الگوریتم مرغ مگس خوار و نقش آن در سئو

الگوریتم مرغ مگس خوار در واقع نامی است که برای به روزرسانی الگوریتم گوگل استفاده شده است که در سال 2013 اتفاق افتاد. به گفته مت کاتس ، این به روزرسانی 90٪ کل جستجوها را تحت تأثیر قرار می دهد. البته این تغییرات در الگوریتم رتبه بندی گوگل خللی در روند جستجو ایجاد نکرد. بلکه تمام به روزرسانی های انجام شده تا به امروز برای بهبود نتایج جستجو و در نهایت افزایش رضایت کاربر انجام شده است.

الگوریتم مرغ مگس خوار در واقع نامی است که برای به روزرسانی الگوریتم گوگل استفاده شده است که در سال 2013 اتفاق افتاد. به گفته مت کاتس ، این به روزرسانی 90٪ کل جستجوها را تحت تأثیر قرار می دهد. البته این تغییرات در الگوریتم رتبه بندی گوگل خللی در روند جستجو ایجاد نکرد. بلکه تمام به روزرسانی های انجام شده تا به امروز برای بهبود نتایج جستجو و در نهایت افزایش رضایت کاربر انجام شده است.

روزانه حدود 4 میلیارد جستجو در Google انجام می شود. با بسیاری از جستجوها ، درک اهمیت الگوریتم Google Hummingbird آسان است. در نتیجه ، اجرای الگوریتم Hummingbird به هیچ وجه نباید بر ترتیب جستجوی کلی در Google تأثیر بگذارد. این امر به این دلیل است که از بین رفتن نظم در 90٪ از جستجوها می تواند به موتور جستجو به طور کلی آسیب جدی وارد کند یا محبوبیت آن را برای همیشه از بین ببرد.

از سال 2001 تا 2013 ، الگوریتم Hummingbird پیچیده ترین و اساسی ترین به روزرسانی است که موتور جستجو در الگوریتم رتبه بندی خود انجام داده است. در این مقاله هدف ما این است که ابتدا بفهمیم الگوریتم مرغ مگس خوار چیست و اجرای الگوریتم مرغ مگس خوار چه تاثیری بر روند سئو دارد.

جستجوی گوگل

الگوریتم مرغ مگس خوار چیست

از نظر فنی ، این الگوریتم به عنوان یک به روزرسانی کلی برای الگوریتم گوگل شناخته می شود. زیرا این به روزرسانی ، برخلاف سایر به روزرسانی هایی که بخشی از کل جستجو را تحت تأثیر قرار می دهد ، تقریباً کل مراحل جستجو را پوشش می دهد. در مرحله بعدی ، سعی کردیم به روشی جدید به شما بیاموزیم که الگوریتم مرغ مگس خوار چیست و چیست.

الگوریتم مرغ مگس خوار و جستجوی معنایی

ویژگی اصلی این به روزرسانی جستجوی معنایی آن است. حتی پیشرفته ترین کامپیوترها نمی توانند مانند انسان فکر کنند. افراد می توانند بین دو مفهوم تمایز قائل شوند (اگرچه این دو مفهوم بسیار شبیه به هم هستند). اما رایانه ها نمی توانند مانند ما انسانها هوشمندانه کار کنند.

پیش از این ، وقتی کسی کلمه کلیدی را در گوگل جستجو می کرد ، موتور جستجو فقط صفحاتی را نشان می داد که بیشترین کلمه کلیدی را در SERP تکرار می کردند ، این باعث محبوبیت تکنیک های SEO Black Hat شد. چیزهای زیادی پیدا کنید

جستجوی معنایی مفهومی است که نتایج جستجو را مطابق با هدف جستجوی کاربر بهبود می بخشد. در این سبک جستجو ، هدف ایجاد رابطه بین موضوع جستجو و اطلاعات عمومی یا ایجاد رابطه متنی بین آنها است. اساساً ، جستجوی معنایی بر معنای جستجوی کاربر و هدف از متن جستجو شده متمرکز است. در جستجوی معنایی ، اصل این نیست که یک کلمه کلیدی خاص در جستجو در میان صفحات جستجو نمایش داده شود.

به عنوان مثال ، وقتی کاربر در Google “هوا” یا “هوا” را جستجو می کند ، طبیعتاً تمایل دارد آب و هوا را بررسی کند و منطقه محل سکونت خود را پیش بینی کند و مطمئناً مفهوم ، اساس و تعریف اصطلاح را نمی خواهد ” هوا “. هوا را بررسی کنید. به روزرسانی الگوریتم Google Hummingbird زمینه جستجوی بهتر را فراهم کرد.

لطفا توجه داشته باشید که گوگل به عنوان یک انسان هنوز نمی تواند بفهمد که هدف اصلی ما هنگام جستجوی عبارت “هوا” چیست. بنابراین ، Google به عنوان یک پیشگیری علاوه بر ارائه اطلاعات در مورد آب و هوا ، همچنان نتایج را از نظر ماهیت و اساس آب و هوا به ما نشان می دهد.

برای درک بهتر این موضوع ، پیشنهاد می کنیم موضوعاتی مانند سن بازیگران ، آهنگ جدید یک خواننده خاص و غیره را جستجو کنید. نتایجی که مشاهده خواهید کرد بر اساس پیاده سازی الگوریتم Hummingbird است.

الگوریتم جستجوی گوگل

وب معنایی

حال که جستجوی معنایی هدف و اساس جستجو را کاوش می کند ، پس آیا اصطلاح وب معنایی باید عملکرد مشابهی داشته باشد؟ جواب منفی است درست است که جستجوی معنایی و وب معنایی مانند کلمات هستند. اما تفاوتهای اساسی زیادی وجود دارد.

وب معنایی یک دیدگاه عمدتا غیر واقعی بر اساس اینترنت بر اساس استانداردهای مشترک است. این بدان معنی است که تمام داده های ساختاریافته و طرحواره وب سایت توسط هر کسی قابل خواندن است. قطعاً از این منظر ، نتایج موضوع در بهترین وضعیت نخواهد بود.

در حقیقت ، وب معنایی باید فضای اینترنتی باشد که رایانه ها با درک سوالات کاربران و دریافت این پاسخ ها برای کاوش داده های ساختاری وب سایت ها ، به بیشتر سeriesالات جستجو پاسخ می دهند.

تمام مفاهیم ارائه شده باید به شما کمک کند تا هدف الگوریتم مرغ مگس خوار و نحوه کار در بهبود جستجوی خود را بهتر درک کنید.

الگوریتم مرغ مگس خوار و سئو سایت

بهینه سازی صفحات سایت های مختلف بر اساس الگوریتم Google Hummingbird کار سختی نیست. اولین کاری که باید انجام دهید ایجاد محتوای ارزشمند است که کاربران گوگل به جستجوی آن می پردازند. در واقع ، هنگامی که برنامه ای می خواهد سایت شما را ترک کند ، باید سعی کنید یک سایت پر از اطلاعات مفید را ترک کنید.

در اینجا چند تکنیک جستجوگر جستجو وجود دارد که با به روزرسانی Hummingbird مطابقت دارد.

الگوریتم جستجوی گوگل در سئو

متنوع سازی طول محتوا سایت

با ارسال نکاتی در مورد یادگیری الگوریتم مرغ مگس خوار و همچنین یادگیری سئو ، ارسال مطالب طولانی مزایای زیادی برای شما خواهد داشت که در مقاله های قبلی توصیه های خوبی در مورد آنها ارائه دادیم.

اما نکته اینجاست که اگر تمام محتوای سایت شما مثلاً 2000 کلمه باشد ، ممکن است نتوانید تمام خواسته های کاربران خود را برآورده کنید. بنابراین ، برای بهبود وضعیت سایت بهتر است تنوع مناسبی بین پست های سایت ایجاد شود. به طور کلی بهتر است زیاد درگیر محتوای سایت خود نباشید.

تولید محتواهای بصری

مقالات عمیق و طولانی که برای کاوش موضوعات پیچیده طراحی شده اند طبیعتاً مورد توجه خوانندگان قرار نمی گیرند. امروزه بسیاری از افراد به دنبال خواندن مقالات متنی نیستند یا به طور کلی وقت کافی برای خواندن 3000 کلمه ندارند. در این حالت ، بهترین کار ایجاد محتوایی است که از نظر بصری جذاب باشد.

فیلم های آموزشی بهترین راه حل موجود در این زمینه است. اگر بتوانید فیلم های آموزشی خوبی برای موضوعی که در نظر دارید تهیه کنید ، طبیعتاً بازدید و بازدید سایت شما به طرز چشمگیری افزایش می یابد.

از زبان نوشتاری مناسب استفاده کنید

مسئله ای که بسیاری از سایت ها در آن عملکرد خوبی ندارند ، درک موقعیت زبان نوشتاری است. طبیعتاً نوع نوشتاری که یک مقاله آموزشی دارد باید بسیار متفاوت از مقالات سرگرم کننده باشد.

زبان نوشتاری نیز بسته به نوع مخاطبین سایت تغییر خواهد کرد. بنابراین ، بهتر است قبل از شروع تولید محتوای سایت ، کاربران سایت خود را به خوبی بشناسید و بفهمید که دقیقاً به دنبال چه محتوایی هستند.

نکته مهم در اینجا این است که در هر زبان نوشتاری ، متن باید جذاب باشد. جذابیت متن نیز بسته به نوع کاربران تغییر خواهد کرد.

پیاده سازی میکرودیتاهای schema

گوگل بارها و بارها اظهار داشته است كه نشانه گذاري طرحواره عامل رتبه بندي نيست. این کاملاً درست است. اما این بدان معنا نیست که اجرای چنین ریز داده ها تاثیری در روند SEO شما ندارد.

استفاده از این نشانه گذاری ها می تواند بسیار موثر باشد. به خصوص با توجه به اینکه الگوریتم Hummingbird اهمیت زیادی به جستجوی معنایی می دهد. ما در Noseo به طور مفصل درباره نشانه گذاری طرح واره صحبت کرده ایم که می توانید به خوبی از آن استفاده کنید.

آینده الگوریتم مرغ مگس خوار چیست؟

بسیاری از کارشناسان معتقدند که در آینده ای نه چندان دور ، رایانه ها می توانند زبان انسان ما را به خوبی تحلیل کنند. امروز ، چندین سال پس از این به روزرسانی Google Hummingbird ، ما شاهد پیشرفت های زیادی در سایر قسمت های الگوریتم رتبه بندی موتور جستجو هستیم که هدف همه آنها بهبود وضعیت جستجوها است. انصافاً ، گوگل در این زمینه کار بزرگی انجام داده است و همچنین انتظار می رود در سالهای آینده در جستجوی معنایی پیشرفت بهتری داشته باشد.

امیدواریم از این آموزش الگوریتم مرغ مرغ مگس خوار نهایت استفاده را برده باشید و با درک صحیح از ماهیت این به روزرسانی الگوریتم گوگل ، روند فعالیت های خود را به بهترین شکل ممکن بهینه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

5 + شش =

فهرست