کلمات کلیدی LSI و نکات شگفت انگیز آن

کلمات کلیدی LSI یکی از موضوعات اصلی در Google بوده است و موتور جستجو اظهار داشته است که اهمیت کلمات کلیدی LSI از سال 2015 تاکنون سر به فلک کشیده است. با این حال ، گوگل هنوز به مدیران سایت نگفته است که کلمات کلیدی LSI به هر چیزی اشاره دارند.

کلمات کلیدی LSI یکی از موضوعات اصلی در Google بوده است و موتور جستجو اظهار داشته است که اهمیت کلمات کلیدی LSI از سال 2015 تاکنون سر به فلک کشیده است. با این حال ، گوگل هنوز به مدیران سایت نگفته است که کلمات کلیدی LSI به هر چیزی اشاره دارند.

LSI مخفف Latent Semantic Indexing است. معنای سیستم شاخص معنایی پنهان. به طور خلاصه ، این یک برنامه کامپیوتری است که برای کمک به شما در درک مترادف متن طراحی شده است. البته ممکن است قبلاً شنیده باشید که گوگل خبرهایی در مورد هوش مصنوعی و یادگیری ماشین را اعلام کرده است.

برای برخی از شما ، این ممکن است کمی مشکل باشد. نگران نباش. کلمات کلیدی LSI اکنون بخشی اصلی از الگوریتم رتبه بندی موتور جستجوی گوگل هستند. در نتیجه ، مدتی را صرف یادگیری این مفهوم خواهید کرد و طبیعی است که می توانید از این اطلاعات برای بهبود استراتژی بهینه سازی وب سایت خود به بهترین شکل استفاده کنید.

اگر این کلمات کلیدی را نادیده بگیرید ، وب سایت و تجارت اینترنتی شما می تواند دو مشکل عمده داشته باشد:

  • از دست دادن بسیاری از تماس ها
  • عقب ماندن از رقبا
  • برای تعداد زیادی از عبارات کلیدی رتبه بندی نکنید
  • از دست دادن ترافیک طبیعی گوگل

در این مقاله ، ما روند LSI را با جزئیات بررسی می کنیم.

  • کلمات کلیدی LSI چیست؟
  • چگونه آنها را پیدا کنم؟
  • و اینکه چگونه می توانید از آنها برای بهبود عملکرد سایت خود استفاده کنید

در همین راستا ، از شما دعوت می کنیم تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

LSI  چیست؟

روند LSI با الگوریتم رتبه بندی گوگل آغاز می شود. LSI در سال 2004 در الگوریتم رتبه بندی گوگل گنجانیده شد تا به موتور جستجو کمک کند نتایج مربوطه را به کاربران خود نمایش دهد.

با این حال توجه داشته باشید که اجرای LSI محدود به کلمات کلیدی نبود. LSI درواقع دروازه Google را برای درک متن لنگر پیوندهای مختلف باز کرد ، یا اینکه بفهمد چگونه گروهی از وب سایت های مرتبط در واقع به یکدیگر پیوند می خورند.

علاوه بر همه اینها ، گوگل با به روزرسانی الگوریتم رتبه بندی تغییرات بزرگی در این زمینه ایجاد کرده است. الگوریتم گوگل پس از به روزرسانی کاملاً تغییر کرده است. گوگل دیگر با هدف مطابقت دقیق کلمات کلیدی مختلف روبرو نبود و در نهایت تصمیم گرفت که آنها را در صفحات نتایج جستجو برای کاربران نمایش دهد. در حقیقت ، موتور جستجو توانست نتایج را از لحاظ معنایی مربوط به کاربران نشان دهد.

به طور کلی ، این بدان معنی است که موتور جستجوی گوگل فقط از کلمات کلیدی که در محتوای خود استفاده می کنید و تعداد زیادی از آنها در محتوای خود استفاده کرده اید راضی نیست. در عوض ، Google روی آنچه می خواهید به مخاطبان خود ارائه دهید تمرکز می کند.

حال بهتر است نحوه انجام این فرآیند را بررسی کنیم. با خزنده های موتور جستجوی گوگل شروع کنید. وقتی Google صفحه شما را خزنده می کند ، از کلمات کلیدی استفاده می کند تا بفهمد موضوع کلی صفحه درباره چیست و قصد دارید به چه چیزی بپردازید. اما پس از به روزرسانی LSI ، خزنده های Google سعی می کنند به عبارات کلیدی دیگری که در متن محتوا استفاده می کنید توجه کنند. الگوریتم Google مبتنی بر این است که خزنده ها را مجبور به درک خوبی از عنوان کسب و کار ، نوع فعالیت و کلیت صفحات سایت خود کنید.

در واقع ، الگوریتم گوگل می تواند یک صفحه را مطالعه کند تا بفهمد موضوع آن چیست. این یعنی چی؟

Google می تواند کلمات موجود در صفحه یک سایت را یکی یکی بررسی کند. به طور جداگانه. به عنوان مثال ، این موتور جستجو می تواند تفاوت بین معنی اصلی کلمه و آرایه ادبی آن را تشخیص دهد. مثل این است که شما یک عبارت را به صورت مجازی استفاده می کنید اما معنای دیگری در ذهن دارید.

بنابراین ، Google از کلمات کلیدی برای درک موضوع یک متن استفاده می کند. دقیقاً همانطور که انسان همان متن را می خواند. اینجاست که مفهوم LSI در الگوریتم رتبه بندی گوگل مطرح می شود.

جدا از آن ، هدف اصلی Google نشان دادن بهترین نتایج برای کاربران خود است. حتی آن قسمتهایی که هیچ کس به دنبال آنها نبوده است. این یک دستاورد بسیار ارزشمندی است که گوگل بدون مفهوم LSI نمی توانست به آن دست یابد.

اکنون ، ممکن است موضوعی در ذهن برخی از شما وجود داشته باشد. به عنوان مثال ، در همان وب سایت خبری که با چندین دسته از جمله SEO ، طراحی سایت ، بازاریابی از طریق ایمیل ، تجارت آنلاین و غیره سرو کار دارد ، Google چگونه مفهوم LSI را در وب سایت ما پیاده سازی می کند؟

باید بگوییم که نحوه استفاده از مفاهیم مختلف در یک وب سایت باید به گونه ای باشد که گوگل ارتباط این مفاهیم را درک کند. ما همه اینها را جمع کردیم و گوگل متوجه شد که ما در کار بازاریابی دیجیتال هستیم.

اگر صفحه ای در وب سایت خود داشته باشید که عبارت sneakers را هدف قرار دهد و همچنین از اصطلاح کفش کوهنوردی در صفحه خود استفاده کنید ، Google متوجه تعامل بین این دو عبارت شده و آنها را در نتایج جستجوی شما جفت می کند. کاربران نشان می دهند.

در این حالت ، اگر کسی اصطلاح کفش پیاده روی را جستجو کند ، Google همچنین محتوایی را به شما نشان می دهد که عبارت sneakers را هدف قرار دهد.

نکته بسیار مهمی که برخی از مردم در مورد آن اشتباه می کنند.

در مثال بالا ، Google رتبه های بالا را برای هر دو اصطلاح نادیده می گیرد و اصطلاح اولیه را برای گرفتن بالاترین رتبه بندی اولویت بندی می کند.

خوب ، تاکنون باید درک کامل و دقیقی از کلمات کلیدی LSI داشته باشید و بدانید که باید از کلمات کلیدی LSI در متن محتوای خود استفاده کنید. اما سوال اصلی این است:

چه اصطلاحاتی برای استفاده به عنوان کلمات کلیدی LSI در محتوای وب سایت شما مناسب هستند؟

در زیر این موضوع را بررسی خواهیم کرد.

کلمات کلیدی LSI

چگونه بهترین کلمات کلیدی LSI را پیدا کنیم؟

تکنیک ها و ترفندهای بی شماری برای یافتن بهترین کلمات کلیدی LSI وجود دارد که به دو مورد از مهمترین آنها اشاره خواهیم کرد:

نکته اول: کسب و کار خود را بشناسید

اولین قدم شما باید کاوش در طبیعت باشید. شما باید هرچه بیشتر در مورد تجارت خود اطلاعات کسب کنید. وقتی تجارت و صنعت خود را به بهترین وجه می دانید ، به طور طبیعی می دانید کدام یک از کلمات کلیدی LSI بهترین هستند و از کدام کلمات کلیدی می توانید برای بهبود تجارت خود استفاده کنید.

به عنوان مثال ، فرض کنید شما یک تجارت آنلاین دارید و می خواهید یک محصول خاص را بفروشید. همچنین می دانید که مخاطبین شما از نام محصول اصلی برای خرید از Google استفاده نمی کنند. در نتیجه ، شما ابتدا عبارت کلمه کلیدی اصلی خود را به عنوان نام محصول صحیح و کلمات کلیدی را که می دانید کاربران از آنها برای دستیابی به محصول شما به عنوان کلمات کلیدی LSI استفاده می کنند ، لیست می کنید.

آیا میدانید کلمات کلیدی LSI چیست؟

در نتیجه ، کسب دانش کافی و صحیح از روند تجارت می تواند به شما در یافتن بهترین کلمات کلیدی مترادف کمک کند. اکنون شما تحت پوشش قرار گرفته اید. با قرار دادن شرح مختصری از محصول خود در هسته محتوای خود ، از این عبارت نیز استفاده می کنید که کاربران شما بیشتر برای رسیدن به هدف خود استفاده می کنند. وقتی Google صفحه شما را خزنده می کند ، می فهمد که این مترادف ها مربوط به تجارت هستند و در واقع از محتوا و دانش شما استفاده می کنند و نتایج مربوطه را برای افراد مختلف برای کلمات کلیدی LSI ارائه می دهد. آهسته. تدریجی

البته ، شما تنها منبع این اطلاعات در Google نیستید. گوگل این اطلاعات را از سایر رقبا نیز به دست می آورد و معمولاً می فهمد که مشكلات این مشاغل چیست.

اکنون یاد گرفته اید که چگونه اولین قدم را برای یافتن بهترین کلمات کلیدی مترادف بردارید. اما این به تنهایی کافی نیست. علاوه بر کسب دانش در مورد تجارت خود ، باید از ابزارها نیز استفاده کنید.

” این مقاله ادامه دارد… ”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

دوازده − 11 =

فهرست