوری در شبکه های اجتماعی بسیار مهم است ، زیرا آنها در واقع فقط یک فرصت دارند و باید از آن به درستی استفاده کنند.

از دست دادن این فرصت به معنای عقب ماندن از رقبا و از دست دادن شهرت است که به خودی خود سخت و طاقت فرسا است و آسان نیست.

لطفا در دام شبکه های اجتماعی نیفتید ..

اما بیایید سراغ هشت اشتباهی که در ذهن داریم ، برویم

اشتباه اول: نداشتن هیچ استراتژی در شبکه های اجتماعی

شرکت های فاقد استراتژی در شبکه های اجتماعی هرگز نمی توانند پیام را به مخاطبان خود منتقل کنند. برای اجرای یک برنامه موفق بازاریابی در شبکه های اجتماعی ، باید یک استراتژی خاص تعریف شود.

در واقع ، شما باید یک برنامه از پیش تعیین شده برای ارسال پیام های حاوی محتوای متنوع به مشتریان احتمالی خود داشته باشید.

ارسال کورکورانه محتوا باعث گمراهی برند شما خواهد شد. در اسرع وقت یک استراتژی خاص بازاریابی تعیین کنید.

قطعاً می توانید با داشتن بهترین و جذاب ترین مطالب برای وب سایت خود (که البته یکی از اصول اساسی سئو است) موفق شوید

اشتباه  دوم: ساخت حساب کاربری خیلی سریع در بیشتر رسانه‌ های اجتماعی

اکثر افراد به طور ناگهانی به عضویت چندین شبکه اجتماعی در می آیند و بنابراین ، به دلیل ناتوانی و مدیریت صحیح ، نمی توانند همه آنها را به درستی به روز کنند و در نتیجه ، فقط چند لحظه برای فیس بوک ، توییتر و اینستاگرام خود باقی می مانند که باعث کاهش اعتماد می شود. …

مهم است که بدانید این افراد از رسانه هایی که عموماً در دسترس عموم نیستند استفاده نمی کنند!

هر حساب کاربری در شبکه های اجتماعی با چندین پست ارسال شده در ماه ها یا سال ها قبل ، تأثیر منفی بر تجربه کاربر خواهد داشت و بی نظمی سایت شما را نشان می دهد.

تمرکز خود را به استراتژی شبکه های اجتماعی خود محدود کنید ، سپس وقتی اطمینان داشتید که می توانید به طور منظم محتوای با کیفیت و مرتبط را برای هر کانال ارائه دهید ، به سادگی آن قسمت را گسترش دهید.

اشتباهات متداول در بازاریابی شبکه های اجتماعی

خطای سوم: هزینه کردن برای مخاطبین جعلی

در حالی که میلیون ها دنبال کننده ، پسندیده و مشترک می توانند به تقویت تجارت و ارزیابی ثبات اجتماعی آن کمک کنند ، اما به افزایش سودآوری و همچنین تعامل کاربر کمک نمی کنند و فقط شما واقعاً خود و مشتریان خود را گول خواهید زد. آیا دیده اید

اینستاگرام اخیراً میلیون ها حساب کاربری را حذف کرده است تا با پرداخت هزینه از جذب فالوور بیشتر توسط کاربران جلوگیری کند. این اقدام منجر به از دست دادن بسیاری از افراد مشهور و رهبران تجاری بسیاری از پیروان خود شده است.

نکته اصلی این است که تلاش کنیم با مشتری واقعی رابطه برقرار کنیم و بر تعداد افراد تمرکز نکنیم.

من بارها و بارها در آموزش ها و مشاوره هایم به این نکته اشاره کرده ام که شما ابتدا خود و بعد دیگران را فریب می دهید و هر کسی که خود را فریب دهد هرگز موفق نخواهد شد.

خطای چهارم: بیش از حد برای نام تجاری صحبت کردن

تبلیغ برند شما در پیام ها بارها اشتباه است ، این باعث خستگی مخاطب می شود همه چیز اندازه دارد !!!

بگذارید آنها برند خود را به یاد بیاورند ، و نه به زور! وقتی محتوای خوبی دارید ، مخاطبان شما ملزم به یادآوری نام تجاری و دامنه شما در طول زمان هستند.

خطای پنجم: استفاده از هشتگ‌های فراوان و غیرمرتبط

شکی نیست که استفاده از هشتگ در شبکه های اجتماعی می تواند کمک زیادی به ارتقا تجارت شما کند.

هشتگ های مفید را به هشتگ های قابل توجه محدود کنید. اطمینان حاصل کنید که آنها با محتوا و تجارت شما مرتبط هستند. شما ده ها مورد را با یک پیکان نشان داده اید که یکی از آنها SEO است.

خطای 6: ارسال مطالب فراوان در بازه زمانی کوتاه

انتشار پست پس از دیگری در عرض چند دقیقه یا حتی چند ساعت یک استراتژی عالی است. اما هدف شما جلوگیری از افت مشترکانتان است ، بنابراین باید مراقب باشید که از محتوای خود خسته نشوید.

هر زمان ممکن است ، سعی کنید مطالب را به طور مداوم و منظم منتشر کنید.

کارهایی که نباید در شبکه های اجتماعی انجام دهید

خطای هفت: ویرایش را فراموش نکنید

آیا تا به حال به یک توییت بدون یک یا دو علامت علائم علامت گذاری مانند “!؟؛ (): \” توجه کرده اید؟.

خطای  8: غفلت از جنبه‌ های اجتماعی یک رسانه اجتماعی

افراد در شبکه های اجتماعی از کارشناسان شرکت ها پاسخ می خواهند و آنها می خواهند این احساس را داشته باشند که با افراد واقعی و نه روبات های شرکتی در تعامل هستند.

لازم نیست به همه نظرات پاسخ دهید ، اما پاسخ دادن به آنها باعث ایجاد اعتماد و دوستی بین شما و مشتریانتان می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

پنج × پنج =

فهرست