6 ابزار بهینه سازی سایت برتر در سال 2020

یکی از مهارت هایی که کارشناسان سئو یا اصطلاحاً سئو کاران تسلط کامل دارند ، کار با ابزارهای بهینه سازی سایت است. اگر با مفهوم کلی سئو آشنا باشید ، متوجه خواهید شد که یکی از مواردی که در سئو باید به آن توجه شود ، بهینه سازی وب سایت است. متخصصان سئو همیشه در تلاشند تا با بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو ، بازدید وب سایت را افزایش دهند.

یکی از مهارت هایی که کارشناسان سئو یا اصطلاحاً سئو کاران تسلط کامل دارند ، کار با ابزارهای بهینه سازی سایت است. اگر با مفهوم کلی سئو آشنا باشید ، متوجه خواهید شد که یکی از مواردی که در سئو باید به آن توجه شود ، بهینه سازی وب سایت است. متخصصان سئو همیشه در تلاشند تا با بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو ، بازدید وب سایت را افزایش دهند.

دانستن نکات مربوط به SEO برای بهینه سازی وب سایت شما کافی نیست. علاوه بر داشتن دانش SEO ، شما همچنین باید دانش استفاده از ابزارهای بهینه سازی سایت را داشته باشید. امروزه بسیاری از مشاغل و سازمان ها برای رسیدن به صفحات اول نتایج جستجوی گوگل با یکدیگر رقابت می کنند.

این نشان می دهد اگر می خواهید در نتایج جستجوی Google رتبه اول را بدست آورید ، باید رفتار رقبا را تجزیه و تحلیل کنید. حال چگونه باید این تحلیل را انجام دهیم؟ آیا می توانیم عملکرد رقبای خود را به راحتی تحلیل کنیم؟ منتظر پاسخ اینگونه سالات باشید.

سپس ما ابزاری را در اختیار شما قرار می دهیم که به وسیله آنها می توانید عملکرد خود و رقبای خود را بررسی کرده و از استراتژی هایی برای بهبود آن استفاده کنید.

ابزار google search console

یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین ابزارها برای سئو و عملکرد کلی آن ، کنسول جستجوی گوگل است. این ابزار دارای ویژگی های بسیاری است که به وسیله آنها می توانید قسمت های مختلف وب سایت خود را بررسی کرده و از راه حل هایی برای بهبود آن استفاده کنید. با استفاده از این ابزار می توانید به راحتی بازدیدهای وب سایت خود را در فواصل زمانی مختلف بررسی کنید. همچنین می توانید جذاب ترین بخشهای وب سایت را که بیشترین بازدید مخاطبان را دارند پیدا کنید.

ویژگی اصلی این ابزار رایگان بودن آن در کنار قابلیت های فوق العاده آن است. کافیست سایت خود را در این ابزار ثبت کنید و خود را با فایلی که در سرور خود بارگذاری می کنید شناسایی کنید. در این صورت می توانید به راحتی از تمام ویژگی های این ابزار بهره مند شوید.

در اینجا برخی از ویژگی های این ابزار ذکر شده است:

  • صفحات نمایه سازی خود را توسط Google افزایش دهید
  • بازدید از سایت را در فواصل زمانی مختلف بررسی کنید
  • در موارد خزنده Google Crawler تحقیق کنید
  • گزارش خطاهای امنیتی
  • بخش پیام ها که معمولاً دارای خطا هستند ، موارد مهمی را به عنوان پیام برای شما ارسال می کند.
ابزار بهینه سازی

ابزار Keyword Planner گوگل

یکی دیگر از ابزارهای تجزیه و تحلیل سایت ، ابزار Keyword Planner است. وظیفه اصلی این ابزار یافتن کلمات کلیدی مرتبط با تجارت شما است. البته ابزارهای تحقیق درباره کلمات کلیدی بسیاری در اینترنت وجود دارد که هرکدام قابلیت های خاص خود را دارند اما این ابزار می تواند از قابلیت اطمینان بیشتری برخوردار باشد زیرا توسط گوگل ارائه شده است. برخی از ویژگی های این ابزار به شرح زیر است:

  • تعداد جستجوهای یک کلمه را در بازه های زمانی مختلف تعیین کنید
  • قسمت فیلتر این ابزار به شما امکان می دهد کلمه کلیدی یا کلمات کلیدی را در حوزه تخصص خود و وب سایت مورد نظر خود جستجو کرده و اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار دهید.
  • بخش جالب کلمات کلیدی منفی که می توانید از برنامه ریز صفحه کلید بخواهید در مواردی که نمی خواهید به شما نشان ندهد. به عنوان مثال ، برای کلمه کلیدی “SEO وب سایت” شما نمی خواهید موارد مربوط به آموزش را به شما نشان دهیم. فقط کلمه “آموزش” را در این بخش قرار دهید.

این ابزار بهینه سازی سایت به شما آماری از حجم جستجوی کلمه را در یک بازه زمانی خاص ، تجزیه و تحلیل رقبا و تاکنون می دهد تا بتوانید استراتژی بهتری برای خود برنامه ریزی کنید.

ابزار google Analytics

یکی دیگر از ابزارهای تجزیه و تحلیل سایت که توسط گوگل توسعه یافته است ، Google Analytics نام دارد. وظیفه اصلی این ابزار بررسی رفتار کاربران و عملکرد آنها در وب سایت است. با استفاده از این ابزار می توانید محتوایی را که بازخورد زیادی از کاربران داشته است به راحتی پیدا کنید و عملکرد خود را در تولید محتوا بهبود ببخشید. در نگاه اول ، این ابزار یک سایت معمولی است که با معرفی سایت خود به این سایت اطلاعات زیادی در اختیار شما قرار می دهد. این ابزار به س questionsالات زیر پاسخ می دهد:

  • وب سایت شما چند بازدید دارد؟
  • کاربرانی که از وب سایت شما بازدید می کنند چه کاری انجام می دهند؟
  • چه زمانی بیشتر کاربران از وب سایت شما بازدید می کنند؟
  • چه قسمت هایی از وب سایت شما بیشتر مورد توجه کاربران قرار می گیرد؟
  • بازدیدکنندگان چگونه به وب سایت شما دسترسی پیدا می کنند؟
  • واکنش کاربران هنگام مواجه شدن با محتوای وب سایت شما چیست؟

ابزار Yoast Seo

یکی از ابزارهای تجزیه و تحلیل سایت که در بین افزونه های وردپرس بسیار محبوب است ، Just SEO است. در نگاه اول ، این ابزار افزونه ای است که می توانید با استفاده از آن وب سایت خود را برای موتورهای جستجوگر گوگل بهینه کنید. با نصب این افزونه در WP Admin وب سایت خود ، شما محتوا و صفحات خود را بر اساس اصول سئو بهینه می کنید. این ابزار بهینه سازی سایت با تجربه کاربری جذاب و ساده باعث می شود شما بتوانید استراتژی خود را برای بهینه سازی وب سایت بهتر پیاده سازی کنید.

  • برخی از ویژگی های این ابزار به شرح زیر است:
  • داشتن بخشی برای نوشتن متا تگ ها و عناوین جذاب متا
  • گزارش خطاهایی که اصول SEO محتوا را نقض می کند در انتهای مطالب خود.
  • بعد از اینکه محتوای SEO برای انتشار آماده شد ، Just SEO به شما نمره عالی ، بسیار خوب ، خوب و متوسط ​​می دهد که می توانید عملکرد خود را در این زمینه بررسی کنید.

ابزار Answer the Public

تاکنون ابزارهایی را معرفی کرده ایم که مدتهاست منتشر شده اند. اما با به روزرسانی به موقع ، آنها هرگز از رقبای خود عقب نمانند. یک ابزار سئو همیشه قابلیت های خود را به روز می کند تا بهترین ویژگی ها را به کاربران و مشاغل اینترنتی ارائه دهد. Answer the عمومی ابزاری برای بهینه سازی سایت است که بسیاری از ویژگی های مربوط به کلمه کلیدی را به شما ارائه می دهد.

این ابزار در سال 2019 طراحی شده است و دارای قابلیت های شگفت انگیزی است. به عموم پاسخ دهید با جستجوی انجمن ها و انجمن ها و حتی شبکه های اجتماعی ، س frequالات متداول کاربران را پیدا می کند و آنها را به کلمات کلیدی جذاب تبدیل می کند.

ابزار Animalz Revive

یکی از مواردی که با تجزیه و تحلیل وب سایت ها با ابزار تجزیه و تحلیل سایت می توان به دست آورد ، به روزرسانی محتوای قدیمی است. گوگل تأکید زیادی بر این موضوع کرده است و با نتایج ، محتوایی که به روز می شود بازدید بیشتری می کند و در نتیجه بازدید وب سایت شما را افزایش می دهد.

این ابزار بهینه سازی سایت به شما کمک می کند محتوایی را که می تواند به روز شود پیدا کنید. البته ممکن است این موضوع با کمی تحقیق و بررسی محتوای وب سایت قابل پیگیری باشد ، اما با سرعت تکنولوژی ممکن است متوجه بروزرسانی جدید موضوعی نشوید که به موقع محتوای آن را تولید می کنید.

سخن آخر

در این مقاله ، ما سعی کرده ایم ابزارهای تحلیل سایت را به شما معرفی کنیم که ممکن است عملکرد چشمگیری در سال 2020 نشان دهند. این ابزار بهینه سازی سایت می تواند راه حل هایی را به شما معرفی کند که با استفاده از آنها می توانید بهترین استراتژی ممکن را برای بهینه سازی وب سایت در سال 2020 ایجاد کنید. به طور کلی ، اینها ابزار تجزیه و تحلیل سایت سعی می کند تمام خطاهایی را که ممکن است در تولید محتوا ، کد منبع و غیره داشته باشید به شما نشان دهد و راه حل هایی برای حل آنها به شما ارائه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

یک + هشت =

فهرست