جریمه پست مهمان گوگل چگونه اتفاق می افتد؟

جریمه ارسال مهمان یکی از موارد نادر دنیای سئو است که می تواند هشدار دهنده ای برای صاحبان وب سایت هایی باشد که پست های مهمان ارسال می کنند. یکی از روش های پیوند خارجی برای سایت ها استفاده از پست های مهمان است. اما استفاده از این روش می تواند برای سایتی که پست را منتشر می کند خطرناک باشد. شاید برای شما عجیب باشد که چرا گوگل ناشر سایت را جریمه می کند.

جریمه ارسال مهمان یکی از موارد نادر دنیای سئو است که می تواند هشدار دهنده ای برای صاحبان وب سایت هایی باشد که پست های مهمان ارسال می کنند. یکی از روش های پیوند خارجی برای سایت ها استفاده از پست های مهمان است. اما استفاده از این روش می تواند برای سایتی که پست را منتشر می کند خطرناک باشد. شاید برای شما عجیب باشد که چرا گوگل ناشر سایت را جریمه می کند.

دلیل جریمه پست مهمان مشخص است. یکی از راه های کسب درآمد از سایت ها انتشار پست های مهمان و پرداخت هزینه برای آنها است. گوگل این سایت ها را به دلیل تلاش برای کاهش تعداد پیوندهای پولی مجازات می کند.

اما دقیقاً چه زمانی این روش خطرناک است و باعث می شود Google سایت شما را جریمه کند؟

هنگامی که از پیوندهای دنبال کننده در پست های مهمان استفاده می کنید ، Google شما را با اقدام دستی مواجه می کند. اقدام دستی در واقع مجازات دستی است. این بدان معنی است که شما توسط یک ربات گوگل مجازات نخواهید شد ، بلکه توسط یک کارمند Google که سایت شما را بررسی کرده است مجازات خواهید شد. در این زمان ، یک پیام در صفحه جستجوی کنسول خود و در بخش اقدام دستی برای شما ارسال می شود.

این پیام در واقع برای شما یک مزیت است. اگر با ارسال پست مهمان روبرو شدید ، Google با استفاده از یک کنسول جستجو به شما اطلاع می دهد تا آن را برطرف کند.

اما قبل از هر چیز بهتر است بدانید که مجازات Outbound Link چیست و چگونه از انتقال رتبه صفحه به سایت مقصد جلوگیری می کند.

حالا زمانش فرا رسیده! این را بخوانید: آموزش تولید محتوا

نویسنده پیشنهاد می کند ابتدا مقاله فوق را بخوانید و سپس ادامه مقاله را بخوانید.

جریمه لینک های خارجی به سایت های دیگر

گاهی اوقات ممکن است Google پیوندهای خروجی را که از سایت خود به سایت های دیگر ارائه می دهید جریمه کند. این بیشتر در بخش پست مهمان اتفاق می افتد. این بدان معنی است که یکی از صفحات مهمان مهمان شما را جریمه می کند. مجازات های لینک های خروجی نوعی مجازات دستی است که توسط Google اعمال شده است. در چنین مواردی ، Google از انتقال اعتبار صفحه و دامنه به سایت مقصد جلوگیری می کند. اما چرا؟

جریمه شدن پست مهمان را می توانید از طرف مدیر سایت ناشر پست ، که در این مورد ایمیلی در پنل جستجوی کنسول خود دریافت کرده است ، بشنوید. متن ایمیل به شرح زیر است:

در پیوندهای خارجی سایت شما ، تعدادی از پست های مهمان پیدا شده است. از آنجا که پیوندهای این صفحات همه دنبال کننده هستند ، ما آنها را غیرفعال کرده ایم. لطفاً تمام پیوندهای موجود در این پست ها را به Nofalo تغییر دهید و سپس درخواست بازبینی کنید.

اما سوال این است که Google چه پست هایی را هرزنامه می داند و آنها را جریمه می کند؟ آیا دلیل خاصی برای مجازات پست مهمان Google وجود دارد؟

کدام دسته از پست های مهمان احتمال جریمه شدن را دارند؟

نکته اصلی این است که همه پست های مهمان توسط Google مجازات نمی شوند. در عوض ، پست هایی که مشکوک هستند جریمه می شوند. گوگل در واقع به پست هایی که احتمالاً در ازای آنها پرداخت می شود مشکوک است.

متن پیام ارسال شده در اقدام دستی نیز همین را نشان می دهد. مجازات پست مهمان گوگل به دلیل استفاده از پیوند دنبال شده اعمال شد که سو ra ظن گوگل را افزایش می دهد.

یک مدیر سایت جریمه شده می گوید

ما از نام تجاری در پست مهمان استفاده کردیم و کلمه کلیدی هدف در این پست به هیچ وجه استفاده نشده است. جالب اینجاست که گوگل لینک مشکوک را در بین 5 پیوند خارجی موجود در آن صفحه شناسایی کرده و سپس پست مهمان را جریمه کرده است.

علاوه بر این ، در 4 ماه گذشته ما فقط 15 پست مهمان منتشر کرده ایم ، این بدان معنی است که تقریبا هر هفته یک پست منتشر می شود.

اگرچه مدیر این سایت تمام تلاش خود را کرده است تا این روند طبیعی و طبیعی به نظر برسد. اما گوگل متوجه شده است که برای این پیوندها پول دریافت شده است.

این نشان می دهد که گوگل در شناسایی پست های مهمان که برای ساخت پیوند هزینه پرداخت کرده اند بسیار جدی و هوشمند است.

عدم وجود بیانیه رسمی در مورد جریمه پست مهمان

اما با تمام این تفاسیر ، گوگل هیچ گزاره یا سندی در این زمینه ارائه نداده است. گری الیس ، تحلیلگر Google Trends ، می گوید:

من هیچ خبری در مورد جریمه پست میهمان Google ندارم و از تحلیلگران Google Trends نمی توان انتظار داشت که از تغییرات در جستجوی Google آگاه باشند.

به عنوان مثال ، سال گذشته ، تیم فنی Google Trends متوجه شد که ویژگی re-next توسط گوگل برای سالها متوقف شده است. با این حال ، استفاده از این ویژگی توسط توسعه دهندگان گوگل و شخص جان مولر پیشنهاد شده است.

جریمه پست مهمان گوگل

هنگام دریافت پست مهمان چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟

در همین راستا ، گوگل به مدیران وب پیشنهاد می کند که از صفت nofalo در پیوندهای پست مهمان استفاده کنند تا از مجازات پست های مهمان Google جلوگیری کنند. با این کار ، شما به Google اطمینان می دهید که هیچ هزینه ای برای ارسال پست دریافت نکرده اید.

دریافت و پذیرش پست های مهمان به صورت فالور می تواند خطری بزرگ برای سایت ها باشد.

مدیر این سایت معتقد است:

این ممکن است آغاز یک کارزار علیه پست مهمان باشد. زیرا این روش یکی از محبوب ترین روش های ایجاد لینک است. به نظر می رسد Google برای جلوگیری از ارسال هرزنامه پست های مهمان را جریمه می کند.

مشکل گوگل با پست های مهمان چیست؟

گوگل همیشه روش های پولی دریافت لینک را محدود کرده است و در این زمینه نیز تا حدودی موفق بوده است. با این حال ، مجازات پست های مهمان توسط Google بیشتر برای مبارزه با انتشار پست های مهمان پولی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

3 × 2 =

فهرست