تکنیک های سئو در سال 2020

تکنیک های SEO 2020 امروزه به اولویت اول سئو کاران و متخصصان مختلف تبدیل شده است. اکنون وقت آن است که ببینیم چه چیزی در انتظار متخصصان سئو در سال 2020 است. به خاطر داشته باشید که اگر اطلاعات مفیدی را در این زمینه جمع نکنید ، قطعاً از رقبای خود عقب خواهید ماند. در نتیجه عدم آگاهی از موضوعات مهم SEO در سال 2020 که باید بیشتر روی آنها تمرکز کنید ، می تواند صدمات جدی به تجارت شما وارد کند.

تکنیک های SEO 2020 امروزه به اولویت اول سئو کاران و متخصصان مختلف تبدیل شده است. اکنون وقت آن است که ببینیم چه چیزی در انتظار متخصصان سئو در سال 2020 است. به خاطر داشته باشید که اگر اطلاعات مفیدی را در این زمینه جمع نکنید ، قطعاً از رقبای خود عقب خواهید ماند. در نتیجه عدم آگاهی از موضوعات مهم SEO در سال 2020 که باید بیشتر روی آنها تمرکز کنید ، می تواند صدمات جدی به تجارت شما وارد کند.

اکنون ممکن است از خود بپرسید که استراتژی ها و تکنیک های موثر در جستجوگرها چیست که به شما کمک می کند تا بر SERP ها تسلط داشته و از طریق SEO در سال 2020 درآمد بیشتری کسب کنید؟

به همین دلیل است که ما در این مقاله به بررسی این سوال می پردازیم.

خالی از لطف نیست که بدانیم این 10 موردی که باید به عنوان تکنیک های SEO 2020 به آنها توجه کنید ، طبق گفته امیر قمصری در کلاسهای آموزش سئو و برخی از برترین متخصصان سئو جمع آوری شده است. بنابراین پیشنهاد می کنیم ادامه این مقاله سایت سئو را با دقت بیشتری مطالعه کنید.

BERT و بهینه سازی متمرکز بر کاربر

در سال 2019 ، انتشار نسخه جدید الگوریتم ERT توسط گوگل توجه بسیاری را به خود جلب کرد. به طور طبیعی ، هر متخصص SEO دوست دارد برای ERT بهینه سازی کند.

خوب ، ما می خواهیم به جای تمرکز بر چگونگی بهینه سازی برای این الگوریتم خاص ، به نظر یک استراتژیست جستجوگرها ، کلی استنزی نگاه کنیم ، که معتقد است ما باید روی بهینه سازی برای کاربر و از نظر فنی ، ارائه محتوای مرتبط تمرکز کنیم.

به طور خلاصه ، این به معنای ارزیابی مجدد نقاط دسترسی کاربر برای جستجو و مطابقت با محتوای شما است. این مسئله در لیست شما برای تکنیک های SEO 2020 بسیار مهم است.

استنزه می گوید: “مکانیزم بررسی ، نمایه سازی و تحویل محتوا به کاربر در شرایط مختلف را بررسی کنید.” “اکنون که کاربران گزینه های زیادی برای جستجوی اطلاعات دارند ، متخصصان سئو همیشه باید اصول معماری شفاف و ارائه محتوا را در نظر داشته باشند.”

به گفته الی شوارتز ، با استفاده از ERT در الگوریتم های رتبه بندی و Featured Snippets ، Google اکنون پیشرفت چشمگیری در جستجوی مطابقت با کاربر هدف داشته است و دیگر از سنجه های قدیمی مانند مطابقت دقیق کلمات استفاده نمی کند. بنابراین ، برای جلب رضایت گوگل ، باید این موضوع را در اولویت ها و تکنیک های SEO 2020 وب سایت خود قرار دهید.

شوارتز می گوید که “محتوا باید دقیقاً مطابق با هدف کاربر نوشته شود ، و نه فقط یک رشته از کلمات متناسب با س searchال جستجوی کاربر.” ابزار جستجوی کلمات کلیدی ممکن است مانند گذشته مفید نباشد زیرا مجموعه داده اصلی برای تولید محتوا از عبارات جستجوی پیشنهادی ایجاد شده است. “تا سال 2020 ، بهینه سازهای موتور جستجوی هوشمند قطعاً سعی می کنند ارتباط بیشتری با مشتریان برقرار کنند تا نیازهای واقعی آنها را درک کنند.”

فردریک دوبو ، مدیر کل موتور جستجوگر بینگ ، می گوید که جستجوهای کلمات کلیدی ، حداقل تا آنجا که ما می دانیم ، قطعاً قدیمی است.

دوبوت می گوید: “تحقیقات در مورد NLP (پردازش زبان طبیعی) و یادگیری عمیق بسیار سریع در حال پیشرفت است ، بنابراین جای تعجب نیست که موتورهای جستجو تا سال 2020 به طور کامل بر روی هدف جستجوی کاربر متمرکز شوند.” “فعالان سئو و ارائه دهندگان ابزار باید بر یافتن و رفع نیازهای کاربر متمرکز شوند.”

علاوه بر این ، همانطور که توسط Jenn Matthews ، مدیر ارشد SEO در Groupon اشاره شده است ، Google به طور مداوم نتایج جستجو را بر اساس تجربه کاربر به روز می کند و بهینه می کند. براساس تطبیق کلمات کلیدی یا محتوای صفحه نیست.

وی گفت: “سئوکاران باید تأثیر این تغییرات را در محتوای خود درک کنند و همچنین از آخرین به روزرسانی های Google که این روندها را شکل داده اند آگاه باشند.”

Duane Forrester ، مدیرعامل صنعت بینش می گوید: “در سال های اخیر ، ما همیشه می خواستیم روی هدف کاربر متمرکز شویم و جهت عملکرد کاربر را بهتر درک کنیم.” این مسئله اکنون به قسمت بسیار مهمی از کار ما تبدیل شده است و رشد و بقای بسیاری از شرکت های آنلاین به این امر بستگی دارد.

وی ادامه می دهد: “اگر روی هدف کاربر متمرکز شوید ، قطعاً خواهید فهمید که کجا بروید”. “با ارائه بهترین پاسخ به سوالات خود از این طریق ، قطعاً می توانید مشتری جذب کرده و آنها را به بهترین شکل به مشتریان نهایی خود تبدیل کنید.”

تکنیک های سئو

آیا شما هم با این سخنان موافق هستید؟

کیت گود ، استراتژیست ارشد SEO در IBM ، می گوید شما باید بر روی چگونگی صحبت مشتریان در مورد نگرانی ها ، نگرانی ها و نیازهای خود در تمام جنبه های فرآیند خرید تمرکز کنید.

وی گفت: “علاوه بر این ، ما باید تلاش های خود را فراتر از سفر خرید مشتری گسترش دهیم تا محتوایی را فراهم كنیم كه نیازهای مشتری پس از خرید را تأمین كند ، یعنی پشتیبانی ، فرصت های پشتیبانی ، ایجاد.” برای ارتباط با مشتری در خریدهای آینده. “

سام هولینگسورث ، مدیر تحقیق در ارتفاع ده هزار ، می گوید: “ما همیشه باید بر مشتری خود تمرکز کنیم.”

وی می گوید: “مارك های بسیار زیاد مشتریان بالقوه را جذب كرده و تحت تأثیر قرار نمی دهند.” مشتریان همیشه ارزش واقعی را می خواهند. “مانند فروشگاه های آجر و ملات ، مشتریان می خواهند بدانند كه شما طرف آنها هستید ، آنها می خواهند بدانند كه می توانند به شما اعتماد كنند و شما شریك مطمئنی هستید كه در دراز مدت رابطه خوبی با او خواهید داشت. “

کارولین لیدن ، کارشناس ارشد جستجوگرها و صاحب جستجوی Hermit ، امیدوار است که اقدامات SEO در سال 2020 به طرز چشمگیری تغییر کند و ما را به بعد انسانی و کیفی جستجو برساند.

وی می گوید: “بسیاری از بازاریابان محصولات و خدمات خود را به گونه ای می فروشند كه هرگز با مخاطبان خود رو در رو نشوند.”

سارا گورباخ ، مدیر ارشد Seer Interactive ، گفت: “بدون صحبت با مشتریان و درک اینکه چرا آنها رفتار می کنند ، توانایی ما برای دستیابی به استراتژی های پیچیده و هوشمند بسیار محدود است.”

وی گفت: “بنابراین ، من برای سال 2020 پیشنهاد می کنم اطمینان حاصل کنم که با مشتریان خود ارتباط برقرار می کنید.” با آنها صحبت کنید ، از آنها بخواهید تا در مورد نحوه خرید ، نحوه جستجو و نحوه مرور سایت شما به شما بگویند. “شما می توانید از این داده ها در تمام تصمیمات خود استفاده کنید.”

رایان جونز ، مدیر تیم SEO در Publicis Sapient ، می گوید بهینه سازی موتور جستجو فقط از طریق تکنیک های SEO در یک استراتژی بازاریابی یکپارچه حاصل می شود.

او می گوید: “اکنون بیش از هر زمان دیگر ، شرکت ها باید SEO را به عنوان یکی از مهمترین بخشهای برنامه های کاری خود ببینند ، نه فقط یک ادویه اضافی.” سئوکاران باید مهارت های خود را درک کنند تا بازاریابی و فرآیندهای دیجیتال را درک کنند. “در آینده ، سئوکاران دیگر نیازی به حل مشکلات سئو نخواهند داشت ، آنها بیشتر بر روی مسائل تجاری و بازاریابی تمرکز خواهند کرد.”

در پایان ، یکی از ترفندهای اصلی SEO 2020 این است که اعتماد وب سایت خود را به کلمات کلیدی به حداقل برسانید و سعی کنید کاربران را به خوبی بشناسید و متناسب با نیازهای آنها محتوا ایجاد کنید.

تولید محتوا با بالاترین ارزش و کیفیت ممکن

محتوا همیشه بخشی حیاتی از سئو سایت بوده و خواهد بود. محتوا در سئو سایت بر همه چیز تأثیر می گذارد. از ساختار سایت و استراتژی های ساخت پیوند داخلی گرفته تا انواع پیوندهایی که قصد دارید در آینده ایجاد کنید. یکی از روش های SEO 2020 بهبود کیفیت محتوای وب سایت شما و محتوایی است که قصد دارید در آینده منتشر کنید.

” این مطلب ادامه دارد… ”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

2 × پنج =

فهرست