7 تکنیک رعایت اصول سئو در محتوا

رعایت اصول SEO در محتوای خود گامی بسیار مهم و موثر در جذب اقدامات وب سایت است. ما حداقل یک پست در روز برای مخاطبان خود منتشر می کنیم و ویژگی اصلی همه این مقالات آموزشی این است که همه آنها هنگام تولید محتوا به اصول SEO پایبند هستند.

رعایت اصول SEO در محتوای خود گامی بسیار مهم و موثر در جذب اقدامات وب سایت است. ما حداقل یک پست در روز برای مخاطبان خود منتشر می کنیم و ویژگی اصلی همه این مقالات آموزشی این است که همه آنها هنگام تولید محتوا به اصول SEO پایبند هستند.

این روند به ما کمک کرد تا کاربران زیادی را با نام تجاری خود آشنا کنیم. در نتیجه ، محتوا یک اصل بسیار مهم برای تجارت شما است که نیاز به توجه ویژه ای نیز دارد.

قطعاً نباید انتظار داشته باشید با ایجاد متنی ساده و بدون ساختار افراد زیادی را به سمت سایت خود جذب کنید. ایجاد محتوای SEO تنها راه حلی است که می تواند در این زمینه به شما کمک کند. ایجاد محتوایی که به اصول سئو و بهینه سازی پایبند باشد برای شخص می تواند چالش برانگیز باشد. به همین دلیل ، در این مقاله ، ما 7 روش عالی ایجاد محتوای SEO را در اختیار شما قرار می دهیم تا بتوانید از آنها استفاده کنید و در گردش کار خود بگنجانید تا بهره وری SEO خود را به حداکثر برسانید.

1. انجام تحقیق کلمات کلیدی به صورت مداوم

اکنون که تصمیم به ایجاد و انتشار محتوای ارزشمند دارید ، ابتدا باید مطمئن شوید که Google به موضوع و عنوان شما اهمیت می دهد. این هدف از تحقیق کلمات کلیدی است. با شناسایی محبوب ترین و محبوب ترین جستجوها می توانید بفهمید که Google به چه موضوعاتی علاقه مند است و کاربران این موتور جستجو بیشتر به دنبال چه چیزی هستند.

هنگامی که لیست کاملی از کلمات کلیدی موردنظر برای رتبه بندی خود را بدست آوردید ، وقت آن است که استفاده از آنها را برای ایجاد محتوای SEO مورد نظر خود شروع کنید. در زیر یک نمای کلی از استفاده از عبارات کلیدی در متن آورده شده است:

  • مکان عبارات کلیدی
  • کلمات کلیدی و عبارات اصلی را با کلمات کلیدی اضافی جدا کنید
  • با استفاده از این عبارات نکات مربوط به SEO را دنبال کنید
  • تکرار بهینه عبارات کلیدی
  • استفاده از کلمات کلیدی در عنوان و توضیحات متا

2. به کارگیری صحیح عبارات کلیدی در متن محتوا

در برهه ای از زمان ، اگر تمام عبارات کلیدی مورد نظر خود را در متن محتوای خود بگنجانید و آنها را به روشی بسیار نامطلوب تکرار کنید ، به راحتی می توانید رتبه های بالایی کسب کنید. اما امروزه با به روزرسانی الگوریتم رتبه بندی گوگل ، این روش به هیچ وجه مثر نیست. استفاده از کلمات کلیدی باید کاملاً بهینه شود.

یک نکته برای رعایت اصول SEO در محتوای خود این است که از کلمات کلیدی مرتبط در برچسب های H در صفحه وب سایت خود استفاده می کنید. عنوان اصلی صفحه طبیعتاً از اهمیت بیشتری برخوردار است. در نتیجه ، بهتر است تا حد ممکن با کلمه کلیدی اصلی خود شروع کنید. این نکته برای سایر برچسب های عنوان نیز بهتر مشاهده می شود.

توضیحات متا نیز بخشی از ایجاد محتوا است. در نتیجه ، باید کاملاً با اصول سئو مطابقت داشته باشد. یکی از اصول نوشتن محتوا این است که بیشتر کلمات کلیدی در توضیحات متا استفاده می شوند. به هر حال توجه داشته باشید که متن توضیحات متا نباید ساختاری برچسب مانند داشته باشد. شما باید تمام تلاش خود را بکنید تا اطمینان حاصل کنید که توضیحات متای صفحه در سایت ، اگرچه ماهیتی کوتاه و آموزنده دارد ، حاوی عبارات کلیدی نیز باشد.

تکنیک های سئو

3. تولید محتوا در مورد مسائلی که اهمیت دارند

قبل از شروع تولید محتوا و رعایت اصول SEO در محتوا ، بهتر است از خود بپرسید آیا کسی به این موضوع و مقاله اهمیت می دهد؟

بهتر است کمی واقع بین باشید؛ بسیاری از دارندگان وب سایت بدون دلیل خاصی تعداد زیادی پست در سایت خود منتشر کرده اند. این بدان دلیل است که اکثر مردم فراموش می کنند این انسانها هستند که می خواهند آنچه را که می خواهند بخوانند. در نتیجه ، شما همیشه باید در روند تولید محتوای SEO خود تعادل بین بهینه سازی موتور جستجو و بهینه سازی کاربر را حفظ کنید.

یکی از مواردی که می تواند افراد را به سمت برند شما جذب کند این است که می توانید مفهوم ارزشمندی را به آنها معرفی کنید. شما باید خدماتی را ارائه دهید که هیچ کس فکرش را نکرده باشد یا اطلاعاتی را که نمی توانند در هر سایتی پیدا کنند ارائه دهید. در این صورت می توانید مطمئن باشید که در زمینه سئو سایت خود پیشرفت های زیادی خواهید داشت.

4. یادگیری اصول سئو فنی سایت

فرض کنید که سایت شما اصلاً فهرست نشده است. در نتیجه ، اجرای تمام اصول سئو در تولید محتوا برای شما بی فایده خواهد بود. به طور طبیعی ، شما به عنوان شخصی که تولید محتوا است ، هیچ مسئولیتی در قبال درک نحوه تغییر سایت از HTTP به HTTPS یا بهینه سازی بودجه خزیدن وب سایت ندارید. اما به دست آوردن برخی اطلاعات اساسی در مورد SEO فنی می تواند به روند پایبندی به اصول SEO در محتوا کمک زیادی کند.

اول از همه ، بهتر است بدانید که چگونه Google صفحات سایت های مختلف را خزنده می کند. پس از درک چنین مسائلی ، تولید محتوا به مفهوم متفاوتی برای شما تبدیل می شود و طبیعتاً از آن لذت بیشتری خواهید برد.

5. بهینه بودن طول محتوا

با یک بررسی ساده متوجه خواهید شد که اکثر وب سایت هایی که توانسته اند بهترین رتبه بندی را برای مقالات خود بدست آورند ، از محتوای کوچک و مختصر استفاده نکرده اند. به عنوان مثال ، مقالات فارسی که هدف آموزشی دارند نباید از 1000 کلمه کمتر باشد (البته در این مورد موارد استثنایی نیز وجود دارد).

برخی معتقدند که محتوای 200 کلمه ای با کیفیت بسیار ارزشمندتر از محتوای بی ارزش 2000 کلمه ای است که هیچ معنایی را منتقل نمی کند. البته ، این تا حدودی درست است؛ اما نکته اینجاست که چقدر اطلاعات ارزشمند را می توانید در 200 کلمه ارائه دهید؟

طبیعتاً هرچه متن محتوای سایت طولانی تر باشد ، فضای بیشتری برای تجزیه و تحلیل و باز کردن مسائل خواهید داشت. در نتیجه ، تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که بیش از 1000 کلمه محتوای با کیفیت و ساختار ارزشمند در اختیار کاربران خود قرار دهید.

6. تحلیل مداوم عملکرد خود

اصول سئو در تولید محتوا محدود به موارد فوق نیست. شما باید مرتباً عملکرد خود را تجزیه و تحلیل کنید. ابزارهای رایگان و غیر رایگان بسیاری در Google وجود دارد که می توانید به راحتی با استفاده از آنها اطلاعات بسیار مفید و مفیدی درباره عملکرد ، پیشرفت ها و عقب ماندگی های خود را بدست آورید.

ما توصیه می کنیم که به طور منظم روند تولید محتوای سایت خود را با داده هایی که از حساب Google Analytics خود می گیرید مقایسه کنید.

بسیاری از افراد محتوای با کیفیت تولید و منتشر می کنند اما نمی توانند رتبه بالایی داشته باشند. این افراد برای کسب نتیجه دائماً در حال تغییر استراتژی محتوای خود هستند. اما پیشرفت قابل توجهی در روند فعالیت های آنها وجود ندارد. دلیل این امر این است که نتایج این افراد ممکن است اصلاً مربوط به محتوا نباشد. در عوض ، سایت آنها ممکن است مشکلاتی مانند سرعت پایین بارگذاری داشته باشد. این نشان می دهد که همه باید مرتباً حساب Google Analytics خود را بررسی کنند.

7. ویرایش محتوا

طبق اصول نوشتن محتوا ، تفاوت اصلی بین محتوای معمولی و تولید محتوای سئو در ویرایش است. ویرایش مجدد می تواند کمک زیادی به بهبود محتوایی کند که تولید می کنید.

برنامه هایی مانند OpenOffice و Google Docs ممکن است کار کنند. اما نکته این است که چشم انسان به طور طبیعی می تواند از بسیاری جهات عملکرد بهتری داشته باشد. ساختار محتوا ، نوع نوشتن ، مرور پاراگراف و … برخی از مواردی است که افراد می توانند برای بهبود آنها مطابق اصول زیبایی شناسی تغییراتی ایجاد کنند.

یکی از تکنیک های مربوطه این است که از افراد دیگر بخواهید محتوای شما را بخوانند و به شما بگویند که پس از تولید و انتشار محتوا چگونه می توانید آن را ویرایش کنید.

سخن آخر

توجه داشته باشید که تبدیل شدن به یک خالق محتوای خبره و متخصص در روند کار خود می تواند مدتی طول بکشد. شما باید در این زمینه تجربه کسب کنید و آزمایشات و خطاهایی را پشت سر بگذارید تا سرانجام در این زمینه متخصص شوید. پس از آن ، به راحتی می توانید اصول SEO را در محتوا رعایت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

هفده − پنج =

فهرست