6 مرحله طلایی بهبود کلمه کلیدی در سئو

بهبود یک کلمه کلیدی مانند حفظ یک وسیله نقلیه منظم و مداوم است. شما همیشه باید این کار را انجام دهید. در غیر این صورت ممکن است ماشین شما حرکت نکند و به جلو حرکت کند. این به ویژه برای کلمات کلیدی در سایت شما صدق می کند. ارزیابی و بهینه سازی لیست عبارات کلیدی سایت بسیار مهم و ضروری است.

بهبود یک کلمه کلیدی مانند حفظ یک وسیله نقلیه منظم و مداوم است. شما همیشه باید این کار را انجام دهید. در غیر این صورت ممکن است ماشین شما حرکت نکند و به جلو حرکت کند. این به ویژه برای کلمات کلیدی در سایت شما صدق می کند. ارزیابی و بهینه سازی لیست عبارات کلیدی سایت بسیار مهم و ضروری است.

لازم به یادآوری است که اینها کلمات کلیدی هستند که باعث می شوند سایت شما در نتایج موتور جستجو بالا بماند. الگوریتم رتبه بندی گوگل به طور مداوم به روز می شود و تغییر می کند. بنابراین ، شما همیشه باید کلمات کلیدی را برای هر صفحه از وب سایت خود بهبود بخشید تا همیشه در این موتور جستجوگر پیشتاز باشید.

به همین دلیل ، در این مقاله ما تصمیم گرفتیم در مورد بهترین تمرینات در این زمینه به شما بگوییم تا بتوانید از آنها برای بهبود وضعیت کلمات کلیدی خود استفاده کنید.

1. کلمات کلیدی خود را بر اساس هدف خریداران انتخاب کنید

این امر به ویژه برای وب سایت های خرده فروشی که دارای وبلاگ قدرتمندی هستند و می خواهند کلمات کلیدی را برای محتوای خود بهبود بخشند ، صدق می کند. اکثر قریب به اتفاق خریداران آنلاین جستجوی کلمات کلیدی را شروع نمی کنند. آنها می خواهند درباره محصول بیشتر بدانند. بیایید بگوییم یکی از خدمات وب سایت فروشگاه شما فروش کولر است. قبل از تمرکز روی عبارت کلیدی خرید کولر گازی ، ما شما را به کار با اصطلاحات کلیدی مانند عیب یابی کولر گازی ، متخصص تهویه مطبوع ، قطعات کولر گازی و … دعوت می کنیم و سعی کنید کاربر را در محتوای خود متقاعد کنید. خدمات مارک دار

2. بهینه کلمه کلیدی برای ساختار عبارات مورد نظرتان

اگر دوره آموزش سئو را گذرانده اید ، قطعاً به شما گفته شده است که برای اجرای یک استراتژی محتوای قدرتمند ، باید پیش از موعد لیستی از عبارات کلیدی را تهیه کنید. در بهبود کلمات کلیدی شما ، نکته مهم این است که ساختار کلی کلمات کلیدی ذکر شده شما باید مرتبط باشد. بنابراین ، توصیه می کنیم دستورالعمل های زیر را دنبال کنید:

  • در مورد کلمات کلیدی به خوبی تحقیق کنید
  • چندین لیست مختلف از عبارات کلیدی ایجاد کنید
  • هر یک از این لیست ها باید از نظر معنایی با هم مرتبط باشند
  • عبارات موجود در هر لیست باید دقیقاً مطابقت داشته باشند
  • این مراحل را بعد از چند ماه دوباره تکرار کنید.
بهبود کلمه کلیدی در سئو

3. توجه به عبارات کلیدی مخصوص تلفن همراه

طبق آمار ، کاربران سیستم عامل های مختلف از کلمات کلیدی یکسان استفاده نمی کنند. به همین دلیل ، روند بهبود کلمه کلیدی شما به چند دسته تقسیم می شود.

امروزه بیشتر افراد از تلفن های همراه خود برای جستجو استفاده می کنند. به همین دلیل شما باید روی بهبود کلمه کلیدی تلفن همراه خود تمرکز کنید. بر اساس تجربه ما ، افرادی که از تلفن های همراه خود برای جستجو استفاده می کنند اغلب از عبارات ساده تر و کوتاه تر برای یافتن آنچه می خواهند استفاده می کنند. بنابراین ، در محتوای وب سایت خود ، همیشه باید بخشی را به کاربران تلفن همراه اختصاص دهید.

4. تحلیل عبارات کلیدی قبلی

این یکی از مهمترین کارهایی است که می توانید برای بهبود سئوی سایت خود انجام دهید. مطمئناً بسیاری از رقبای شما از تحلیل کلمات کلیدی قبلی خود اطلاع ندارند. بنابراین در اینجا می توانید یک قدم جلوتر بروید:

  • ابزار SEO مناسب را انتخاب کنید
  • ورودی کلمات کلیدی قدیمی را بررسی کنید
  • همچنین رتبه وب سایت خود را برای این عبارات مشخص کنید
  • کلمات کلیدی ناموفق را جدا کنید
  • با استفاده از تحقیق درباره کلمات کلیدی ، بهترین عبارات جایگزین را انتخاب کنید
  • در آخر ، عبارات خود را مطابق با اصول SEO حرکت دهید

توصیه می کنیم این مراحل را هر 6 ماه یکبار انجام دهید.

5. عبارات کلیدی طولانی را نادیده نگیرید

کلمات کلیدی دم بلند می توانند به طرز شگفت انگیزی به بهبود روند کلمات کلیدی در سئو وب سایت شما کمک کنند. کلمات کلیدی طولانی دارای دو ویژگی بسیار مهم هستند:

  • آنها در بهینه سازی برای جستجوی صوتی بسیار کمک می کنند
  • کسب رتبه 1 برای آنها راحت تر است

طبق آمار ، امروزه همان کاربرانی که بیشتر از تلفن های همراه برای جستجوی خود استفاده می کردند تمایل زیادی به جستجوی صوتی خود دارند. همانطور که می دانید ، مردم از عبارات طولانی تر در جستجوی صوتی استفاده می کنند. به همین دلیل ، اگر یک استراتژی محتوای قدرتمند می خواهید ، باید کلمات کلیدی طولانی را در نظر بگیرید.

6. تحلیل جستجوی داخلی در وب سایتتان

برخی از بهترین کلمات کلیدی که برای بهبود کلمات کلیدی مهم هستند ممکن است درست در مقابل چشمان شما باشند. اما شما تاکنون به آنها توجه نکرده اید. کاربران ممکن است به دلایل مختلف به وب سایت شما بیایند و سپس تصمیم بگیرند که در وب سایت شما جستجو کنند تا آنچه را که می خواهند پیدا کنند.

در نتیجه ، استفاده از این عبارات در محتوای محتوای شما می تواند به بهبود رتبه بندی کلی سایت کمک کند. برای این کار ، ابزارهای بهینه سازی سایت زیادی وجود دارد که می توانید با یک جستجوی ساده پیدا کنید.

سخن آخر

تحقیقات کلمات کلیدی یکی از مهمترین قسمتهای سئو است و مهمترین مرحله ای که باید بعد از آن انجام شود ، استفاده از تکنیک های بهبود کلمات کلیدی است. امیدواریم با استفاده از نکات موجود در این مقاله بتوانید میزان بازدید و رتبه بندی هر یک از کلمات کلیدی خود را به شدت افزایش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

20 + 16 =

فهرست