بروزرسانی هسته الگوریتم گوگل و تاثیر عجیب آن در سئو

بروزرسانی الگوریتم اصلی گوگل ، که در تاریخ 4 مه 2020 یا 6 مه 2016 انجام شد ، یکی از مهمترین و مهمترین به روزرسانی های الگوریتم گوگل در تاریخ است. گوگل بسیاری از به روزرسانی ها را که همه آنها را اعلام نمی کند ، پیگیری می کند و گاهی اوقات گوگل هسته خود را به روز می کند که آن را مطلع می کند. بزرگترین موتور جستجوگر جهان هنوز جزئیات دقیق به روزرسانی هسته الگوریتم گوگل را اعلام نکرده است ، گوگل به تازگی اعلام کرده هسته اصلی خود را به روز کرده و آن را به روزرسانی هسته ماه مه 2020 نامیده است.

بروزرسانی الگوریتم اصلی گوگل ، که در تاریخ 4 مه 2020 یا 6 مه 2016 انجام شد ، یکی از مهمترین و مهمترین به روزرسانی های الگوریتم گوگل در تاریخ است. گوگل بسیاری از به روزرسانی ها را که همه آنها را اعلام نمی کند ، پیگیری می کند و گاهی اوقات گوگل هسته خود را به روز می کند که آن را مطلع می کند. بزرگترین موتور جستجوگر جهان هنوز جزئیات دقیق به روزرسانی هسته الگوریتم گوگل را اعلام نکرده است ، گوگل به تازگی اعلام کرده هسته اصلی خود را به روز کرده و آن را به روزرسانی هسته ماه مه 2020 نامیده است.

این بروزرسانی مهم بسیاری از وب سایت ها را تحت تأثیر قرار داده و بسیاری از وب سایت ها رتبه خود را از دست داده و بسیاری دیگر رتبه بندی خود را افزایش داده اند. هدف از بروزرسانی Google Kernel جهانی سازی آن است. این بدان معنی است که به روزرسانی هسته الگوریتم Google بر همه زبانها و کشورها تأثیر می گذارد و مختص زبان نیست.

برخی از سایتهای مهم جهانی که افت کرده اند:

twitch.tv

archive.org

wordpress.org

spotify.com

پس از به روزرسانی هسته الگوریتم گوگل تاکنون ، هر یک از سایت های فوق بین 38 تا 50 درصد کاهش یافته است. نکته بسیار جالب در مورد کاهش رتبه سایت های برتر این است که تمام این فراز و نشیب ها فقط در مدت 11 روز اتفاق افتاده است ، که اهمیت این بروزرسانی هسته الگوریتم گوگل را نشان می دهد و نباید به سادگی از آن چشم پوشی کرد.

از طرف دیگر ، سایت های بزرگ دیگر پس از این به روزرسانی الگوریتم گوگل ، رشد بسیار خوبی داشته اند. برخی از سایت های بزرگ جهانی که در رتبه بندی رشد کرده اند:

play.google.com

washingtonpost.com

apps.apple.com

به عنوان مثال ، سایت Google Play در روز اول + 43٪ و در روز دوم 92٪ رشد کرد. ظاهراً ، Google در این به روزرسانی بیشتر به محتوا تمرکز کرده است و فقط برخی از مواردی را که سعی داریم در این مقاله به آنها بپردازیم ذکر کرده است.

صحت محتوا

خود را به جای گوگل قرار دهید. آیا می خواهید محتوای اشتباه و نادرست را به کاربری که به شما اعتماد دارد و شما را به عنوان موتور جستجوی خود انتخاب می کند نشان دهید؟ یکی از مهمترین موارد در بروزرسانی هسته اصلی الگوریتم Google ، صحت مطالب است.

Google در سایت های پزشکی سختگیرانه تر است. سایت ها و مطالب پزشکی مربوط به زندگی بشر است و در به روزرسانی اصلی ، Google محتوای شما را بررسی می کند تا اطلاعات نادرستی در اختیار کاربران قرار ندهید. این بررسی محتوا بیشتر در وب سایت های بین المللی زبان است و هنوز تأثیر زیادی در وب سایت های فارسی زبان نداشته است ، اما مطمئن باشید با گذشت زمان ، وب سایت های فارسی زبان نیز مورد بررسی دقیق قرار می گیرند.

بروزرسانی هسته الگوریتم گوگل

بروزرسانی محتواهای قدیمی

علم و فناوری روز به روز در حال پیشرفت است و اطلاعات دائماً در حال تغییر هستند. مطمئناً ، اطلاعات مربوط به سرطان در سال 2016 بسیار متفاوت از اطلاعات 1400 است. Google دوست ندارد محتوای قدیمی را به کاربری که اطلاعات او نیز قدیمی و تغییر یافته است نشان دهد. به روزرسانی محتوا مسئله بعدی است که در به روزرسانی هسته الگوریتم Google اهمیت بیشتری پیدا کرده است و نباید فراموش شود و باید به طور مداوم انجام شود.

حتماً محتوایی را که می دانید تغییر کرده است به روز کنید ، آن را به روز نگه دارید ، اشکالات را برطرف کنید و SEO محتوا را بهبود ببخشید. سایت های پزشکی و گردشگری از جمله سایت هایی هستند که در بروزرسانی الگوریتم Google بسیار حساس شده اند. به عنوان مثال ، اگر سایت گردشگری دارید ، نباید مکانی را که دیگر وجود ندارد معرفی کنید. سایت های پزشکی نباید اطلاعات نادرستی در اختیار کاربران قرار دهند زیرا مربوط به زندگی انسان ها است.

شما باید محتوای تغییر یافته را به روز کنید و آن را انجام دهید ، در غیر این صورت قربانی به روزرسانی هسته الگوریتم گوگل خواهید شد!

کیفیت محتوا

تاکنون قطعاً به اهمیت مطالب در بحث SEO و به روزرسانی هسته اصلی الگوریتم Google پی برده اید. کیفیت محتوا برای گوگل بسیار مهم است و در به روزرسانی الگوریتم گوگل ، این اهمیت بیشتر شده است. یکی از روش های اندازه گیری کیفیت محتوا توسط گوگل E-A-T است که مخفف Expertise، Authentity and Trustworthiness می باشد. شرح این 3 کلمه بسیار طولانی است ، اما سعی خواهیم کرد توضیحی کوتاه ارائه دهیم. تخصص ، اعتبار و قابلیت اطمینان ؛ 3 فاکتور مهمی که گوگل به اختصار آنها را میخورد. متخصص بودن در کار خود برای گوگل و حتی کاربران بسیار مهم است.

شما باید از اعتبار بالایی در گوگل برخوردار باشید. و سرانجام مسئله مهم قابلیت اطمینان ؛ Google سعی دارد سایتهایی را نشان دهد که کاربر به آنها اعتماد دارد. شما باید این اعتماد را برای گوگل انجام دهید تا گوگل به سایت شما اعتماد کند و آن را به عنوان یک نتیجه خوب و مثبت به کاربران ارائه دهد. EAT یکی از مواردی است که گوگل از آن برای رتبه بندی استفاده می کند. گوگل سعی می کند معیارهای خود را مطابق آنچه مردم دوست دارند پیاده سازی کند ، زیرا هیچ کس محتوای بی کیفیت و بد را دوست ندارد و گوگل این را به خوبی می داند.

جمع بندی

شما قطعاً به اهمیت این به روزرسانی الگوریتم Google و اهمیت محتوا پی برده اید. با این به روزرسانی ، Google صحت ​​محتوایی را که قرار است برای کاربر نمایش داده شود ، بررسی می کند. فراموش نکنید که سایت خود را نیز تجزیه و تحلیل کنید. بسیاری از بزرگترین سایتهای جهان که در بالا نیز به آنها اشاره شد ، فقط در یک روز 30٪ افزایش یا کاهش رتبه داشته اند. تجزیه و تحلیل سایت و به روزرسانی مطالب مواردی هستند که بسیار مهم هستند و قطعاً باید آنها را در برنامه خود بگنجانید. محتوای قدیمی خود را مرور کرده و مطالبی را که فکر می کنید نیاز به به روزرسانی دارند به روز کنید.

به همان اندازه که تولید محتوا مهم است ، به روزرسانی محتوا نیز مهم است. همچنین توجه داشته باشید که بروزرسانی مطالب نیز باید به روشی اصولی و صحیح انجام شود. Google Core Update را جدی بگیرید و محتوای با کیفیت تولید کنید. حتماً محتوای قدیمی خود را که کیفیت پایینی دارد و باید اصلاح شود ، به روز کنید.

نکته دیگری که هرگز نباید فراموش کنید این است که موقعیت شما در گوگل ثابت و تضمین شده نیست! شما ممکن است در یک کلمه رتبه 1 را بدست آورید ، نباید تصور کنید که در همان درجه باقی بمانید. رقیب شما ممکن است عملکرد بهتری داشته باشد یا مقاله بهتری تولید کند و موقعیت خود را از دست بدهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

9 − هشت =

فهرست