معرفی برترین ابزارهای سئو

ابزارهای جستجوگرها یکی از مهمترین و مهمترین قسمتها در بهینه سازی صفحات وب سایت شما هستند. ابزارهای SEO زیادی در فضای مجازی وجود دارد که بسیاری از آنها در ابتدا خدمات خود را به صورت رایگان و پس از مدتی با پرداخت هزینه ارائه می دهند. در این مقاله سعی شده بهترین ابزارهای رایگان جستجوگرها برای استفاده در جهت بهبود روند تجارت شما به شما معرفی شود.

ابزارهای جستجوگرها یکی از مهمترین و مهمترین قسمتها در بهینه سازی صفحات وب سایت شما هستند. ابزارهای SEO زیادی در فضای مجازی وجود دارد که بسیاری از آنها در ابتدا خدمات خود را به صورت رایگان و پس از مدتی با پرداخت هزینه ارائه می دهند. در این مقاله سعی شده بهترین ابزارهای رایگان جستجوگرها برای استفاده در جهت بهبود روند تجارت شما به شما معرفی شود.

یکی از دلایل مفید بودن ابزارهای رایگان SEO این است که این ابزارها می توانند برای استارتاپ ها بسیار مفید باشند. در عین حال هیچ گونه هزینه اضافی متحمل نخواهند شد.

طبق آمار گوگل ، حدود 20٪ از کل افراد جستجوگر از ابزارهای SEO استفاده می کنند که خدمات رایگان دارند. البته به خاطر داشته باشید که ابزارهای بسیار خوبی که اطلاعات بسیار مفید و جامعی را در اختیار شما قرار می دهند می توانند به شما کمک کنند تا از ابزارهای رایگان. با این حال ، در این مقاله ، ما بهترین ابزارهای موجود را برای تأثیر بر کسب و کار شما جمع آوری کرده ایم.

 براساس تحقیقاتی که از مشتریان خود انجام داده ایم ، لیستی از ابزارهایی ایجاد کرده ایم که برای بهینه سازی وب سایت بسیار مورد استفاده قرار می گیرند و اکنون قصد داریم ابزارهای SEO در این مقاله را برای شما عزیزان ارائه دهیم.

ابزارهای رایگان سئو سایت

معرفی ابزارهای جستجوگرها در این مقاله ممکن است کمی طول بکشد. در نتیجه ، اگر می خواهید بهترین ابزارها را سریع یاد بگیرید ، پیشنهاد می کنیم از 3 ابزار زیر استفاده کنید:

  • Yoast SEO
  • Ahrefs Backlink Checker
  • مشاوره Über

کلمه کلیدی همه جا برای ارائه خدمات به کاربران به صورت رایگان استفاده می شود. اما این ابزارهای جستجوگرها در حال حاضر خدمات خود را فقط در صورت پرداخت کمیسیون ارائه می دهند. البته ، لطفا توجه داشته باشید که این ابزار می تواند بسیار موثر باشد ، اما از آنجا که رایگان نیست ، ما ابزارهای جستجوگرها را از این پیوند حذف کردیم.

البته برخی از موارد زیر 100٪ رایگان نیستند. این بدان معناست که ممکن است محدودیت های خاصی برای هر یک از آنها داشته باشید. علاوه بر این ، آن دسته از ابزارهایی که برای مدت زمان محدودی خدمات رایگان به کاربران خود ارائه می دادند ، از این لیست حذف شدند.

 ابزار Ahrefs Backlink Checker

ابزار Ahrefs Backlinks Checker به شما امکان می دهد تا 100 وب سایت برای هر وب سایت یا URL مورد نظر خود را مشاهده کنید. بدون خرید اشتراک ویژه. با استفاده از این ابزار می توانید به اطلاعات زیر دسترسی پیدا کنید:

  • ·        5 صفحه اول از نظر پیوندهای ارائه شده
  • ·        5 متن لنگر که اغلب تکرار می شوند
  • تعداد بک لینک ها و دامنه های سایت ارجاع داده شده
  • رتبه بندی دامنه DR سایت مورد نظر

این ابزار برای مشاغلی که می خواهند عملکرد رقبای سایت خود را تجزیه و تحلیل کنند بسیار مفید است. توجه داشته باشید که این اطلاعات را بدون هزینه دریافت خواهید کرد. همچنین به شما ایده هایی برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی و بهینه سازی محتوایی می دهد که می تواند پیوندهای بیشتری دریافت کند. در نتیجه می توانید پست های رقبای خود را بررسی کنید و ببینید آیا رقبا عملکرد خوبی داشته است یا خیر.

 ابزار Ahrefs Backlink Checker

2. ابزار Animalz Revive

با استفاده از این ابزار می توانید محتوای سایت خود را همیشه تازه و جدید نگه دارید. داشتن مطالب و به روزرسانی های جدید یکی از عوامل اصلی سئو است. با استفاده از ابزار Animalz Revive می توانید میزان بازدید محتوای خود را در فواصل مختلف نمودار بررسی کرده و در نهایت تصمیم بگیرید که کدام صفحات باید به روز شوند و دوباره بهینه شوند.

 ابزار AnswerThePublic

3. ابزار AnswerThePublic

یکی دیگر از ابزارهای جستجوگرها ، AnswerThePublic است. از زمان محبوبیت جستجوی صوتی در میان کاربران ، موضوع کلمات کلیدی با چالش های بسیاری روبرو شده است. برای این منظور ، بخش طولانی کلمات کلیدی در میان سایر عبارات کلمات کلیدی به طور مداوم در حال افزایش است.

ابزار AnswerThePlublic مواردی مانند مقالات سایت ، پست های شبکه های اجتماعی و موارد دیگر را بررسی می کند تا بفهمد کاربران بیشترین سوالات را دارند. سپس نتایج این سeriesالات را به عنوان کلمات کلیدی در نظر می گیرد و لیستی بسیار قدرتمند از کلمات کلیدی را در اختیار شما قرار می دهد. این اطلاعات از بسیاری جهات به شما کمک می کند. مانند موارد زیر:

  • این ابزار مجموعه ای از عبارات را دریافت می کند و بر اساس آنها ایده هایی برای تولید محتوا برای سایت شما فراهم می کند.
  • با استفاده از این ابزار می توانید عناوین مناسب برای مقالات سایت خود را تعیین کنید.
  • می توانید به جدیدترین و پر جستجوترین کلمات کلیدی دسترسی پیدا کنید.
  • با استفاده از این ابزار می توانید دقیقاً بفهمید که افراد به دنبال موضوعی هستند.

به طور کلی ، موتورهای جستجو برای یافتن پاسخ مناسب به سوالات افراد و نمایش آنها طراحی شده اند. حال ، اگر این هدف اصلی تجارت اینترنتی شما باشد ، این ابزار می تواند به شما کمک کند تا به خوبی به این هدف برسید.

ابزار Bing Webmaster Tools

4. ابزار Bing Webmaster Tools

ing Webmaster Tools م mostثرترین و پرکاربردترین ابزار SEO است. یکی از ویژگی های ابزارهای SEO این است که آنها می توانند به طور مداوم به اطلاعاتی که ارائه می دهند اضافه کنند. این ابزار بهترین عملکرد را در این زمینه نشان داده است. زیرا داده هایی که برای شما نمایش می دهد دائماً در حال گسترش است. طبیعتاً اگر استفاده از این ابزار SEO را شروع کنید ، به سرعت پیشرفت روند بهینه سازی سایت خود را مشاهده خواهید کرد.

ابزار Check My Links

Check My Links یک ابزار رایگان جستجوگرها است که به افراد کمک می کند تا روند پیوند وب سایت خود را تسریع کنند. این افزونه به سرعت صفحه مورد نظر شما را اسکن کرده و پیوندهای خراب یا نادرست سایت شما را شناسایی می کند.

نکته بعدی این است که با ابزار Check My Links می توانید استراتژی محتوای سایت خود را نیز بهبود ببخشید. اگر نتوانستید عنوان مناسبی برای محتوا انتخاب کنید ، پیشنهاد می کنیم وارد این ابزار شوید و پیوندهای خراب و نادرست را شناسایی کنید و سپس دوباره تولید محتوا را برای موضوعی که این پیوندها دارند شروع کنید.

6. ابزار Checkbot6. ابزار Checkbot

بسیاری از متخصصان جستجوگرها استفاده از ابزارهای Checkbot را در پاسخ به سوالات مربوط به معرفی ابزارهای SEO توصیه می کنند. راه اندازی و استفاده از آن یکی از دلایل اصلی محبوبیت این پلاگین است. زیرا افرادی که در زمینه SEO نیز مبتدی هستند می توانند از برنامه هایی که Checkbot دارد به خوبی استفاده کنند.

این ابزار به شما کمک می کند پیوندهای خراب را برطرف کنید ، محتوای تکراری را حذف کنید ، URL های بسیار خواندنی ایجاد کنید ، از هدایت مجدد موقت جلوگیری کنید و مطمئن شوید که هر عنوان صفحه ساختار منحصر به فردی دارد.

نکته دیگر اینکه سرعت سایت یکی از عواملی است که گوگل اهمیت زیادی برای آن قائل است و همچنین به آن دسته از سایت هایی که می توانند سرعت بارگذاری بالایی داشته باشند رتبه خوبی می دهد. در نتیجه می توانید با استفاده از این ابزار گام های بسیار مفیدی در بهینه سازی سرعت صفحات سایت خود بردارید.

این مقاله ادامه دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

هشت − چهار =

فهرست