بازاریابی درون گرا یا بازاریابی درونی چیست

وحشت نکنید! اصطلاح بازاریابی درونگرا نه جدید است و نه عجیب. در واقع ، تا حدودی در مورد مسائل بازاریابی اینترنتی صحبت شده است ، و امروز می خواهم آن را به طور کامل و مفصل توضیح دهم.

وحشت نکنید! اصطلاح بازاریابی درونگرا نه جدید است و نه عجیب. در واقع ، تا حدودی در مورد مسائل بازاریابی اینترنتی صحبت شده است ، و امروز می خواهم آن را به طور کامل و مفصل توضیح دهم.

بازاریابی درونگرا در فارسی به عنوان بازاریابی جاذبه یا بازاریابی ربایی نیز شناخته می شود. در واقع ، این نوع بازاریابی متکی بر تولید محتوای منحصر به فرد و کاربر پسند است. در فرآیند این نوع بازاریابی ، شما محتوای محصول خود را قبل از تصمیم گیری استفاده مخاطبان از خدمات یا خدمات شما به آنها تحویل می دهید و به ابهامات و سوالات مورد نظر آنها پاسخ می دهید تا بتوانید به راحتی به آنها کمک کنید. تصمیم بگیرید که آیا می خواهید از محصولات یا خدمات آنها استفاده کنید. واضح است که به جای صحبت در مورد ویژگی ها و مزایای خدمات و محصولات خود ، در مورد مشکلاتی صحبت می کنید که با استفاده از محصولات یا خدمات شما حل می شود. برخلاف بازاریابی سنتی ، که بر تبلیغات محصولات و خدمات و ویژگی های آنها تمرکز دارد.

مزایای بازاریابی درونگرا

تمرکز بر روی مخاطب هدف

استراتژی بازاریابی داخلی برای مخاطبان هدف و نه عموم مردم است. در واقع ، وقتی مخاطبان مورد نظر خود را بشناسید ، می توانید محتوای با کیفیت تری تولید کرده و به س questionsالات آنها به وضوح پاسخ دهید. در نتیجه ، شما می توانید با پاسخ به نیازهای مخاطبان هدف ، تعداد بیشتری از آنها را برای خدمات و محصولات خود به مشتری تبدیل کنید.

با اجازه و رضایت کاربر انجام می شود

بر خلاف روش های سنتی ، بازاریابی درون گرا در اینترنت نه تنها به زور انجام می شود ، بلکه بر اساس رضایت و اجازه کاربر نیز انجام می شود. تصور کنید ، به جای تبلیغات مکرر ، به شیوه های مزاحم مانند رادیو ، تلویزیون ، پیام های متنی ناخواسته و همچنین تبلیغات پاپ آپ در سایت ها ، کاربر در خبرنامه مشترک شود یا صفحه شما را در صفحات دنبال کند. برای مطالعه مقالات کاربران و مشتریان خود به سایت مراجعه کنید یا از سایت دیدن کنید که نشان دهنده رضایت و تمایل شما برای آشنایی با نام تجاری و فعالیت شما است.

منتشر شدن محتوا توسط کاربر

همانطور که در ابتدای این بحث ذکر شد ، این رویکرد بازاریابی مبتنی بر تولید محتوای با کیفیت ، منحصر به فرد و آسان برای استفاده است. بنابراین می توانید محتوا تولید کنید تا کاربر را به اشتراک گذاری تشویق کند و بنابراین مخاطبان بیشتری را در این راه به دست آورید تا شانس بیشتری برای تبدیل مخاطب به مشتری داشته باشید. بنابراین می توانید با محتوای با کیفیت پادشاهی کنید.

ارزان بودن و بهره وری بیشتر

این روش بازاریابی برخلاف نوع سنتی ، بودجه کمتری نیاز دارد. فقط هزینه تبلیغات رادیویی ، تلویزیونی و تیزری را با هزینه ایجاد یک سایت با کیفیت و تولید محتوا مقایسه کنید. همچنین ، در این روش بازاریابی بهره وری بیشتری خواهید داشت. زیرا امروزه استفاده از تلفن همراه و رایانه رواج یافته است و اکثر مردم وقت خود را با آنها می گذرانند و در اینترنت گشت و گذار می کنند.

مزایای بازاریابی درونی چیست؟

مراحل پیاده سازی بازاریابی درونگرا

ایجاد وب سایت

اما باید این کار را با آگاهی کامل از اصول ایجاد وب سایت انجام دهید. ویژگی هایی مانند سادگی ، سبکی ، سرعت و ارتقاء آسان باید در نظر گرفته شود.

افزایش مخاطب و ترافیک

با استفاده از وبلاگ ها ، فعالیت مفید و مستمر در شبکه های اجتماعی ، اجرای اصول SEO و تبلیغات کلیکی ، باید سعی کنید ترافیک خود را افزایش داده و رتبه موتورهای جستجو خود را ارتقا دهید.

استفاده از صفحات فرود

در موارد خاص ، پیشنهادات خود را به صورت اصولی از طریق صفحات فرود جذاب و آسان برای استفاده بیان کنید.

با توجه به بحران اقتصادی و استفاده گسترده از اینترنت توسط افراد جامعه ، بازاریابی درون گرا اهمیت فزاینده ای پیدا کرده و اجرای آن اجتناب ناپذیر خواهد بود. بنابراین ، علاوه بر خواندن چندین بار این مقاله ، پیشنهاد می کنم سایر مقالات بازاریابی اینترنتی را با دقت بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

چهارده − یک =

فهرست