نحوه استفاده از کلمات کلیدی طولانی برای سئو سایت

کلمات کلیدی Long tail از جمله عباراتی است که اگر در فرآیند تولید محتوا به درستی استفاده شود ، می تواند برای سایت سئو بسیار مفید باشد. استفاده از کلمات کلیدی طولانی برای جستجوی محلی و هدف جستجو می تواند بر SEO تأثیر بگذارد. البته قبل از هر چیز بهتر است بدانید که کلمه کلیدی دم بلند چیست و ماهیت آن چیست. کلمات کلیدی طولانی کلمات کلیدی هستند که بیش از 3 یا 4 کلمه در متن خود دارند و شرح دقیق تری از مطالب را ارائه می دهند.

کلمات کلیدی Long tail از جمله عباراتی است که اگر در فرآیند تولید محتوا به درستی استفاده شود ، می تواند برای سایت سئو بسیار مفید باشد. استفاده از کلمات کلیدی طولانی برای جستجوی محلی و هدف جستجو می تواند بر SEO تأثیر بگذارد. البته قبل از هر چیز بهتر است بدانید که کلمه کلیدی دم بلند چیست و ماهیت آن چیست. کلمات کلیدی طولانی کلمات کلیدی هستند که بیش از 3 یا 4 کلمه در متن خود دارند و شرح دقیق تری از مطالب را ارائه می دهند.

وقتی نوبت به سئو می رسد ، باید تمام راه های انجام کار را بررسی کنید. اولین و مهمترین نکته ای که به ذهن بسیاری از افراد می رسد ، پیاده سازی و استفاده از کلمات کلیدی است که بتواند آنها را در Google رتبه خوبی کسب کند.

همه ما تمایل داریم اصطلاحاتی را انتخاب کنیم که بسیار رقابتی باشند و در نهایت با سایت های قدرتمند برای کسب رتبه های برتر رقابت کنند. به همین دلیل ، بیشتر افراد کلمات کلیدی را انتخاب می کنند که حجم جستجوی بالایی داشته باشند. اما واقعیت این است که روشی که در بالا ذکر شد همیشه نمی تواند به روند بهینه سازی سایت شما کمک کند و در واقع روش های دیگری نیز وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید.

استفاده از کلمات کلیدی طولانی یک راه است. برخی از مردم فکر می کنند که کلمات کلیدی طولانی نباید از نظر دور بمانند زیرا حجم جستجوی کمی دارند و باید جایگاه ویژه ای در استراتژی های خود داشته باشند. معمولاً این عبارات توسط سئوکاران کمتر مورد استفاده قرار می گیرند و در واقع آنها فکر می کنند که این کلمات کلیدی توسط کاربران کمتر جستجو می شوند و بنابراین اهمیتی ندارند.

البته درست است که کلمات کلیدی طولانی از حجم جستجوی کمتری برخوردار هستند و طبیعتاً رقابت کمتری با آنها نسبت به سایر کلمات کلیدی دارند. با این حال ، بسته به شغل خود ، ممکن است لازم باشد از کلمات کلیدی دم بلند استفاده کنید.

خبر خوب این است که تمرکز روی کلمات کلیدی طولانی به اکثر مشاغل اجازه می دهد تا به موفقیت مورد انتظار خود در سئو برسند. در نتیجه باید تمام تلاش خود را بکنید تا از این کلمات نهایت استفاده را ببرید. برای استفاده بیشتر از یک عبارت کلیدی کلیدی ، باید در مراحل استفاده از آنها به چند نکته توجه کنید.

بکار گیری کلمات کلیدی طولانی در سئو

به کارگیری Long tail keywords برای جستجوهای محلی

صاحبان مشاغل محلی می توانند بیش از دیگران از این اصطلاحات استفاده کنند و از آنها بهره مند شوند. بیشتر مشاغل محلی در تلاشند تا با شرکت های بزرگ رقابت کنند و در اکثر موارد نمی توانند به خوبی با آنها رقابت کنند و رتبه های بالایی را در SERP کسب کنند.

طبق آمار ، بیشتر افراد ، قبل از کار با مشاغل ، ابتدا اطلاعات مربوط به آن تجارت را از طریق Google Map یا جستجوی Google به دست می آورند تا بهترین افرادی را که در آن زمینه کار می کنند ، پیدا کنند. شناسایی کنید وقتی به دنبال مشاغل نزدیک می گردید ، ممکن است به سادگی از عبارتی مانند “رستوران های نزدیک من” استفاده کنید. همچنین می توانید از کلمات کلیدی برای جستجوی آنچه می خواهید ، مانند کد محلی یا کد کشور خود استفاده کنید. یافتن مکانی برای مشاغل قبل از رفتن به مکان فیزیکی یا قبل از خرید ، به عنوان یک غریزه طبیعی برای اکثر مردم تبدیل شده است.

تقریباً نیمی از کل جستجوهای گوگل جستجوهای محلی است و حدود 80 درصد افرادی که به دنبال کار با تلفن همراه خود هستند سرانجام طی چند روز آینده تصمیم می گیرند که از کدام خدمات تجاری استفاده کنند. از نظر آنها استفاده کنید معمولاً این افراد به دنبال اطلاعات دقیق هستند. بنابراین می توانید با استفاده از کلمات کلیدی طولانی کاربران زیادی را به وب سایت خود جذب کنید. به عنوان یک ماشین لباسشویی برای تمرکز بر روی عبارت خوبی نیست. زیرا درگیر یک رقابت شدید خواهید شد و در نهایت کار سختی خواهد بود. به عنوان مثال ، “ماشین لباسشویی اقساطی مشهد” یا “ماشین لباسشویی LG 8 کیلوگرمی” اصطلاحات مناسبی برای استفاده در محتوای صفحه سایت شما هستند.

تمرکز بر کلمات کلیدی هدف

هنگام تحقیق درباره کلمات کلیدی طولانی برای بهبود سئو سایت ، بهتر است بر روی کلمات کلیدی مورد نظر تمرکز کنید. کلمات کلیدی هدف اغلب ماهیتی تجاری دارند و به احتمال زیاد در فروش نقش دارند.

هر زمان که به دنبال خرید آنلاین چیزی هستید ، احتمالاً قبل از تصمیم گیری حداقل کمی تحقیق خواهید کرد. uyers Journey دوره ای است که خریداران آنلاین شروع به جستجو می کنند و در نهایت تصمیم خود را برای خرید می گیرند. خریداران شروع به استفاده از یک کلمه کلیدی عمومی تر می کنند و در پایان روز ، این عبارت تخصصی تر می شود. بنابراین در صفحه فروش محصول خود ، اگر از کلمات کلیدی طولانی استفاده کرده اید ، می توانید هدف اصلی خریداران در این زمینه باشید و در نهایت موفق شوید آنها را مجبور به خرید محصول کنید.

افزودن عباراتی مانند ارزانترین ، بهترین ، تخفیف های ویژه و موارد مشابه حجم جستجوی بالایی ندارد و افراد کمی آنها را در Google جستجو می کنند. اما به خاطر داشته باشید که تعداد اندکی از بازدیدکنندگانی که با این عبارات وارد سایت شما می شوند ارزش آنها بسیار بالاتر از بسیاری از افرادی است که بدون هیچ علاقه و هدف خاصی از سایت شما بازدید می کنند. به این عبارات کلمات کلیدی هدف گفته می شود که ماهیتی تجاری دارند.

بهترین راه برای فهمیدن میزان موفقیت شما در این زمینه ، بررسی منظم حساب Google Analytics است. به این ترتیب خواهید توانست بفهمید کدام کلمات کلیدی و کلمات کلیدی توانسته اند بیشترین بازدید را برای سایت شما به خود جلب کنند. سپس باید این صفحات را تجزیه و تحلیل کنید تا بفهمید چه چیزی باعث جذب افراد به آنها شده است و سپس پیشنهاد می کنیم صفحات با کمترین بازدید را نیز بررسی کنید.

شما باید بدانید که چگونه این صفحات را بهینه کنید. برای انجام این کار ، باید هدف جستجو برای هر صفحه را بررسی کنید تا ببینید کاربران شما در واقع به دنبال چه چیزی هستند. پس از تعیین هدف جستجوی خود ، می توانید بررسی کنید که کدام کلمات کلیدی طولانی ترین مربوط به SEO شما هستند.

استفاده از زبان مکالمه در عبارت کلیدی طولانی

امروزه همه افرادی که در زمینه بهینه سازی وب سایت فعالیت می کنند می دانند جستجوی صوتی یکی از مهمترین عواملی است که باید مورد توجه قرار گیرد. در حقیقت ، جستجوی صوتی سرعت زندگی فرد را تسریع کرده است. اما این می تواند سئو سایت شما را دچار مشکل کند. بهینه سازی موتور جستجو در این سال ها یکی از اصلی ترین و دشوارترین مباحث متخصصان سئو بوده است. دلیل این امر این است که کارشناسان سئو از این ترس داشتند که جستجوی صوتی جای جستجوهای قبلی را بگیرد و در نهایت منجر به از دست رفتن فعالیت های بهینه سازی آنها شود. با این حال ، با گذشت زمان ، ما باید آماده تغییرات مهمی که در دنیای دیجیتال رخ خواهد داد ، باشیم و صفحات سایت خود را بر اساس آنها بهینه کنیم.

طبیعتاً نحوه استفاده افراد از جستجوی گفتاری با نوع تایپ آنها متفاوت است. برای این کار ، کلمه کلیدی مورد استفاده متخصصان سئو در این زمینه باید متفاوت از کلمه معمول باشد. برای شروع کار در این زمینه ، باید از کلمات کلیدی دم بلند استفاده کنید. این عبارات باید مکالمه ای باشد. زیرا افرادی که از جستجوی صوتی استفاده می کنند به طور طبیعی از عبارات به صورت کلامی استفاده می کنند.

آنها همچنین از جستجوی صوتی برای جستجوی محلی استفاده می کنند که این یکی از دلایل اصلی استفاده از کلمات کلیدی طولانی است. به خاطر داشته باشید که محتوایی که ایجاد می کنید باید برای هر دو نوع جستجوی کاربر بهینه شود. فقط در این صورت است که می توانید در صفحات نتایج جستجوی Google رتبه بالایی کسب کنید. مطمئناً جستجوی سنتی هنوز هم در بین مردم بسیار محبوب است ، بنابراین لازم نیست نگران بهینه سازی سایت خود برای جستجوی صوتی باشید.

سخن آخر

کلمات کلیدی طولانی مثالی از عواملی هستند که نباید در فرآیند جستجوگرها نادیده گرفته شوند. البته این تنها چیزی نیست که مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. اما آنچه مهم است این است که چه تأثیری می توانند داشته باشند. آمار نشان می دهد که بسیاری از مشاغل محلی با استفاده صحیح از کلمات کلیدی طولانی توانسته اند رتبه سایت خود را به میزان قابل توجهی بهبود بخشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

1 × پنج =

فهرست