آموزش یافتن کلمات کلیدی پر جستجو رایگان

یافتن کلمات کلیدی با کیفیت یکی از بزرگترین چالش ها برای بیشتر تازه واردان در صنعت بهینه سازی وب سایت است و آنها به دنبال راهنمای مناسب هستند. از کلمات کلیدی جستجو برای بهینه سازی و افزایش بازدید سایت خود استفاده کنید. جستجوی کلمات کلیدی در گوگل در کاربران نقش بسیار مهمی در سئو سایت دارد. اما چگونه مرتبط ترین کلمات کلیدی را پیدا می کنید؟

یافتن کلمات کلیدی با کیفیت یکی از بزرگترین چالش ها برای بیشتر تازه واردان در صنعت بهینه سازی وب سایت است و آنها به دنبال راهنمای مناسب هستند. از کلمات کلیدی جستجو برای بهینه سازی و افزایش بازدید سایت خود استفاده کنید. جستجوی کلمات کلیدی در گوگل در کاربران نقش بسیار مهمی در سئو سایت دارد. اما چگونه مرتبط ترین کلمات کلیدی را پیدا می کنید؟

جستجوی محبوب ترین کلمات کلیدی در بازاریابی آنلاین برای ارائه تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) ، ایجاد توضیحات متا و بهبود سئو استفاده می شود. تحقیق درباره بهترین کلمات کلیدی می تواند عملکرد بازاریابی آنلاین شما را بهبود بخشد. می توانید یاد بگیرید که چگونه محبوب ترین کلمات کلیدی را با استفاده از چندین سایت و ابزار رایگان پیدا کنید. در این مقاله توضیحاتی در این باره ارائه داده ایم.

جستجوی گوگل

1.استفاده از پیشنهادات گوگل

بهترین کلمات کلیدی ، ابزار Google Trends ، بیشترین کلمات کلیدی جستجو شده را بیابید

  • موضوعی را انتخاب کنید که می خواهید بهترین کلمات کلیدی را برای آن پیدا کنید. موضوع مورد نظر خود را در نوار جستجوی Google وارد کنید.
  • برای محبوب ترین جستجوها به لیست زیر نوار جستجو مراجعه کنید. بسته به موضوعی که به آن علاقه دارید ، این لیست می تواند حداکثر 10 عبارت کلیدی داشته باشد.
  • به دنبال کلمات کلیدی باشید. اینها محبوب ترین و گرانترین عباراتی هستند که در تبلیغات PPC ارائه می شوند.
  • همچنین کلمات کلیدی طولانی را جستجو کنید. این شامل 3 تا 5 عبارت است ، عباراتی که کاربران برای جستجوی یک محصول خاص استفاده می کنند ، در تبلیغات PPC ارزان تر هستند ، جستجوی کمتری دارند و اغلب بازاریابی با هدف بهتر ارائه می دهند. آنها این کار را می کنند
  • تمام عباراتی را که فکر می کنید مربوط به سایت یا محصولات شما هستند در نوار جستجوی Google بنویسید.
  • اولین عبارت جستجو را در نوار جستجوی Google حذف کرده و موضوع جدیدی را جستجو کنید.
گوگل ترند

2. استفاده از ابزار گوگل ترندز

  • به google.com/trends بروید. Google Trends تمام اطلاعات مربوط به محبوب ترین جستجوهای Google و پر کاربردترین کلمات کلیدی را ارائه می دهد. برای یافتن جستجوهای محبوب می توانید از ابزارهای مختلفی استفاده کنید.
  • برای یافتن کلمات کلیدی عمومی محبوب از صفحه جستجوی روندهای Google استفاده کنید. این صفحه را از طریق منوی سمت چپ صفحه باز کنید. (برای دسترسی به همه این ابزارها باید وارد حساب Google خود شوید)
  • برای تنظیم هدف قرار دادن کشور ، کشور خود را از منوی بالای صفحه انتخاب کنید.
  • لیست موضوعاتی را که بیشتر در کشور انتخابی شما جستجو می شود بخوانید. موضوعات موجود در این لیست محبوب ترین جستجوها در Google هستند و فرهنگ عامه ، اخبار سیاسی و سایر موضوعات محبوب را نشان می دهند.
  • اگر محتوای آنلاین دارید که با این عناوین مرتبط است ، از این عبارات جستجو استفاده کنید. نوشتن مقالاتی درباره موضوعی که معمولاً در موتور جستجو جستجو می شود ، جنبه جدیدی در وب سایت شما ایجاد می کند.
  • به خاطر داشته باشید که استفاده از این کلمات کلیدی رایج در تبلیغات PPC دشوار است. بهترین روش استفاده از آنها نوشتن محتوای با کیفیت مربوط به موضوعات رایج است. از این کلمات کلیدی در عنوان URL سایت خود ، نام تصاویر و مقالات خود استفاده کنید تا Google بتواند از آنها برای رتبه بندی سایت شما استفاده کند.
  • این بار از منوی سمت چپ سایت Google Trends ، روی گزینه “Explore” کلیک کنید.
  • عبارتی را که از Google Suggestions (Google AutoComplete) یا سایر روشها به دست آورده اید بنویسید.
  • برای اینکه بتوانید عبارات بیشتری وارد کنید ، بر روی “مقایسه” کلیک کنید و عبارت مورد نظر خود را وارد کنید. به این ترتیب می توانید حداکثر 5 عبارت کلیدی تایپ کنید.
  • عبارات را با استفاده از نمودارها و سایر اطلاعات ارائه شده توسط Google مقایسه کنید. به این ترتیب می توانید کلمات کلیدی مورد علاقه خود را رتبه بندی کنید.
  • سایت های مشابه در موتورهای جستجو دیگر وجود دارد. برخی از این سایت ها شامل search.aol.com/aol/trends ، clues.yahoo.com و bing.com/toolbox/keywords است
  • هنگام استفاده از بخش “کاوش” در Google Trends ، می توانید دامنه استفاده از آن را با استفاده از سایر محصولات Google مانند جستجوی YouTube ، خرید Google ، جستجوی تصویر و.
یافتن کلمات کلیدی

3. استفاده از ابزار ورد استریم

  • با استفاده از ابزار پیشنهاد کلمه کلیدی WordStream عبارات کلمه کلیدی طولانی خود را دنبال کنید. این سرویس می تواند به شما کمک کند بیشترین کلمات کلیدی را جستجو کنید در حالی که کلمات کلیدی هستند.
  • به WordStream.com/keywords بروید.
  • پس از تایپ عبارت کلیدی که می خواهید محبوبیت آن را بسنجید ، روی “Enter” کلیک کنید.
  • کلمات کلیدی ذکر شده را بررسی کنید. این ابزار می تواند به شما کمک کند کلمات کلیدی طولانی را پیدا کنید و بازاریابی خود را با موفقیت هدف قرار دهید.
  • می توانید از این ابزار برای حدود 30 عبارت کلیدی به صورت رایگان استفاده کنید. کلمات کلیدی جدید طولانی بنویسید و از آنها در تبلیغات SEO و PPC خود استفاده کنید.
  • این ابزار به ویژه برای تبلیغات PPC بسیار مفید است زیرا به شما امکان می دهد بر اساس عباراتی که کاربران برای یافتن و خرید یک محصول استفاده می کنند ، پیشنهاد قیمت یا فروش دهید. وقتی بتوانید کلمات کلیدی خاص و معروف را شناسایی کنید ، می توانید ارزش بازاریابی PPC خود را افزایش دهید.
آموزش یافتن کلمات کلیدی

4. ابزار های آنالیز وب سایت

  • با توسعه دهنده سایت خود صحبت کنید تا بفهمید وب سایت شما از چه نرم افزار تحلیلی استفاده می کند.
  • اگر از وردپرس استفاده می کنید ، این سرویس یک ابزار تجزیه و تحلیل خودکار به نام Jetpack در اختیار شما قرار می دهد. نحوه دستیابی به این ابزار را از روی میز خود مشاهده کنید.
  • اگر برنامه تجزیه و تحلیل وب برای تجزیه و تحلیل ترافیک سایت خود ندارید ، اکنون شروع به استفاده از آن کنید. می توانید از Google Analytics به صورت رایگان استفاده کنید. کد این ابزار را در وب سایت خود بنویسید و بازدید از سایت خود را در هر ساعت از روز بررسی کنید.
  • بخشی از برنامه تحلیلی خود را پیدا کنید که در مورد اصطلاحات جستجو صحبت می کند. اکثر برنامه ها محبوب ترین عبارات مورد استفاده برای یافتن سایت شما را ارائه می دهند.
  • لیستی از این کلمات کلیدی محبوب تهیه کنید تا بتوانید آنها را در بازاریابی PPC و سئو وب سایت خود اعمال کنید. همانطور که SEO خود را با استفاده از کلمات کلیدی محبوب بهبود می بخشید ، می توانید نحوه تغییر این عبارات یا کاهش یا افزایش محبوبیت جستجوها را نیز مشاهده کنید.
  • لیست عبارات جستجو در منطقه شما ممکن است هفتگی تغییر کند. همچنین ، وقتی در تبلیغات PPC و کمپین های بازاریابی خود از کلمات کلیدی با موضوع داغ و کلمات کلیدی طولانی استفاده می کنید ، ممکن است عبارات جستجوی موردعلاقه شما تغییر کند.
  • اگر عبارات جستجوی ذکر شده شما اصطلاحات کلی هستند ، می توانید نتیجه بگیرید که در کلیک کردن بر روی این عبارات رقابت رقابت بیشتری وجود دارد. هدف قرار دادن سایر کلمات کلیدی یا تولید محتوای با کیفیت می تواند رتبه بندی موتور جستجوگر شما را افزایش دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

پنج × 1 =

فهرست